Posts by insaneflame
-
-
Black ops word gewoon de beste call of duty van allemaal.
Wat ik nu allemaal zie voor verbeteringen -
Citaat van Bever
kan je dat niet zelf van targetpay in stellen? -
-
-
-
rpg-shop.eu(klikhier) heeft een mooi targetpay systeem.
-
Citaat van gocrime
Databases van internet af halen en daar emails naar toe verzenden
Leuke dubble postZover ik weet niet maar er zijn heel veel mensen die daar op vragen op CP dus waarom zou jij dat niet mogen.
EDIT: Ik heb net gehoord dat het illegaal is databases van internet halen en dan daar een email naar toe verzenden mijn excuses voor het posten van dat soort informatie!
-
Uhm je kan op elke social site zoals hyves,facebook etc iets neerzetten.
Youtube andere banneplaatsen op msn berichten achter laten.
Databases van internet af halen en daar emails naar toe verzenden. -
-
-
Citaat van Willem
Ik ben zelf tegen, dit i.v.m dingen die automatisch de uur verzet, neem bijvoorbeeld de computer die doet dit allemaal automatisch.
Dat kan je wel tegen gaan maar dan moeten er weer updates komen die dat weer stop zetten.
Microsoft hoeft alleen de -1 en de +1 in de klok schema weg te halen en ze zijn klaar dus zoveel moeite is dat niet.
En er hoeven geen updates te komen want de klok word gesynchroniseert door microsoft. daar is een speciale website voor aangesteld. -
Citaat van Georgo
Ik vind het een goed idee, je hoeft dan niet elke keer je klok te verzetten, en je aftevragen wanneer je hem weer terug moet zetten,
Dus ja, ik stem voor!
Alleen als de wintertijd wordt afgeschaft, moet de zomer tijd ook afgeschaft worden, want anders zetten we te klok elk jaar weer 1 uur achteruit?
MVG Georgo
Het is misschien geen oplossing voor dingen in nederland maar ja ik zie het als een klein begin en ik stem ook JA net zoals Georgo zegt.:cheer: -
-
1. oud nieuws en
-knip-Jannick: Dit is niet de bedoeling. De bedoeling is om te discussiëren, dus niet alternatieven bieden.
-
ook nog een film god
-
-
-
http://microads.nl/ een site met alle micro ads dus wat jij zoekt
-
Citaat van JoeyB1996
@Insameflame,
Bij downloads staat juist die clone;)
ja maar 1 van de mods had hem uitvoor zorg gesloten omdat een clone ook illegaal kan zijn toch?