Posts by pekelterror

Sorry, maar er zijn toch bepaalde dingen niet goed.

Bij status zie ik geen naam, ID of hoeveel misdaden (enzovoort), health staat op %, en staat er registreren en login op de pagina.
    Aangezien je bent ingelogd lijkt inloggen of registreren me niet meer nodig.

De layout lijkt niet zoveel aangepast, en gebruikt nog steeds frames.

Staat nog een paar keer gekke tijden, dus het is een aangepaste Vendetta versie die jij ook nog weer aanpast.
    Bijvoorbeeld bij maffiadeal games, en zelfmoord en dergelijke zijn ook scripts die op internet staan gemaakt voor Vendetta.

Captcha ziet er wat vreemd uit, en kan ook nog wel het 1 en ander aan aangepast worden want is zo niet veilig.

Als we het dan toch over veiligheid hebben, dit kan nog wel wat werk gebruiken want heb zojuist mezelf admin gemaakt lijkt me niet de bedoeling.

Erg veel pagina`s beginnen leeg en dan verder naar beneden komt er pas tekst, bijvoorbeeld uitzendbureau

Rechtermenu is wat vreemd, staat in het status gedeelte.

Plaatjes zijn uitgerekt zoals bij missies.

Ik klik op een naam bij kraak de kluis, maar kom ik bij me eigen profiel bewerken inplaats profiel van de speler die ik opzoek.

Poll: wat vind je van gunstreet? het spel heet toch maffiadeal?

Description en keywords zijn nog standaard

"Bel naar 0900-0401109 en stuur code naar webmaster hij stuurt jou dan 100 credits Gelieve wel te bellen als hij online is"
    Beetje vreemde manier van doneren, als je dan toch al overal dingen weg haalt gebruik dan ook een betaalsysteem.

Belservice pagina is totaal uit ze verband.

Staat Help aan de rechterkant, maar er bestaat geen pagina met de uitleg erop, ticket zelfde verhaal.

Missen plaatjes bij examenbureau en nog een aantal pagina`s

Sorry, je bent op de goeie weg en leuk weer eens een Vendetta te zien (Word ziek van al die Banditti spellen)
    Maar ondanks dat je op de goeie weg bent, is het nog wel een erg lange weg.

Nog wat andere dingen:
    1. Als je je spel wilt laten zien, maak een demo account
    2. Controleer of alles werkt, de missende plaatjes en verkeerde status zou je zelf ook moeten kunnen zien.
    3. Verzin unieke opties, of verwerk ze net even anders in je spel, het is nu een verzameling van gratis scripts.

Ik adviseer je dus om ook nog wat tutorials te gaan lezen voor je verder gaat.

Ik wens je veel succes met het maken van je spel, en ben benieuwd naar het eindresultaat.

Pekeltje

Heb squidGuard geenstalleerd.

Als ik bovenstaande deed kreeg ik helemaal niets meer.
    Ik probeer vanaf me eigen PC met firefox te verbinden met poort 3128 in de ingebouwde proxy instellingen van firefox.

Zonder in te stellen waar die naar toe mag werkt het prima, maar stel ik in dat die naar een X aantal sits mag en de rest blokkeert laat die alsnog alles toe, of laat helemaal niets toe (Zoals nu)

Van de logs begrijp ik persoonlijk niet veel, maar zie ze wel staan en de grote loopt op naarmate ik dingen opvraag.

Edit: Jopitan bekijkt nu/straks de logs.

Bedankt Jopitan voor de hulp, helaas werkt het niet.

squid.conf is nu als volgt (Heb alle commentaar uit squid.conf gehaald):

/etc/squid/whitelist is nu:

PHP
    .criminalspoint.com
    .google.nl

Echter heb ik nog gewoon toegang tot alle websites.

Hallo,

Ik heb zojuist Squid geinstalleerd en dit werkt prima.
    Het verkeer gaat nu via de server met de optie om spullen te cachen.

Nu wou ik dit echter alleen toestaan voor een bepaald aantal websites.

Weet iemand hoe je met Squid alle websites kan blokkeren, en vervolgens aangeeft dat die 1 mag toestaan?

Wat ik onder andere al heb geprobeerd.

PHP
    acl toegestaan url_regex ^criminalspoint.com$
    http_access allow toegestaan
    http_access deny all

Gekozen website is echter gewoon een voorbeeld.

Heb ook al url_regex vervangen met src, dstdomain, dst enzovoort maar allemaal zonder succes.
    Ook heb ik deny en allow omgedraait in volgorde, maar ook dit maakte geen verschil.

Iemand een oplossing om via Squid maar 1 website toegankelijk te maken?
    Voor als het uitmaakt, in de toekomst wil ik meerdere websites toestaan.

