maar wat voor bezit kan ik daar dan voor maken voor een fiets, helikopter etc dat is dus het andere probleem der bij
Posts by arendjee
-
-
k ben nu druk bezig met een game te ontwikkelen maar nu loop ik vast op een paar ideeen. Ik zoek een paar reis methodes. Nu heb ik wel trein, Vliegveld, Maar der moeten toch wel meer methodes zijn?
iemand een leuk idee????
Voorstellen van cp leden
AutoFiets \ Brommer: Hier kan wel een fiets/scooter dealer voor gemaakt worden.
Lopen \ Kruipen: Hier kan je verder geen bezit bij maken dus deze valt af.
Helikopter \ Vliegtuig: Bij het vliegveld helicopters kunnen huren voor een vlucht.
Bus \ Tram \ Trein: Een compleet station maken waar je met de trein naar een andere plaats kan waar je met de tram en bus niet komen kan en dat zelfde met de bus en tram
ik ben tot dit uit gekomen
Met de trein kan je naar alle 12 provincies toe.Met de tram kan je naar een of 2 plaatsen in iedere provincie.
Met het vliegtuig kan je dan naar een aantal landen in europa toe.
Met de boot van nederland naar engeland kunnen varen
grtzz arendjee
-
dingdong in het
-
wippen met ze
-
midden in het
-
-
jh wou net zeguh een heide brandje is meestal wel aan gestoken aangezien het laatste dagen wel wat geregent heb;)
-
-
alex check je pm maar;)
-
-
-
ik ging maar weer eens een update maken het hele idee staat al op papier. Het is opzich niet zon moeilijk idee maar ik heb nu eventjes hulp nodig met iets. Ik zoek 20 normale en 30 vip baantjes met geld bedrag dat je krijgt als het lukt. Mijn inspiratie is namelijk op
hier kunnen de baantjes+ geld geplaatst worden maar kan ook via een pm
Gewoonen baan
1. Kranten bezorgen €1,500
2. vakenvullen €2,250
3. pizabezorgen €2,950
4. callcenter €3,255
5. kassamederwerker €4,500
6. Hacker , �5,000
7. bodyguard , �5,000VIP baan
1. Juwelier €6,750
2. pooier €12,580 -
je moet in je gegevens.php je account naam in vullen,
en dan in de database je naam op level van admin zetten
-
-
Citaat van TimD
doe dan margin: 0 0 0 0;
dat is dan zo margin: top left bottom right;een voorbeeld kan zijn:
margin: 0 5px 0 5px;
er hoeft alleen px achter als het niet nul is.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.07.09 20:17:50:
maar dat die kleur meegaat is omdat dat menu in een div staat weer een background aanplakt.en hoe kan je dat het makelijkste oplossen zodat die neit mee gaat^^?
-
-
-
-
-
haha gezellig :p k denk da ik zo maar us ga slapen verveel ik me niet zo haha en feest lekker verder:p