Posts by eeyk

Meen je dat nou :pinch: Ik heb eigenlijk nog nooit cijfers gebruikt maar wilde nu even snel 1 tm 6 gebruiken.

ik was nog bezig met arrays maar dat doe ik later ik wil nu alleen de basis afmaken.

bedankt het werkt. :thumbup:

Ik ben bezig met een geheel nieuw hoofdmenu van mij website maar ik krijg telkens een fout als ik het taal systeem aan het implanteren bent.

dit is de fout :

Code
    Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER, expecting T_VARIABLE or '$' in domains/crime-ware.nl/public_html/Nieuw_index/slide_main/index.php on line 47

Begin = line 45 <?php

ik heb een fout in een automatische voorraad check script.
    Als ik 2 de zelfde bestellingen plaats krijgen deze allebei de zelfde code ook als er maar 1 code in voorraad is.

ziet iemand hoe ik dit kunt oplossen?

Ik weet dat het script nog niet veilig en netjes is dit komt omdat ik eerst altijd het script test voor ik het veilig maakt. :thumbup:

alvast bedankt.

Het is me gelukt ik had een fout gemaakt met de IDS.

Om de opbouw te laten zien.
    Aanmelden is uitgeschakeld omdat er toch nog niks te koop is en de iDEAL API nog niet honderd procent veilig is, en voor belgié ben ik nog bezig met MisterCash.

ik ga denk ik pas na kerst open. dus 2013.

maar als de prijzen goedkoop zijn lukt het verkopen vanzelf wel en ik heb een geldige KVK dus dat maakt ook vertrouwen, ik verkoop op dit moment producten die je niet goedkoper kunt vinden.

World of warcraft 60 dagen voor 19,99 probeer dat maar eens te vinden voor Europese servers.

:thumbup:

Goede dag.

kunnen jullie mij misschien vertellen wat jullie vinden van : GameCard Shop
    Omdat ik de webwinkel nog niet hebt getest op alle webbrowsers doe ik er een foto bij zodat je kunt zie hoe het er ongeveer uit ziet.

Een domein naam ben ik nog aan het regelen.
    de website is niet af je kunt zich niet aanmelden want dan zou dit reclame zijn en dat is het niet!

graag hoor ik jullie mening.

:thumbup:

Misschien een onnozelen vraag maar ziet iemand waarom dit niet werkt?

PHP
    $kost   = number_format($list['product_prijs'], 0, '.' , '.');

De waarden van ['product_prijs'] = 49,99,-
    dit is zonder number format 4999,-
    en met 4,999,-

hoe krijg ik dit van 4,999 naar 49,99,-

OPGELOST :

/ 100,2,'.','.');