Posts by arendjee

Citaat van Bever

Misschien even je script posten? Word er iets geinclude?

script zit het niet in?
    en bij de gewone misdaden krijg je ook die melding en die melding die daar is is het probleem ik zal die van misdaad wel ff hier sturen

en geinclude alleen de config zoals ik zie dus

Goede dag

Goede dag beste cp leden ik heb gister de crimz source gedownload ziet er goed uit niet erg veel opties maar daar kan je zelf wel aan regelen maar nu heb ik een vraag ik heb een eigen optie gefixt waar je spullen kan krijgen maar nu geeft hij deze melding als het lukt

PHP
    Het is gelukt!
    /	10 EXP gekregen
    /	€ 1 item gemaakt,- gekregen

Mijn vraag
    Waar kan ik die meldingen van

exp gekregen en

,-gekregen vinden?
    Want kan dat nergens in het script vinden
    en soms komt er ook de melding van dat het in de garage staat maar geen idee hoe dat kan?

Iemand die miss een idee heb?

Groetjes arendjee

Citaat van Export

Hangt ervan af wat voor soort website het is, ik weet dat eigenaren hier niet blij mee zullen zijn.
    Ze gaan je dus op elk mogelijk dingetje proberen te pakken, waarom zou je eigenlijk iets namaken ?

uitverveling:P
    maar zoiets zou dus wel mogen?

Goede dag beste leden van criminals point. Ik zt met een vraag.

Als je een clone van een site maakt. En alles is anders de html/plaatjes/layout mag je die site dan verkopen?

Edit by Killingdevil: Je hele bericht in vetgedrukte tekst zetten lijkt me meer dan overbodig.

Citaat van spy

Ooh ja ik heb als tijden niet meer gescript ben alles een beetje afgeleurd designen doe ik nu vind het leuker dat scripten

ieder ze eigen ding toch ;) als ik nog eens een design nodig heb ofzo kom ik wel ff bij je langs met een pm
    en trouwens je zij rs :) trouwens wel een idee om een rs rpg te maken gheghe :P zou eens kijken of dat mogelijk is maar oke nu verder ontopic

verder niemand die het weet:(?

Citaat van spy

aaah oke maar dit is toch niet heel he script want dan is het logisch dat het script het niet doet je kan beter je heele script erop zetten zodat mensen je kunnen helpen

het gaat om dat stukje :P dat niet werkt het in de database zeten
    verder werkt alles =) het gaat er dus om dat er een keuzen uit die item gemaakt word en dat dan in database weer geven word;) ik had toen wel zoiets maar ben vergeten hoe ik dat gedaan had:$

Goede dag beste mensjes

Ik ben bezig met een spel te ontwikkelen geen maffia ofzo maar wat het is laat ik nog ff geheim maar ik zit met een probleem.

Er is een optie dat je opdrachten moet volbrengen maar daar kan je dan verschillende items krijgen wat dus random word bepaalt maar het werkt niet ik heb het stukje nu zo staan

PHP
    /*De items waar die uit gekozen moet worden die je krijgen kan*/
    $item = rand(ruby,saphire);
    /*Hoeveel je van dat item krijgen kan*/
    $hoeveel = rand(1,2);
    /*De kans dat de opdracht lukt*/
    if($kans <= $opdracht1){
    /*Toevoeging in de database*/
    mysql_query("UPDATE `users` SET `$item`=`$item`+'$hoeveel' WHERE `login`='$data->login'");

Maar dit werkt niet wat heb ik hier fout gedaan

grtzz arendjee

Citaat van Db-maffia

maak van deze regel

PHP
    elseif($bestaat == 0){

eens

PHP
    if(!$mysql_num_rows($sql5){

daar heb je 2x( en 1x) mmoet het dan neit zijn

PHP
    if(!$mysql_num_rows($sql5)){
    Citaat van Maaark

Daarnaast, is dat je hele script?
    Je doet een bankpas check en dan niks meer..
    Er mist dus een heel stuk.

is alleen het bovenste stuk :p
    ik upload het hele script wel ff ;)

@edit

http://pastebin.com/m72f4452d

das het hele bank script:) zonder die ctype_digit nog:)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.12.09 22:36:52:
    pfff kom der nog niet uit >.>

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.12.09 00:38:21:
    der kan slotje op admins

maaark heb via pm/msn al geholpen;)

ik heb het nu zo staan maar hij geeft dus zwarte pagina aan:p

btw jannick en maaark in iedergeval al bedankt voor de hulp ;)

oke dat snap ik dus maar als je dat bijvoorbeeld in het script zet kan je als nog +4444+ doen dus ik denk dat ik toch iets fout doe