Vindje niet een beetje duur 25 euro voor een domein met niks er op.
Posts by insaneflame
-
-
Citaat van JeroenH
Let dus op de systeemvereisten. Alle dikgedrukte dingen zijn niet standaard. Let wel: Je host gaat dit niet voor je veranderen, dus je zal een vps of dedicated server moeten huren of hosten afnemen bij een host die hier een pakket voor aanbiedt (http://phpmotion.com/content/view/43/189/)
Ahha die fiets oke
ik heb zelf een reseller maar die is dan ookk niet goed daar voor.Is er dan een andere look a like?
-
Citaat van larsisgoed9
Is er ook geen _include-config.php of connection.php?
Of is ie encrypted?Need more details!
Hij is geencrypt want ik zie allemaal vage rode getallen. -
Hoe kan het dat ik hem niet werkend krijg.
ik kan niks editen bij config.php -
Oke bedankt:slotje:
-
heeft iemand iets gratis en lijkt op youtube en media share.
-
Cijfer: 9.3
Minpunten: De ruimte tussen header en content
Pluspunten: de kleur combi
Evt waarde: als psd 10 euroP.s waarom heeft iedereen die vage tekst als het nog een psd is.
Dat is ook altijd bij die kant en klare spul zo -
Hey mensen,
Ik had een vraagje
Ik wil een blogg beginnen.
Maar wel waar je alles snel en handig in het script kan editen.Ik heb zelf nu wordpress maar de theme die ik nu heb is nog brak.
En ik heb nog nooit joomla gehad.
Dus mijn vraag welke is Noob Friendly(a)Mvg Ruben
-
Citaat van CashMoneyZ
Microsoft Security Essentials is goed,hij heeft andere virusses gevonden dat NOD 32 niet gevonden had...
Enkel is mn pc nu mega traag
Komt omdat je 2 scanners hebt dat vertraagt dubbelIk heb deze scanner ook m aar ik vind hem super houd alles tegen.
-
Citaat van lhmedia
edit->preset manager en dan hetgene kiezen waar je iets wilt toevoegen en dan op load klikken klaar:p
Ja weet ik alleen was ik vergeten toen.
maar als nog bedankt LHMedia.EN op die site staat die tut die ik al heel lang zocht.
thx MrMees -
Ik heb het wel zelf al gevonden ik was 1 stap vergeten ik heb ze in de map maar nog niet in PS zelf geladen.
-
Ga je ook een download pagina maken met brushes en patterns ofzo?
Of tuts om toe tevoegen.
Want mij lukt bij photoshop cs4 en cs3 niet om scanlines en andere patterns toetevoegen. -
Lol nu is het een 18+ site
-
Ja ik krijg mijn fantasie niet op me beeldscherm dus ik ga verder met me video editing en c#
-
Je hebt zeker geeen demo's?
-
Citaat van TaskForce
Stuur me maar een PM met je email adres
PM Verstuurd -
Ahha ik wil best wel proberen als je wil heb meestal toch niks te doen in het weekend.als designer
-
En als de designer een layout maakt moet hij het ook kunnen basen?
-
En zijn er verdienste? en wat is jou rol?
-
Voor wat moet de designer gebruikt worden?