Ja daarom heeft dat een voordeel.
Posts by botmen
-
-
Heb je deze bestand wel:
RPG/rndPass.class.php
-
Maar een radio is een beetje anders als ik me niet vergis. Want volgens mij krijgen site die muziek als download zet ofzo wel eerst een waarschuwing. Meestal krijg je als eerst een brief toegestuurd of een mailtje.
-
-
Juist Sevano goed dat je opkomt. Cp is voor hulp en niet om iemand af te schikken en idd als je de vraag van sevano niet bevalt dan zit je denk ik ook niet op de juiste site. :@
-
mooie site Sevan en nummers zijn ook wel gaaf.
Even over dat rechten gedoe:
Normaal gesproken krijg je een waarschuwing en vermelden ze de liedjes waarvoor je dan geen rechten hebt dus opzich is het niet erg. -
Hhey jongens er zijn meer mensen die het graag wouden en sommigen lukt het niet al zelfs proberen ze het dus ik vind niet dat jullie zo tekeer moeten gaan tegen Sevano. Hij vond het alleen jammer dus ik snap niet waarom jullie er zon probleem van maken. Kijk alle topics maar na 9 op de 10 doen jullie vaag tegen mensen als ze om iets vragen ik begrijp best bv met maak het zelf maar hij zegt het zelf al het lukt hem niet zoals meer mensen het niet lukt.
punt uit.
ik vind dit niet netjes van jullie, hij heeft er ook nog respect voor zoals andere leden. Anders vind ik dit topic ook voor niks te hebben gestart.
sorry voor slechte zinnen maar ik moet weer aan de werk.
fouten voorbehouden
-
jammer voor die blokjes
-
Nice truxo
-
-
misschien auto tune optie bij inbouwen en rijbewijs?
-
Bij bitches is ook een fout 1x erop klikken en je krijgt er 13 ineenkeer. maar volgens mij is dat makelijk op te lossen ik heb de script zelf nog niet gezien maar ik ga hem strax testen..
-
Hey, ik heb een klein foutje in msn invite ontdekt hij accepteerd geen laagstreepje bijvoorbeeld als je [email protected] invite dan stuurt die een mail naar [email protected] dus weet iemand hier een oplossing voor?
Bedankt:)
-
Niels heb je gelijk in. armenia was een eersteen groot land na de massamoord is een stuk van de land ingepikt. Het ging eigelijk om het land.
-
agirman87 volgens mij hebt jij niet gelezen over Hrant Dink en heb je de nieuws ook niet gevolgt. jij helemaal niet waarover je hebt zoals een paar anderen.
okey dat cwcw beetje vaag doet tegen de turken dan snap ik. dat hoort eigenlijk niet maar het is gebeurt kan niet worden verandernt en ik denk niet dat armenen veel fouts hebben gedaan want ten eerste geef eens een voorbeeld wat armenia gedaan heeft(ik bedoel in vergelijking met de massamoord) en waarom cwcw het duidelijk wilt maken omdat turkije steeds ontkent. Maar gebeurt is gebeurt en beelden liegen niet, klaar punt uit. Het is niet de fout van de turken van nu en de meesten zijn er niet blij mee. maar dat zegt al genoeg ik vind niet dat jullie een soort van gevecht doen want als ik dit topic lees denk ik aan een soort fight maar dit is een discussie dus discussieer erover.
Dat wat ik erg vind is het ontkennen.
spelfouten voorbehouden
Toevoeging ik vind dat het wel ERKEND moeten worden maar niet alleen de armeense genocide ook bijvoorbeeld over wat er allemaal bij de joden is gedaan en alle andere afschuwelijke dingen.
-
Hallo, kijk umut wat jij zegt klopt niet en wat cwcw zegt klopt wel omdat er beelden zijn en er zijn videos voor albewijs. waarom armenen verloren hebben is omdat ze niet rijk zijn zekers.(naar mijn mening) en volgens mij was armenia toen veel groter. ik denk omdat het om het land ging want daarna is als goed is turkije groter geworden met het stuk van armenia.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Armeense_genocide en nog iets http://nl.wikipedia.org/wiki/Hrant_Dink.
-
Beste leden,
Ik heb een vraagje heeft iemand kogelfabriek.php van pwyl source en zou die hem hier kunnen posten.
bedankt.:}
-
-
Ik heb ondertussen even één menutje aangepast "webmaster", maar wat vinden jullie daarvan.:D
Edit:
woops link vergeten: -