Posts by pekelterror

Ik heb geen ervaring met NivoSlider, maar heb wat in elkaar gezet wat je mogelijk helpt om dit te realiseren.
    Het is een soort BBcode systeem.

Dit is te vinden op:
    http://s1.jordykroeze.com/nivoslider.rar

Je gebruikt een CMS, dus stel je toonde de tekst op deze manier:

PHP
    echo $cms->text;

Gebruik dan nu:

PHP
    echo VervangNivoSlider($cms->text);
    // echo VervangNivoSlider('<strong>Tekst voor de slider =)</strong><br />[NivoSliderBegin-landschap-dark-NivoSliderEind]<br /><i>Tekst na de slider!</i>');
    // Laat alle plaatjes van het album "landschap" zien, met als thema van NivoSlider "dark"

De code heeft de optie om zowel een map als een thema te kiezen, waardoor je gewoon via je CMS een slider kan toevoegen op een pagina.
    Er ontbreekt nog wel een upload gedeelte, maar die kunt je vast wel vinden/maken.

Je kan nu BBcodes gebruiken zoals: [NivoSliderBegin-landschap-dark-NivoSliderEind]
    Dit zal de slider toevoegen met alle fotos uit de map landschap, en als thema dark.

Heb de code niet getest, maar de kleine foutjes die er (mogelijk) zijn zullen vast niet moeilijk zijn om op te lossen.
    Hoor het wel als het gelukt is, of als je ergens tegenaan loopt.

Pekelterror

Hallo,

Momenteel heeft humblebundle.com een actie samen met Steam, Origin en de makers van enkele spellen.
    Voor 1$ kun krijg je 6 leuke games, en voor 5$ krijg je totaal 10 games.

Onder andere:
    Battlefield 3, Crysis 2 maximum edition, Medal of Honor, Command and Conquer red alert 3 uprising.
    Kortom leuke spellen voor een goedkope prijs.

Alles word geleverd als downloadbare versie, INCLUSIEF keys voor Origin of Steam.
    De inkomsten gaan naar een goed doel, keuze uit 5 goeie doelen en de optie om een deel vaan humblebundle.com te laten gaan.

PS: Het lijkt erg veel op reclame, maar is enkel bedoeld om gebruikers te wijzen op deze mooie aanbieding.

Pekel

Mijn persoonlijke voorkeur zal gaan naar een Note II, S4 of de Nexus 4