Posts by arendjee

k ben nu druk bezig met een game te ontwikkelen maar nu loop ik vast op een paar ideeen. Ik zoek een paar reis methodes. Nu heb ik wel trein, Vliegveld, Maar der moeten toch wel meer methodes zijn?

iemand een leuk idee????

Voorstellen van cp leden
    Auto

Fiets \ Brommer: Hier kan wel een fiets/scooter dealer voor gemaakt worden.

Lopen \ Kruipen: Hier kan je verder geen bezit bij maken dus deze valt af.

Helikopter \ Vliegtuig: Bij het vliegveld helicopters kunnen huren voor een vlucht.

Bus \ Tram \ Trein: Een compleet station maken waar je met de trein naar een andere plaats kan waar je met de tram en bus niet komen kan en dat zelfde met de bus en tram

ik ben tot dit uit gekomen
    Met de trein kan je naar alle 12 provincies toe.

Met de tram kan je naar een of 2 plaatsen in iedere provincie.

Met het vliegtuig kan je dan naar een aantal landen in europa toe.

Met de boot van nederland naar engeland kunnen varen

grtzz arendjee

Citaat van rutgerk

De godfather is perfect uitgesneden, het lijk een beetje zo volgens mij. En wat voor kleuren had jij dan in gedachte?

jij zegt nu dat die mooi is uitgesneden he ? maar ik zie nog steeds de witte stukjes;)

en verder beetje licht rood en geel achtig is miss wel goede combi;)

stefan jah zo ^^ maar ik zal zo alle baantjes ff bij begin post doen :) en kijken of ik zelf ook nog wat leuke weet:)

thommie ik wil je wel ffies helpen maar naar welke link linkt die door als je inlogt??? als je in die link nou dit neer zet target="_blank" dus bijvoorbeeld

<a href="index.php?a=crimes" target="_blank">ga naar misdaden</a>

dan moet die als goed is goed werken

ik ging maar weer eens een update maken het hele idee staat al op papier. Het is opzich niet zon moeilijk idee maar ik heb nu eventjes hulp nodig met iets. Ik zoek 20 normale en 30 vip baantjes met geld bedrag dat je krijgt als het lukt. Mijn inspiratie is namelijk op X( hier kunnen de baantjes+ geld geplaatst worden maar kan ook via een pm :)

Gewoonen baan
    1. Kranten bezorgen €1,500
    2. vakenvullen €2,250
    3. pizabezorgen €2,950
    4. callcenter €3,255
    5. kassamederwerker €4,500
    6. Hacker , �5,000
    7. bodyguard , �5,000

VIP baan
    1. Juwelier €6,750
    2. pooier €12,580

Citaat van TimD

de kleur eruit halen ..

maar dan heb dat menu toch geen achter grond kleur?

en hoe kan je dat het makelijkste oplossen zodat die neit mee gaat^^?

ik zal ffies kijken ^^ al vast bedankt heren

Edit
    Hij gooit wel ruimte der tussen maar dan geeft hij de kleur van het menu mee

het menu van banditi zit allemaal aan elkaar maar nu was mijn vraag hoe krijg je al die onderdelen misdaden, auto stelen enzo allemaal aparte tabellen of wel dat er wat ruimte tussen komt

Citaat van icecold

ja ook bij mij arendje

moet je ff alle linkjes weg halen tot en met v3/index
    dan werkt die wel