Posts by arendjee

voor een voertuigen systeem heb ik een statistieken pagina waar je kan vinden hoeveel al jou voertuigen nou bij elkaar waard zijn.

maar op een of andere manier doet die niet wat die moet doen want hij geeft de waarde van 1 auto maar aan

PHP
    $autostatistieken        = mysql_query("SELECT * FROM `tc_garage` WHERE `soort`='1' AND `eigenaar`='".$speler['login']."'");
    $autos        = mysql_num_rows($autostatistieken);
    while($auto = mysql_fetch_array($autostatistieken)){

$autowaarde = $auto['waarde'];
    }

Waar gaat het fout:o?

Legend xriminal vroeg of hij hem gewoon mag gebruiken aangezien hij de rechten gekocht heb :)?

@ xriminal volgens mijn als je de rechten gekocht heb mag je hem gebruiken ;)

en verder nice cartoon maar aangezien die al verkocht is doek geen bod der op :)

net links boven je wolken is het wat donkerder blauw dan dat het blauw van de layout zelf is dus krijg je kleine kleurs verschil

nog werkt het niet:o
    maar die sluitringen miss ik niet:o?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.05.11 19:25:32:
    het werkt al
    in de css stond png en de bestanden waren gif:$

Ik ben bezig met een tooltip maar dit werkt wel helemaal gewoon maar als ik dan de html etc in divjes wil plaatsen blijft alleen de titel het maar doen de rest blijft wit:s
    iemand enig idee wat hier fout is.

Citaat van sloosmedia

Ik wil het wel doen voor 4cent per woord.

[offtopic]wow dan zal je mijn 234 euro kosten om me nederlandse taal bestand om te zetten naar het engels xD:o[/offtopic]

en verder hoeveel woorden / zinnten zijn het ongeveer voor te vertalen :)?

Citaat van Webbasing

of je drukt ctrl+ f5 ;)

dat deed die niet was nog niet geupdate ofzo :p
    maarja:)

iedergeval het werkt:)

Ik irriteerde me der aan dat er niets was voor een link in de css dus heb ik dit toegevoegd

maar op een of andere manier pakt hij het nog niet
    der is hier toch niets fout aan :O?

Goede dag leden

ik ben nu bezig met htacces maar ik kom er niet egt uit. ik heb het volgende der in staan

PHP
    RewriteEngine On
    RewriteRule ^index/(.*)/(.*)/ index.php?p=$1&pid=$2

maar als ik dan naar site/index/status/

of zo ga zegt die dat die hele pagina niet bestaat:o

ehhm @ mr mees hoe bedoel je :o

me kennis van javascript / jquerty ding is niet zo goed hehe :$