Pekeltje

Bedankt, zal later eens kijken wat ISP CP Omega precies kan, en ook wat ISPConfig kan.

Overigens heb ik Squid nu geinstalleerd, en Proxy/Caching software waarmee je ook bijvoorbeeld dingen om bepaalde tijden kan blokkeren, en trage websites sneller kan laden aangezien het word gecached als iemand het al heeft bezocht via jou Squid.

Kan slotje op.:slotje:

Hallo,

Weet iemand nog handige software voor een VPS?
    Heb webserver, teamspeak, FTP, en dingen als mutt, htop en webmin.

Iemand nog iets om dit aan te vullen, om bijvoorbeeld makkelijker iets te kunnen beheren, tweaks of een leuke uitbreiding.

Pekeltje

Luc, Heb enkel webmin draaien momenteel.

@brokentrack, heb gezocht en veel manieren gevonden, maar geen (die bij mij) werkte.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.07.12 11:24:18:
    Bleek dat ik het gewoon goed deed (Voor zover je er iets aan verkeerd kon doen), maar dat bepaalde instellingen in de node niet goed stonden.

Na contact met de helpdesk hebben ze dit opgelost en werkte het na een reboot.
    :slotje:Kan gesloten worden:slotje:

Hallo,

Weet iemand een goeie uitleg om FTP gebruikers aan te maken en in te stellen waar ze bij mogen?

Lees veel goeie reacties over proftpd, maar krijg deze niet werkend.

Weet iemand een goeie uitleg, of een alternatief waar niet al te veel ingesteld hoeft te worden?

Hallo,

Ik heb nog nooit een VPS gebruikt en wou daarom kijken hoe dit precies werkt.
    Dit om er alvast wat aan te wennen, en wat rond te kijken en software te kunnen gebruiken wat op een VPS staat/gezet kan worden.

Ik zoek daarom gewoon een goedkope VPS, waarop ik dingen kan testen, en dingen via de terminal kan doen (Installeren software enzo)

Ook wou ik een limiet erop instellen (Weet niet of dat altijd kan), of desnoods dat die de rest van de maand suspended is zolang ik maar geen extra kosten heb.

Weet iemand wat ik het beste kan gebruiken?
    Betalingsmogelijkheid: via iDeal

Pekeltje

Hallo,

Om me computer te versnellen wil ik een SSD in me computer zetten die ik ga gebruiken voor Windows en andere noodzakelijke dingen als virusscan, photoshop enzovoort.

Omdat software/games zwaarder worden wil ik dus in de toekomst vermoedelijk meer gebruik maken van me SSD, en heb daarom besloten een 120GB te nemen.

Ik twijfel echter over 2 producten.

De Corsair Force 3
    http://www.dixons.nl/catalog/p…paign=GoogleShoppingclick

En de OCZ Vertex 3
    http://www.dixons.nl/ocz-vertex-3-120gb-2-5.html?prs=1

De Corsair Force 3 is iets sneller (10Mbps) met het schrijven van data.
    De OCZ Vertex 3 heeft echter Raid, S.M.A.R.T en TRIM support.

Heeft iemand advies wat het beste zal werken?

Specificaties huidig systeem (Wellicht nodig om een beslissing te maken):
    Processor: Quadcore 3.2
    Geheugen: 6GB
    Videokaart: 1GB
    Huidige HDD: 1TB

Waar gebruik ik me computer voor:
    Games (Browser games, maar ook zoals Crysis 2, COD MW3 enzovoort)
    Films (Formaat van 800MB tot 50GB)
    En natuurlijk wat surfen op het web, en download zo nu en dan.

Kan iemand me helpen met het maken van de keuze?
    Heeft iemand persoonlijk ervaring met 1 van deze 2 SSD`s?
    Of heeft iemand een goed alternatief van ongeveer dezelfde prijsklasse, en 120GB SDD?

Indien er meer informatie nodig is hoor ik het graag.

Alvast bedankt,
    Pekeltje

Zoals Scarface al meld, en Jopitan het voordoet is een goeie optie.
    Hoewel ik persoonlijk liever voor zoiets ga:

PHP
    echo "<td>" . $auto['merk'] . $auto['bouwjaar'] . $auto['type'] . "</td>";

Maar dat is ieder zijn eigen keus,
    Zover ik weet maakt het niet echt uit welke manier je gebruikt.

Het script controleert in totaal 7 verschillende poorten, en het heeft een timeout van 30 seconden.
    Dat houd in dat het in totaal wel 3.5 minuut kan duren.

Zou persoonlijk de tijd lager zetten, want met een timeout van 10 lijkt het me ook voldoende, want als het dan een proxy is, dan is het wel een enorm trage.