ik weet niet of ik dat mag vragen maar.
Hoe maak je een live player aan? net zoals slam fm en veronica enzo.
Dat ie bij hou welke liedje + artiest ik af speel?
Posts by insaneflame
-
-
-
Ik zou voor nike gaan.
Maar we gaan niet voor jou kleren uit kiezen. Dus beetje onzinnig vind je niet?(a) -
Heb jij dit gemaakt?
Echt geniaal gewoon! ik ken veel sites die 1 tracker voor 1 game hebben maar jij hebt er al 5.
Ga je meer games toevoegen? en misschien ook de xbox 360? -
-
Je moet wat in het logo verwerken een plaatje ofzo
-
Citaat van ScarefaceZ
Ik heb spijtig genoeg door examens nog geen tijd gehad om eraan te werken
Dit is wat ik nu heb:
klik hier voor betere versieAan de contest houders zou ik het volgende willen vragen:
ls dit een kans maakt om te winnen, geef me dan nog een weekje de tijd om het af te maken (meldt me het dan wel)!Voor de rest veel geluk aan de andere designers, moge de beste winnen :cheer:
Om eerlijk te zijn vind ik het meer iets voor een relatie site dan een relatie site + social network site -
is dimopay van jou devlover?
of moet je een nieuwe layout voor ze maken? -
-
zover ik weet zijn "supermaffia" en "maffiabaas" mijnmaffia games.
-
als je een kvk hebt en geen btw vraagt moet je dan als nog btw afdragen?
-
-
Hij is fresh gewoon echt mooi voor voetbal doeleinde.
Alleen ik vind de onderkant beetje saai
-
Ik heb vraag 1 op gelost en dat kwam niet door me div die niet was afgesloten door wat anders:p
alleen vraag 2 nog
-
-
-
BTW wat zijn goeie fl studio vst's?
-
Cubebase is heel goed. alle vst van elke programma werkt daar op.
En reason is ook goed maar dan moet je wel midi apparatuur hebben dat werkt niet met een toetsenbord en muis. -
RockMelt. \\ dat is een browser gebaseerd op chronium(net als google chrome)alleen social network voornamelijk facebook ingesteld.
En zelfde reden als sloos.
-
Beste CP-ers,
Ik had 2 vragen.
Vraag1:
Wat is hier miss mee?PHP<td colspan="2"> <center><div id="Regels"><input name="condition" value="2" type="checkbox"><font color="#FF0000"><b>Ik ga akkoord met de <a class="aanmelden" href="#" onclick="window.open('http://www.****.nl/regels.php','regels'</b></font>,'width=640,height=480,scrollbars=1');return false">Regels</a>. </center> </td>
Vraag2:
Hoe verander ik de kleur van een gekoppelde link?