ik zit te wachten
maar ik krijg of more info soon of oh snap
of oh noes of maintance
Posts by insaneflame
-
-
bij mylockerz is er iets gepost.
Citaat1. Autofill and roboform are accepted, but use of bots, scripts, repeated refreshing, or anything that violates our Terms of Use is forbidden, and can get you banned from the
dat refreshen doe ik nu telkens xd -
hoe vaak is er een redemption in een maand?
-
-
-
-
ik kan niks redemen
-
-
-
-
ik snap het niet helemaal (xD)
-
-
Ik zou zeggen hou ze in de gaten.(a)
refresh af en toe. -
Citaat van az
miss minder 40 minuten geleden werd er bekend gemaakt: We zijn hard op weg naar de redemption,, dus zal niet zolang meer duren:P
http://ptzplace.lockerz.com weet iemand of je ook via daar kunt redeemen want die is echt heel snelk vergeleken met lockerz.com/redeem zelf.
er staat daar redemption coming soon -
Citaat van az
ow nee vals alarm verkeerd gelezen!:P ze werken er naar toe maar het is al behoorlijk druk want je komt er steeds moeilijker in gelukkig zit ik al in de boutique dus kan zo redeem klikken!
lol je moet nog 3 uur wachten maar dat geeft niet (xD)lol bij mij doet alles mylocker het nog bij de rest is het:
Oh noes error page -
Citaat van stan
Dit is gewoon een nulled source van vBulletin met een gratis layout en een gratis host! Dit hoef je niet te laten checken hoor als je gewoon de downloadsites geeft kunnen wij het ook online zetten.
BTW:
hoe weet je dat ie nulled is? -
-
-
Citaat van az
jah denk de ipod tocuh 8gb;) of de wii maar ik ga voor die ipod touch zo niet dan maar weer gaan sparen:):P en dan volgende x voor die ipod touch 32gb
het klinkt alsof je niet zeker bent of je een prijs krijgt?
is dat ook zo?
ik ben aan het sparen voor een xbox 360.
8-) ben al 3x banned.
volgende week nieuwe xbox kopen.
en dan 1 van lockerz :piraat:
dan kan ik nog 1x kloten als ik er 2 heb. -
Citaat van az
denk door die filmpjes ofzo^^:P, maar play is altijd open alleen tijden redemptions niet omdat ze optimale snelheid willen voor de redeemers dus mensen die niet redeemen en die daa video's kijken gebruiken onnodig traffic. Want ze moeten wel een groot aantal mensen ontvangen.
Waarom redeem jij niks?:}
heb nog maar 120 punten.
en jij ga jij wat redemen?