Posts by botmen

Jongens rustig mischien heeft hij die topic niet gezien en wist niet dat anderen ook zon bug heeft, dus het kan zijn dat hij wel heeft gezocht en toch niet iets heeft kunnen vinden en over het hoofd heeft gezien, dus hou daar wel rekening. ik kan zien dat hij niet zo lang een lid. dit is wel een comminty.

mijn mening en nu weer ontopic
    ps post volgende keer een verwijzing naar de topic als dat kan.

Beste Cpers,

Ik heb een vraagje over mijn layout, www.dutchstreets.nl. ik zelf vind hem wel mooi maar wat kan anders. Dus daarom vraag ik aan jullie of iemand een idee heeft om de min punten te vermijden. Dat het aantrekkelijk is.

dankjewel alvast:D

Beste Leden,

Na hard aan de site gewerkt te hebben
    is eindelijk de unieke RPG race game af.

hier de site:
    http://www.dutchStreets.nlDutchStreets.nl

Graag zo jullie mening:
    Cijfer: 1/10
    positief:
    Negatief:
    Opmerkingen:

Bedankt voor jullie mening.

:D

Edit: Trouwens er kunnen nog wel wat foutjes tussen zitten omdat dit een beta versie is.

Nice Diester nice gezegt maar ik denk dat sevan0 bedoelt dat bv nu 3 mensen de updates uitvoeren en dan posten, maar hij bedoelt dus dat ze dan beter samenkunnen werken bv de ene maakt dat en de andere doet dat en natuurlijk begrijp ik om updates zelf te maken maar dat komt wel goed denk ik. maar hij doet dit niet zekers alleen voor zijn bestwil maar ook voor anderen. want sommige mensen hebben geen tijd en andere juist wel dus daarom zegt hij dat denk ik

Denk dat er geen bugs zijn. Anders posten ze het wel. Maar bij mijn spel had ik in 1x 13 bitch maar andere leden hadden die fout niet.

Dus mensen Post alstublieft bugs of beantwoord de vraag van cwcw:D

nja laten we houden bij

1. bug fixen.(als die er zijn)
    2. admin panel
    3. rijbewijs en auto tune optie
    4. missie
    5. misschien kan iemand layout optimaliseren(ik zal dat proberen als ik tijd heb).
    6. De updates wat leden hebben gepost of posten

Verder is er denk ik niks nodig dat is voldoende:D

maar hij had toch al paar dingen gefixt dus ik snap niet waarom hij die niet eventjes kan posten of even een korte uitleg waarom hij het niet kan posten. Want dit komt uit het niets eerst zegt hij
    Download Criminolzz v1 (binnekort) en dan komt er opeens niks dan vind ik dat je de topic niet moet starten of dat erbij moest zetten en anders zet er op wat de reden is?

niet slecht bedoelt hoor, maar dan begrijpen de mensen waarom het niet komt.

ps wel leuk dat je het wou doen(respect) maar je hebt wel een paar leden teleurgesteld.

owjah ik heb niet alles gelezen dus er kan ook een misverstand hier zitten maar dan bied ik me excuus daarvoor+ meld het me dan.