Goede dag beste cpers
Ik ben nu een aantal dagen bezig met een eigen projectje voor wat kennis op te bouwen enzovoord maar der is ongeveer 40% af mag je dan gewoon een check topic openen ? of moet je egt wachten tot dat het af is?
Goede dag beste cpers
Ik ben nu een aantal dagen bezig met een eigen projectje voor wat kennis op te bouwen enzovoord maar der is ongeveer 40% af mag je dan gewoon een check topic openen ? of moet je egt wachten tot dat het af is?
Goede dag beste cpers
ik ben bezig met een klein projectje maar er gaat iets niet goed.
Het idee gaat er om dat als iemand die pagina kijkt de "bekijkers" met 1 omhoog gaat en in de database iets word toegevoegd bij "vieuws" en dat als de bezoeker dan opnieuw kijkt het niet omhoog gaat maar het onderstaande werkt niet iemand enig idee?
$vieuw_check = mysql_query("SELECT * FROM `vieuws` WHERE `nummer`='".$id."' AND `ip`='".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."'");
$num = mysql_num_rows($vieuw_check);
if($num < 0){
mysql_query("UPDATE `hardstyle` SET `views`=`views`+'1' WHERE `id`='".$id."'");
mysql_query("INSERT INTO `vieuws`(nummer,ip) values('".$id."','".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."')");
}
Stuur me maar pm
wil je gerust helpen
Citaat van zwpgangster
Die chat is niet te downloaden :|?
zie nergens download linkje :haha:
Merry x-mass iedereen
hier gaat het goed komen met kerst:D
vanaaf:
Hardcore Hooligans · The Chemical Christmas Factory
Morgen:
Pokke Kerst Herrie 2011
en dan over morgen slapen :p
Kerst doen we hier thuis toch niets aan ma is ziek dus ligt alleen @ bed xD
Citaat van R.JippingKijk. er zullen weinig tot geen mensen een uniek concept voor je op papier gaan schrijven omdat, wanneer ze een uniek concept hebben het zelf wel zouden ontwikkelen.
Een unieke crimegame is op dit moment gewoon moeilijk te maken door de vele crimes die er bestaan, je zal dus zelf met een aanpak moeten komen om jouw game buiten te sluiten van de rest van de games, de hierbij aan:
- tijd van afspelen. (toekomst/verleden/heden).
- Het ontwikkelen van unieke opties.
- etc, etc, etc..
Het is ook niet dat ik andere een uniek idee wil laten uitwerken maar gewoon wat je allemaal egtn odig heb voor het uitwerken van een uniek idee.
Ik zat eerst te denken om af te stappen van crime / maffia maar iets anders maar opzich kan je der wel wat mee zoals ik begrijp als je het maar uniek maakt hmmz.... Hier moeten wel wat dingen voor haal baar zijn:)
Dankje luc dat zijn al vast een aantal goede stappen waar ik wel wat mee kan maar nu een plan voor een concept zat ik zelf te denken
Aan wat voor doelgroep: leeftijd etc
Welke omgeving enzo maar moeten daar nog dingen bij dan ?
-is idee loos op dit moment-=/
Goeie morgen beste leden.
Ik zat met enkele vragen voor een uniek concept.
Waar moet je nou aan denken bij het uitwerken van een uniek concept voor een "game"
Welke stappen zijn der allemaal nodig.
@ Broken
Ik doelde wat ze @ MM hebben..
Dat als je geld pint je het van je bank af ziet tellen en der bij je cash op telt ..
en laat jquery nou niet mijn beste kant zijn
Goede dag beste leden
Aangezien wij druk bezig zijn met de ontwkilleing van onze site maar we willen wat grafische elementen maar weten niet egt hoe wij dit moeten uitwerken
dus daarom de vraag heb iemand misschien een tutorial of een voorbeeld script van hoe je via jquery waardes optelt in het scherm
Dus zeg maar je heb 1.000 punten doet iets en krijgt 10 punten. Dat je ziet dat die 10 punten der bij gezet worden.
Goede dag
Ik zit met een klein vraagje.
Is het mogelijk als de gebruiker bijvoorbeeld ie gebruikt der een melding te geven dat ze beter firefox of opera kunnen downloaden omdat de site daar helemaal goed op werkt:)?
maroengames
Hoezo deze naam:
1. de namen mark / jeroen zitten er in
2. Het heeft met games te maken =P
Ben het volkomen met dein eens.
Maar kan der niet een nieuwe layout voor deze versie gedaan worden zodat de content breder is en het lettertype zoals Dein zei. En dan een nieuwe frissere style mee geven aan cp. Denk dat er dan zoiezo wel meer mensen op het forum komen en dan langzaam aan De versie 4 te update naar versie 5
this maar een idee weet niet of het mogelijk is enzovoord
@Sukel
Graag gedaan
Hoop dat je der nu ook een beetje van geleerd heb voor de volgende dingen met tijd die je wilt dat veranderd naar minuten en af telt:)
@ Sukel
Dus hij zet alleen de secondes op het scherm en telt ze dus niet af
maar laat die alleen de secondes zien
Omdat ik vandaag in een goeie bui ben heb ik wel een scriptje voorje dat het in minuten laat zien + secondes + aftelt
<?php
// De tijd variable
$tijd = ($tho - time());
?>
Voeg waar de secondes moeten af tellen dit toe
<span class='countdown'><?php echo $tijd;?></span>
Toon Meer
en voeg bij je index
Het script op onderstaande pagina toe boven aan
http://pastebin.com/mVscsjyu
Als goed is moet die nu aftellen zoals jij het wilt met minuten en secondes