Bedankt willem voor het goede voorbeeld wat je ons gaf.
En succes met je hostingbedrijf.
Posts by insaneflame
-
-
Dank u zeer.
Ik zal het toepassen en even door kijken zodat ik er van kan leren. -
Ik ben nog maar net nieuw ik leer nu steeds meer maar,
Hoe kan ik dit script (zie hier onder) laten connecten met me database dus als ik op signup druk dan dat ik een user in me database heb.
PHP
Toon Meer<div id="carbonForm"> <h1>Registreer</h1> <form action="submit.php" method="post" id="signupForm"> <div class="fieldContainer"> <div class="formRow"> <div class="label"> <label for="name">Naam:</label> </div> <div class="field"> <input type="text" name="name" id="name" /> </div> </div> <div class="formRow"> <div class="label"> <label for="email">Email:</label> </div> <div class="field"> <input type="text" name="email" id="email" /> </div> </div> <div class="formRow"> <div class="label"> <label for="pass">Password:</label> </div> <div class="field"> <input type="password" name="pass" id="pass" /> </div> </div> </div> <!-- Closing fieldContainer --> <div class="signupButton"> <input type="submit" name="submit" id="submit" value="Signup" /> </div> </form> </div>
mvg Ruben
-
Citaat van W0utR
Dom of juist slim.
Apple zorgt erovor dat hun software goed werkt op de hardware, en als er iets fout loopt kunnen zij ook snel het probleem met de hardware oplossen.
In tegenstelling tot Windows die iedere fabrikant toelaat om zijn eigen hardware te maken, met als gevolg dat het os soms totaal niet goed werkt.
Ik wou toch al een macbook pro er bij kopen -
-
-
Beste CP-ers,
Ik had een vraag kan ik op een dell pc waar eerst windows 7 op zat kan ik daar snow leopard op gooien(mac osx dacht ik)?
mvg Ruben
-
-
Citaat van SC-Scripting
Nou bij je ICT opleiding, leer je hoe je de fout moet achterhalen bij een BSOD (Blue Screen Of Death)!
Kan dit weten, aangezien ikzelf dit ook heb gehad (2 jaar terug).Maar om over je docent terug te komen, hij moet moet jullie op weg helpen.
Maar hij mag niet het directe antwoord geven.
Ze verwachten namelijk, dat jezelf ook wat probeerd.
Wil het dan nog niet lukken, dan horen ze je te helpen...
Zo niet, dan moet je naar je mentor gaan en klagen!Tevens staat je cdrom al op 1, anders kan hij ook geen bestanden laden vanaf de cd
Die errorcode, kan je overaan van de BSOD terug vinden.
Om je een idee te geven van die code, raad je aan deze site een te bekijken: http://www.geekstogo.com/forum…reen-of-death-stop-codes/
Kan namelijk goed zijn, dat je moederbord jou type processor nog niet ondersteund.
Meestal is dat dan te verhelpen, doormiddel van een BIOS update uit te voeren. (echt alleen doen als het noodzakelijk is)!Dus ga even terug totdat je de BSOD krijgt en pak een pen en papier erbij, schrijf de code op en kijk wat de fout is.
Ik doe ook ict maar ik leer niks want alles wat ze me vertellen wist ik al xd.Maar je kan ook in je bios load default settings en dan doe je cd rom op 1 misschien helpt dat.
-
-
-
-
Hallo,
Ik had een vraagje ik heb sinds kort weer mijn pc geformateerd en nieuwe windows + msn er op gezet.
Alleen ik weet niet hoe ik mijn naam kan veranderen kan iemand dat mij uitleggen?. -
Ik heb geabboneerd het zag er goed uit en wil graag meer zien.;)
-
-
ALs ik windows firewall aan zet doet mijn internet het niet meer.
En eset is moeilijk te kraken vind ik zelf. Ondanks dat ie wel goed is. -
Citaat van Yoichi
Hardware firewall kan je niet tegenop.
Hardware firewall?
Heb je ene linkje?Jackie
Ik heb geen goede ervaringen met zone alarm dus die laat ik liggen. -
Citaat van blackboss
Ik ken die volgens mij maar ik dacht dat ie alleen voor virus scan was, Maar ik zal even testen. -
he cpers,
Ik had een vraag was is de beste firewall om te gebruiken?
Het hoeft niet beginner vriendelijk te zijn. -
ik zou ze vragen of ik er ook in mag.
Wat zou je doen op de laaste dag van de aarde.