Heb op dit moment AVG 2013 (gekocht) en anti-malbytes gekocht. ben wel veilig denk ik.
Posts by eeyk
-
-
Meen je dat nou
Ik heb eigenlijk nog nooit cijfers gebruikt maar wilde nu even snel 1 tm 6 gebruiken.
ik was nog bezig met arrays maar dat doe ik later ik wil nu alleen de basis afmaken.
bedankt het werkt.
-
Ik ben bezig met een geheel nieuw hoofdmenu van mij website maar ik krijg telkens een fout als ik het taal systeem aan het implanteren bent.
dit is de fout :
CodeParse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER, expecting T_VARIABLE or '$' in domains/crime-ware.nl/public_html/Nieuw_index/slide_main/index.php on line 47
Begin = line 45 <?php
PHP
Toon Meer<?php if($_GET['language'] == "1"){ $1a = "Beleef een online avontuur op pocketmonsters.nl"; $2a = "Lees het laatste nieuws over games."; $3a = "Adverteer met jou website geheel gratis."; $4a = "Koop hier jou online gamecards en games."; $5a = "Download hier de software die gemaakt word door VND projects."; $6a = "Binnenkort Wonderworld een online avontuur."; }else{ $1a = "Free online mmo adventure. (only dutch)"; $2a = "Al you need to know about gaming. (only dutch)"; $3a = "Free Website promotion. (only dutch)"; $4a = "Buy your cheap gamecards online. (only dutch)"; $5a = "Download our latest software from VND projects."; $6a = "Coming soon Wonderworld an online adventure."; } ?>
-
Je kunt een link zien als wat buma wil doen het verbieden van links naar embedded en dat is niet verboden.
-
je moet
<input type="checkbox" value="text hier">
doen en dan met CSS de style aanpassen.
-
Ik las het al op facebook gefeliciteerd man.
-
Voor iDEAL heb je sowieso een KVK nodig voor paypal een zakelijke rekening.
-
ik heb een fout in een automatische voorraad check script.
Als ik 2 de zelfde bestellingen plaats krijgen deze allebei de zelfde code ook als er maar 1 code in voorraad is.ziet iemand hoe ik dit kunt oplossen?
PHP
Toon Meer<?php $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `orders` WHERE `verstuurd`='0' AND `ontvangen`='0'"); while($db = mysql_fetch_object($dbres)){ $codes = mysql_query("SELECT * FROM `voorraad` WHERE `beschikbaar`='1' and `kaart_id`='".mysql_real_escape_string($db->product_id)."' ORDER BY rand() LIMIT 1"); $retrou = mysql_fetch_object($codes); $controlle = mysql_num_rows($codes); if($controlle >= "1"){ mysql_query("UPDATE `orders` SET `kaart_code`='".mysql_real_escape_string($retrou->kaart_code)."' WHERE `id`='".mysql_real_escape_string($retrou->id)."'"); mysql_query("UPDATE `orders` SET `ontvangen`='1' WHERE `klant_naam`='".mysql_real_escape_string($db->klant_naam)."' AND `id`='".mysql_real_escape_string($db->id)."'"); mysql_query("UPDATE `voorraad` SET `beschikbaar`='0' WHERE `id`='".mysql_real_escape_string($retrou->id)."'"); mysql_query("UPDATE `voorraad` SET `product_gekocht_door`='".mysql_real_escape_string($db->klant_naam)."' WHERE `id`='".mysql_real_escape_string($retrou->id)."'"); $naar = $db->klant_email; $titel = "Product code : ".$db->product_naam." GameCard winkel"; $bericht = " Hallo ".$dba->klant_naam." Uw bestelling is verwerkt. U kunt de code bekijken op de website : http://www.crime-ware.nl/gamecards/index.php Als u nog vragen heeft horen wij dit graag u kunt dan contact opnemen met de klantenservice. Let op ! Als een code niet werkt stuur dan de code en uw unieke transactie id naar ons terug; Stuur in de e-mail zoveel mogelijk bewijs mee error codes of een foto. Bedankt voor uw bestelling en tot de volgende keer. met vriendelijke groet team crime-ware.nl"; $headers = "From: <[email protected]>"; @mail($naar,$titel,$bericht,$headers); mysql_query("UPDATE `orders` SET `verstuurd`='1' WHERE `klant_naam`='".mysql_real_escape_string($db->klant_naam)."' AND `id`='".mysql_real_escape_string($db->id)."'"); }else{ } } ?>
Ik weet dat het script nog niet veilig en netjes is dit komt omdat ik eerst altijd het script test voor ik het veilig maakt.
alvast bedankt.
Het is me gelukt ik had een fout gemaakt met de IDS.
-
Even kijken bij ICEPAY Development kit daar krijg je van alles en nog wat.
-
Om de opbouw te laten zien.
Aanmelden is uitgeschakeld omdat er toch nog niks te koop is en de iDEAL API nog niet honderd procent veilig is, en voor belgié ben ik nog bezig met MisterCash.ik ga denk ik pas na kerst open. dus 2013.
maar als de prijzen goedkoop zijn lukt het verkopen vanzelf wel en ik heb een geldige KVK dus dat maakt ook vertrouwen, ik verkoop op dit moment producten die je niet goedkoper kunt vinden.
World of warcraft 60 dagen voor 19,99 probeer dat maar eens te vinden voor Europese servers.
-
Cas ik ben ook voorlopig niet open
dit is allemaal voorbeeld.
ik ben bezig met een andere layout want het systeem is gewoon implanteren. -
ik heb de website wat aangepast zijn er nog meer meningen??
-
Ik gebruik nu http://www.ICEPAY.com en die is heel simpel en ondersteund alles van Telefoon tot credit card en paypal, ideal.
dus als je international wil is deze ook goed. -
Download Driver Genius, deze check nieuwe versies van al jou drivers.
-
ok bedankt voor jullie reactie.
Wat zijn de beste punten waar je op moet letten behalve de lay-out indeling.
-
Goede dag.
kunnen jullie mij misschien vertellen wat jullie vinden van : GameCard Shop
Omdat ik de webwinkel nog niet hebt getest op alle webbrowsers doe ik er een foto bij zodat je kunt zie hoe het er ongeveer uit ziet.Een domein naam ben ik nog aan het regelen.
de website is niet af je kunt zich niet aanmelden want dan zou dit reclame zijn en dat is het niet!graag hoor ik jullie mening.
-
Ik ben ook lid van moneybookers snap er alleen geen bal van.
-
-
ik zoek een Payment service provider (mollie.nl).
Alleen dan eentje die wat meer dan alleen IDEAL ondersteund.weet iemand een goede. (GEEN TARGETPAY).
-
L.Groot ik ga dit regelen.
bedankt voor de tip. (beetje investeren dan maar voor een certificaat.)