Posts by Straatbaas
-
-
ik heb het geprobeerd alles gecontroleerd en gedaan mijn db doet het alleen wil dat dome foreash gedoe het niet doen :@
-
Misdaad.php
steelauto.php
faq.phpDit zijn er 3 er zijn nog enkele kleine details die je ook van maffiabaas hebt of toch het idee ervan
-
Mooi maar niet echt uniek...
Wat mij wel opvalt is dat jij een Groote maffiabaas.nl fan bent
De opties van misdaden en nog enkele zijn duidelijk gewoon html copy van maffiabaas... Dit is natuurlijk wel jammerVoor de rest vind ik gewoon dat je meer infrastructuur in je site moet steken zoals content gedeelte goed maken en zo met subjes
Vind hem nu ietsje te licht en on overzichtelijk!
Maar ieder zijn eigen smaak he daarin
Voor de rest succes met je site :cheer:
-
Je moet minimum 1 item selecteren om te verwijderen
Maar ik werk met meerder Ids ter gelijke tijd he
-
Hoe bedoel je juist Darsstar ?
Die count is er voor de totaal berichten te beschrijven voor niets anders
-
Sorry MrMees het ging toch die array
de error is weg alleen wil het script niet updaten maar dit zal ik wel verder uitvissen :p
-
Had ik al geprobeerd voordien bleef hetzelvde
-
Weet niet heb verschillende manieren gezocht gekeken op google maar graak er maar niet op uit...
-
Hallo Criminalspoint leden,
Ik zet met een probleem met mijn foreach...
Deze foreach doet het nu...Alleen wilt die mijn database niet updaten weten jullie soms wat de fout is ?
PHP
Toon Meerif(iSset($_POST['delete'])) { if( ! empty($_POST['id'])) { $ids = (array) $_POST['id']; foreach($ids as $geselecteerde) { $db->Query("UPDATE `berichten` SET `inbox`='0' WHERE `id`='".$geselecteerde."'"); // wat zou er gebeuren als ik $db->Quote() aan zou roepen? deze regel is nu vatbaal voor SQL-Injection lijkt mij... } $tpl->newBlock('warning'); $tpl->assign('bericht', 'Je hebt succesvol '. count($_POST['id']) .' bericht(en) verwijderd.'); header('Refresh: 3; URL=' .game_url. 'bericht/inbox/'); } else { $tpl->newBlock('error'); $tpl->assign('bericht', 'Je moet minimum 1 item selecteren om te verwijderen'); header('Refresh: 3; URL=' .game_url. 'bericht/inbox/'); } }
Bedankt alvast
-
SkyNet jij bent de mug ja ?
Als je goed kijk scriptje per scriptje en vergelijkt met die van 2kill en crimesource zie je indentiek het zelvde ?
Zelf gescript zegt die ?
Me broer van 12 kan gadver beter liegen :hmm:
Daaraan zie je hoe zielig cp is dat ze al mijn reactie verwijderen
Ik heb gadver veel zin om major-crime gratis weg te geven
Ik weet de download link op major-crime zelf dus mensen zoeken maar
Gratis source = gratis source en niet betalende source!
-
@ RiiCk
Dat ze mij maar bannen
Het kan me geen moer schelen!
Ik vind gewoon dat je zelf moet eerlijk zijn en de mensen niet oplichten!Je bent gadver 18! Ik zou me schamen in jou plaats :sst:
En jou reactie daarjuist van deze reactie verwijderen wilt zowiezo al zeggen dat ik de waarheid spreek! Anders zou je er geen schrik van hebben!
-
Ik bied de buynow!
7.5 euro!
-
Dit is mijnmaffia.nl
Is opgebouwd uit de pwly source dacht ik
-
Topic Slotje Gevraagt door Superior :slotje:
-
Maikel
Reageer dan niet, criminalspoint wil de offtopic aanpakken en hier gaat het aan een stuk door.
Wanneer gaan mods ingrijpen ? :} -
was een een game en teamspeak
Is redelijk moeilijk daarmee ik probeer het niet nog een keer
-
@Crimepatrol
Criminalspoint is geen bedrijfs of handels naam, mag hierbij dus doen met het domein wat ik wil.
Domme opmerkingen is toegestaan je zet enkel jezelf voor schut hiermee :cheer: -
-
Lennard
Offtopic is niet toegestaan, graag alleen bieden bij intresse en anders gewoon negeren en niks typen!