Een paar dagen geleden was er een topic gesloten omdat travian verboden is.
als travian open is misschien op hun eigen site.
Posts by insaneflame
-
-
Citaat van Lancer
http://dynastywarriors.aeriagames.com/
Dynasty Warrios online, 2 dagen vers uit de closed beta..
Installing
oh ja dat heb ik gelezen ik ga hem ook instaleren -
Citaat van Lancer
In 2007 was het leuk...Nu is het niks
Last Chaos
Fly for Fun
Dragonica (2D, wel gaaf)
MaplestoryGa zo maar door!
rose online
mu online
Ran Online
Eudemons Online
RF Online
Fiesta Online
ACE Online
Perfect World
Aion
Priston Tale
Priston Tale 2
Cabal Online
Ragnarok Online
Dekaron
Ragnarok Online 2
Shaiya
Tales of Pirates
Jade Dynasty
Talisman Online
Kal Online
Tantra Online
Lineage 2
Luna Online
World of Kung Fu
er staan een paar oude tussen maar kan wel eens grappig zijn -
maak gewoon een hele crime game in flash is weer eens wat anders
-
Citaat van Nillas
[offtopic] monoglobe Let even op je interpunctie ;)En sorry voor je vriend[/offtopic]
Ja klinkt wel leuk, zal er is naar kijken. Kennen jullie Americas Army? Schijnt wel een erg goed spel te zijn.
in 2005 was american army leuk nu het is qua graphics een flop -
-
-
-
-
ik kan daar niet eens registreren
-
hallo weet iemand waar ik de tekst:
"© 2008 - 2010 Game-projects: Criminolz versie 3"
kan veranderen? -
moeten we hier op reageren
dit is toch perfect 10/10 -
Toen ik verbrand iets rook was het mijn stopcontact.
Moet je die anders voor de zekerheid even nakijken. -
Citaat van Terr0r
beste mrserex
je kan je HDD en je DVD rom nooit allebij op master zetten
dat wil gewoon niet je kan niet 2 verschillende dingen als hoofd hebbenik zou de DVD rom als master doen en de HDD als slave
meestal moet dat wel helpenen probeer eens op testarten van de DVD rom
als je de fout nog blijft houden het kan het aan je geheugen liggen
mischien ff een geheugen kaartje er uit halen en dan nog een keertje proberenhet zou ook aan je video kaart kunnen liggen maar daar ga ik niet van uit
en je zegt het is een packard bell PC
volgens mij weten zijn die dingen beveiligd
als ik het goed heb en kan je als consument er weinig aan veranderen kwa besturing systemen veranderen of intern dingen er in zetten dan zou je dus packard bell terug moet met je PC en dat door hun moeten laten fixen
Of ik lees niet goed of jij weet niet dat er een primary master is en een secondary master.
als je een dvd rom met een hdd op 1 ide kabel doet dan gaan ze zo traag als maar kan werken. -
Thank You Rahl het heeft gewerkt
Mods:slotje:
-
Beste cpers,
Ik heb een paar problemen met de index van criminolz als ik me index open in een browser dan zie ik een paar errors.
Weet iemand hoe ik deze fix?Errors:
PHP
Toon MeerWarning: fopen(compiled/c_0a5495f05f555d47c82598285816915a.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/rbonte/domains/crimemind.nl/public_html/templateparser/src/class.template.php on line 715 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/rbonte/domains/crimemind.nl/public_html/templateparser/src/class.template.php on line 716 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/rbonte/domains/crimemind.nl/public_html/templateparser/src/class.template.php on line 717 Warning: fopen(compiled/c_dd0d7937233d649b1d9ce37c0cfba68d.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/rbonte/domains/crimemind.nl/public_html/templateparser/src/class.template.php on line 715 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/rbonte/domains/crimemind.nl/public_html/templateparser/src/class.template.php on line 716 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/rbonte/domains/crimemind.nl/public_html/templateparser/src/class.template.php on line 717 Warning: fopen(compiled/c_ce16d4659e7701391a1f4b4b3f908cb5.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/rbonte/domains/crimemind.nl/public_html/templateparser/src/class.template.php on line 715 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/rbonte/domains/crimemind.nl/public_html/templateparser/src/class.template.php on line 716 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/rbonte/domains/crimemind.nl/public_html/templateparser/src/class.template.php on line 717
-
Citaat van Woopie
Afbeeldingen werken gewoon goed hoor.
bij mij ook niet -
-
het is pas prima als ik hem heb bemachtigt
just kiding ik vind het zeker mooi.
-
Windows live 2011 zuigt vind ik.
Ik heb gewoon weer windows live 2010 geinstaleerd