Hallo,
Ik ben bezig met de underground war source.
Alleen mis ik een paar tables.
Hoe kan ik zien in het script welke tables hij nodig heeft?
Hallo,
Ik ben bezig met de underground war source.
Alleen mis ik een paar tables.
Hoe kan ik zien in het script welke tables hij nodig heeft?
undergroundwar
Citaat van sloosmediaIk ben in gesprek met Licentiehouders / Medewerkers.
Met http://tunegame.nl/ Open-Source te maken.
Verder kun je wel een Licentie bij me kopen.
PM daar maar voor.
AH nice ik ben een fan van tunegame.nl
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.07.10 06:28:25:
Citaat van Lancer
dat heb ik al.
als ik hem upload enzo en geen error heb.
dan krijg ik alleen maar wit scherm te zien.
mr.mike had er ook nog 1
Citaat van ssjharryja dat is underground wars ofzo volgens mij staat hij dl eem kieken
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.10 13:28:07:
http://www.criminalspoint.com/…nd-War-v2-0-7-source.html
he thanks nu kan ik ook even kijken bij een tune game source.
Pluspunten; alles
Minputen; niks
Wat kan er beter; niks
Wat kan er toegevoegd worden(optioneel); niks
ben een groot fan van dbz
met template parser nee.
Citaat van FerhatRJa outgame.tpl.
Enig idee hoe ik die aanpas?
Want in photoshop cs5 en cs3 wilt hij hem niet openen.
Citaat van FerhatRHoe bedoel je? Leg het beter uit a.u.b., hoe kunnen we je zo helpen?
Stel ik wil een nieuwe indeling voor me outgame layout.
Hoe pas ik dat aan in criminolz? door de outgame.tpl aantepassen of een ander script?
Citaat van FerhatRMoet je niet :).
Via je ftp doe je op die map en alle bestanden rechterklik en je chmodd ze naar 777 permissie
maar stel ik wil nieuwe outgame maar weet niet waar welk plaatje zit.
Citaat van FerhatRMap templateparser met alles erin.
hoe pas ik die .tpl extensies aan?
In dit bestand vind je informatie die nodig is om je spel naar wens online te krijgen. De Criminolz 3 source is als open source licentie vrijgegeven door Richard Snijders (game-projects) en mag als zodanig gebruikt worden, mits je gebruikstoestemming niet is ingetrokken. Het verkopen of misbruiken van dit systeem is niet toegestaan, en zal aangepakt worden.
CONFIGURATIE:
In de map includes vind je het bestand 'config.php'. Open deze met een kladblok of editor en verander de volgende constanten:
url (vereist)
gamenaam (aanbevolen)
slogan (aanbevolen)
noreply_mail (sterk aanbevolen)
contact_mail (sterk aanbevolen)
database_server (vereist)
database_user (vereist)
database_pass (vereist)
database_name (vereist)
DATABASE:
Om de database correct te krijgen, dien je het bestand 'sql.sql' te importeren in je PHPmyAdmin scherm of query window. Ga hierna naar de tabel 'mollie' in verkennen (browse), en verander het partnerid in je eigen mollie-partnerid.
Tips:
Om leden admin te maken, zet je users.admin op 'Ja'
Om leden moderator te maken, zet je users.moderator op 'Ja'
ADMIN PANEL:
Zoals je ziet is er geen admin panel! Ik stel het heel erg op prijs als iemand die er even bijmaakt en op CriminalsPoint zet!
Ik hoop dat het systeem bevalt. Veel succes gewenst namens game-projects!
Toon Meer
Dit is mijn readme.txt
en welke cmod code is het best?
755?
Citaat van RiiCkyHeb je wel de juiste dingen ge chmod? want uit je reactie lijkt dat je maar wat in het rond hebt gezwaait met je keuze hiervoor?
maakt dat uit?
want anders doe ik alleen de index8-|
Citaat van pekelterrorHeb je chmod geprobeerd?
Weet niet naar welke rechten het moet maar er is geen toegang om te schrijven heb ik het idee of om te openen.
Verder niet bekend met criminolz script
Geweldig ik heb even wat ge chmod en hij doet het.
Bedankt.
Wel beetje dom van die handleiding dan maarja.
SLotje pls:slotje:
Hallo,
Ik heb deze bug boven mijn layout van criminolz zitten.
Weet iemand hoe ik dit oplos?
warning: fopen(compiled/c_0a5495f05f555d47c82598285816915a.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/rbonte/domains/crimemind.nl/public_html/soccer/templateparser/src/class.template.php on line 715
Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/rbonte/domains/crimemind.nl/public_html/soccer/templateparser/src/class.template.php on line 716
Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/rbonte/domains/crimemind.nl/public_html/soccer/templateparser/src/class.template.php on line 717
Warning: fopen(compiled/c_dd0d7937233d649b1d9ce37c0cfba68d.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/rbonte/domains/crimemind.nl/public_html/soccer/templateparser/src/class.template.php on line 715
Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/rbonte/domains/crimemind.nl/public_html/soccer/templateparser/src/class.template.php on line 716
Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/rbonte/domains/crimemind.nl/public_html/soccer/templateparser/src/class.template.php on line 717
Toon Meer