Posts by arendjee

Goede dag leden

ik was gister nadat iemand elke keer @ anderemans account was inloggen op een project waar ik aan werk

begonnen met dingen te laten loggen
    maar nu heb ik een vraag
    wat moet er nou allemaal gelogt worden
    want ik heb nu alleen inloggen als iemand inlogt met welke gebruikers naam het ip en of het gelukt / mislukt is.

maar verder niet egt een idee wat er allemaal gelogt kan / moet worden :)

Citaat van Maviose

zoek dan op jquery hé ...

ik heb het volledige script liggen met popup dat werkt maar alleen als je level omhoog gaat wil die niet automatische omhoog komen die popup dat is mijn probleem :)

jah maar zoals in voorbeeld staat

<a href=#?w=500 rel=test class=poplight>Learn More</a>

maar dat moet je klikken maar ik wil hem automatische;)

Beste leden ik wou een popup maken als je bijvoorbeeld een rank omhoog gaat of iets speciaals heb wat normaal via je inbox moet gaan

ik had nu

PHP
    header("location: <a href=#?w=500 rel=test class=poplight>Learn More</a>");

maar dat werkt niet:o
    ik wil dus dat het automatische gaat zonder te klikken :)

iemand enig idee:)?

beste leden ik ben bezig met een inbox script etc maar nu loop ik tegen het volgende aan.

Als ik iemand een bericht wil sturen blijft die zeggen dat die gene niet bestaat

wat klopt hier niet aan :O?

Kan slotje op heb het al opgelost

PHP
    $protected = mysql_query("SELECT * FROM `tc_protectie` WHERE `protectie`='scheld'");
    while ($scheld = mysql_fetch_assoc($protected)){

$string = str_replace("$scheld[word]","<font color=red>*Censuur*</font>",$string);
    }

Werkt perfect:)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.05.11 03:37:15:
    nog ff klein vraagje als ik iets toegevoegd heb kijkt die of het hoofdletters heb als iemand het dan met hoofdletters schrijft blokt die het niet hoe kan ik dat het beste verbeteren zodat het maar 1x toegevoegd hoeft te worden:)

ik ben bezig met een ubb parser voor een project. Maar daar zit ook een spam / scheld protectie in maar dit wil ik via de database laten lopen.
    maar hoe kan ik het beste doen ik heb het nu nog zonder database.

PHP
    $string = str_replace("Het scheld word","<font color=red>*Censuur*</font>",$string);

maar kan ik het gewoon via

PHP
    $num1				= mysql_query("SELECT * FROM `tc_protectie` WHERE `protectie`='schelden'");
      $num				= mysql_num_rows($num1);

Doen of kan het makkelijker:)?

Goede dag

Ik was net bezig geweest om de ledenlijst van een project beetje uit te breiden maar nu loop ik op een probleem.

Als er 2 spelers zijn die beide level 10 zijn en de nmmr 2 heb meer ervaring dan staat die als nog 2de dus mijn vraag is hoe kan je het beste sorteren op

leven en xp ik heb nu dit

PHP
    $dbres				= mysql_query("SELECT * FROM `tc_users` ORDER BY  (`level`and`xp`) DESC LIMIT $begin,30");

maar dat werkt niet :o

Goede dag beste leden.

Ik zoek voor een project enkele goede promotie sites voor bijvoorbeeld top 100 games etc

die ik bij me promo / klikmissies kan toevoegen iemand enig idee voor paar goede sites.

m.v.g arendjee

Citaat van NielsB

Via deze elseif: elseif (!in_array ($_COOKIE['taal'], $aTalen))

checkt hij toch echt of hij in de array staat hoor ;)
    dus probeer jij grappig maar te doen.

alsik het via een link doe en doe dan iets anders is het idd leeg dus wat broken zegt klopt wel:)

Citaat van BrokenTrack

Ja, en dan is de link script.php?kiezen=1&taalkeuze=taal

Echter is je script trouwens niet veilig.

hmmz niet veilig:O?