Posts by pekelterror

Ik heb geen ervaring met NivoSlider, maar heb wat in elkaar gezet wat je mogelijk helpt om dit te realiseren.
    Het is een soort BBcode systeem.

Dit is te vinden op:
    http://s1.jordykroeze.com/nivoslider.rar

Je gebruikt een CMS, dus stel je toonde de tekst op deze manier:

PHP
    echo $cms->text;

Gebruik dan nu:

PHP
    echo VervangNivoSlider($cms->text);
    // echo VervangNivoSlider('<strong>Tekst voor de slider =)</strong><br />[NivoSliderBegin-landschap-dark-NivoSliderEind]<br /><i>Tekst na de slider!</i>');
    // Laat alle plaatjes van het album "landschap" zien, met als thema van NivoSlider "dark"

De code heeft de optie om zowel een map als een thema te kiezen, waardoor je gewoon via je CMS een slider kan toevoegen op een pagina.
    Er ontbreekt nog wel een upload gedeelte, maar die kunt je vast wel vinden/maken.

Je kan nu BBcodes gebruiken zoals: [NivoSliderBegin-landschap-dark-NivoSliderEind]
    Dit zal de slider toevoegen met alle fotos uit de map landschap, en als thema dark.

Heb de code niet getest, maar de kleine foutjes die er (mogelijk) zijn zullen vast niet moeilijk zijn om op te lossen.
    Hoor het wel als het gelukt is, of als je ergens tegenaan loopt.

Pekelterror

Hallo,

Momenteel heeft humblebundle.com een actie samen met Steam, Origin en de makers van enkele spellen.
    Voor 1$ kun krijg je 6 leuke games, en voor 5$ krijg je totaal 10 games.

Onder andere:
    Battlefield 3, Crysis 2 maximum edition, Medal of Honor, Command and Conquer red alert 3 uprising.
    Kortom leuke spellen voor een goedkope prijs.

Alles word geleverd als downloadbare versie, INCLUSIEF keys voor Origin of Steam.
    De inkomsten gaan naar een goed doel, keuze uit 5 goeie doelen en de optie om een deel vaan humblebundle.com te laten gaan.

PS: Het lijkt erg veel op reclame, maar is enkel bedoeld om gebruikers te wijzen op deze mooie aanbieding.

Pekel

Mijn persoonlijke voorkeur zal gaan naar een Note II, S4 of de Nexus 4
    Het formaat van de Note II is voor email en dergelijke erg fijn, maar de S4 is weer sneller.

Echter de Nexus 4 is een erg snel apparaat, met stock android en zit behoorlijk onder de prijs van de andere 5 apparaten.

Gebaseerd op geruchten:
    Weet niet of je momenteel een ander (oud) toestel hebt, want er gaan geruchten dat de Nexus 5 binnenkort uitkomt (Rond 5 Oktober?)

Deze heeft een 5.2 Inch scherm, en zou een Quadcore 2,3Ghz, 16 Megapixel camera, 3GB RAM, en zal in 16/32/64GB opslag beschikbaar zijn, wat dus erg goeie specs zijn.
    Deze zal volgens geruchten rond de 400€ zijn, voor de specs niet duur en goedkoper dan een Note II of S4 onder andere.

Wellicht een optie om hier meer informatie over te zoeken, of op te wachten.

Offtopic:
    Zelf erg tevreden met de 1e generatie Nexus 7, prima kwaliteit en specs voor een zeer lage prijs, en stock android werkt fijn.

Heb geen ervaring met Cent OS, maar wel goeie ervaring met DigitalOcean.com

Is goedkoper als die OpenVZ waar je het over had bij chicagovps.
    Werkt erg snel, SSD schijven en heeft datacenters in Amsterdam, New York en San Francisco.

Je kan ook heel eenvoudig upgraden en downgraden, en kan je server opzeggen wanneer je wilt.
    Ook een heel handig backup systeem, DNS manager en Virtio support.

Werkt met een prepaid systeem, zo kun je erg makkelijk alles aanpassen, of voor een drukke periode voor enkele uren/dagen een extra VPS erbij nemen om de boel te balanceren.
    Je zit namelijk niet vast aan een maand lang een VPS, maar kan ook voor enkele centen een VPS nemen.
    Zo kost een 2GB server 0,03 $ per uur, tot een maximaal van 20 $ per maand.

Prijzen zijn in dollar, en zijn in euro`s dus nog lager :)

Zeker moeite waard om eens te kijken.
    https://www.digitalocean.com/?refcode=fd0b88f06a6b

Pekeltje

Probeer eens de link de volgende opmaak te geven.

Code
    .menu li a {
    font-family: Cambria;
    color: #b1a595;
    text-decoration:none;
    width: 100%;
    height: 100%;
    display: block
    }

Dan zou de link zo groot zijn als het element waarin het zich begeeft.

Heb nog een server die zo goed als idle staat.
    Weet alleen niet hoe ik deze upgrade van 5.3.10 naar 5.5.0.
    Iemand een idee? Is een Ubuntu 12.04.2 server, schone installatie

http://philsturgeon.co.uk/blog…03/help-test-php-55-beta1

En een leuk artikel over mysqli of PDO is inderdaad wel handig, hoewel het vast nog wel een poos duurt voor 5.5.0 op shared hosting gebruikt word.

Edit: Heb gevonden hoe het moet, maar krijg deze foutmelding bij het compilen:

Code
    FAILED TEST SUMMARY
    ---------------------------------------------------------------------
    Test function proc_nice() by substituting argument 1 with int values. [ext/standard/tests/general_functions/proc_nice_variation5.phpt]

Bedankt :)

Het is (redelijk) gelukt met Highcharts.
    Was overigens voor een non commercieel projectje of wat informatie te tonen voor een 15 mensen ongeveer.

Word niet verkocht, en maak er geen winst op dus mag het dan toch gewoon gebruiken? :$

Bedankt,
    Pekeltje

Hallo,

Ik wil graag iets als dit gebruiken: http://cdn.blog.smarx.com/images/iqpm3f5h8o

Eisen:
    - meerdere lijnen
    - tijd tussen de stippen 30 minuten
    - Tooltip

Niet nodig, maar zou mooi zijn:
    - Inzoomen op bepaalde periode
    - Bepaalde lijnen uitschakelen

Ik heb de data die ik wil weergeven op deze manier.

Code
    [["2013-04-6 16:30:00",11468],["06-04-2013 17:00:00",10920],["06-04-2013 17:30:00",9985]]

datum, bedrag

Heeft iemand enig idee wat ik hier het beste voor kan gebruiken?

Pekeltje

DigitalOcean.com
    Goedkoop, SSD, zelf in te stellen swap, eenvoudig backup/snapshot gedeelte.

Je kan ook per uur een VPS nemen, dus wanneer je maar een halve maand een VPS neemt betaal je ook maar de helft. Ook is het up en downgraden erg makkelijk.

Weet zo de coupon code niet, maar zijn codes in omloop voor 10$ of 20$ wanneer je een prepaid, 3vcard.nl of gewone creditcard gebruikt voor het activeren.

Keuze uit Amsterdam en New York.

Hallo,

Was voor een dartclub bezig een website te maken, de oude website was erg verouderd.
    Wou daarin ook Google analytics zetten, maar wil niet dat ze daarvoor uit het adminpanel moeten (Soort CMSje waar ze tekst kunnen aanpassen en fotos uploaden)

Is er een mogelijkheid om google analytics te "embebbed"?
    Of is er een class die dit mogelijk maakt?

Pekel

Hallo,

Iedereen hier kent het denk ik wel, je maakt een scriptje en gaat deze testen.

In hoevere is dit toegestaan als je website bijvoorbeeld extern staat?
    Een SQL injectie proberen lijkt me niet zo erg op je eigen website, maar een stress-test is natuurlijk weer een ander verhaal.

Ook was ik benieuwd in hoevere dit is toegestaan bij iemand anders zijn website, zowel met (Moet dit zwart op wit, of is een email genoeg?) als zonder toestemming.
    In ieder geval zal ik nooit persoonlijke data proberen te stelen, maar lijkt me wel mooi om zulke dingen te testen en de eigenaar erop te kunnen wijzen.

Pekeltje