Posts by eeyk

ik heb voor de website geen aparte teller allen de top domein, Dit moest ik inderdaad er bij vertellen,.
    Maar meer dan 70% komt alleen voor /adverteren/ bezoekers aantallen staan er bij trouwens.

De paginaweergaven zijn niet echt gedetailleerd. Heb je misschien bezoekersaantallen van de laatste 30 dagen (Geen paginaweergaven)?
    Overigens zie ik ook dat je de paginaweergaven van de top-domein laat zien en niet die van de desbetreffende website... Dit ruikt een beetje naar oplichting.

Hallo, ik zoek iemand die wil adverteren in de top header van http://www.crime-ware.nl/adverteren/index.php
    een jaar voor 20 euro.

Hier een afbeelding van google analytics.

De bezoekers zijn 95% Nederlands.

De leden zijn 80% man en 20% vrouw.
    Leeftijd categorie :

12-15 : 8%
    16-18 : 40%
    19-21 : 32%
    22+ de rest.

Meer statistieken heb ik niet.

Waarom maar 20 euro?
    - Eens per jaar hebben wij geld te kort om de huur en licenties te betalen voor de server.

Betalen kan via : De bank, payal (al heb ik geen idee hoe paypal werkt ik heb wel een account.)

interesse graag een bericht sturen naar mij.

Jammer dat ik nu adblokker moet hebben om een beetje plezier te hebben in plaats van 60 seconde reclame blokken.

als ie het monster heeft gevangen moet ie naar een andere gaan zoeken zeg je?

dan kan je toch bij de optie invoeren in de database deze is gevonden.
    dus b.v. sla op fase1 is klaar op naar fase2.
    Mochten ze pagina terug klikken dan leest ie gewoon fase2 weer in en kom je op hetzelfde terecht.

Nee, je komt op bijvoorbeeld..

blabla.php/monsters/1

als je dan een monster heb gevangen keer je terug naar

blabla.php

druk je dan op vorige pagina kom je weer bij

blabla.php/monsters/1 en word de $_GET weer uitgevoerd.

Nou het is meer, ik neem een voorbeeld.

van mijn spel waar ik mee bezig ben, je vecht tegen een wilde monster je vangt het monster en komt op de pagina waar je weer kan zoeken naar een ander monster, druk op je muis terug naar vorige pagina en je hebt je monster die je zojuist heb gevangen dubbel.

ik werk al met sessies in de database maar die hebben weinig tot geen effect.

Een captcha invullen is niet gebruiksvriendelijk als je lekker wil spelen en je moet steeds codes invullen.

hoe kan ik er voor zorgen dat iemand niet terug kan keren naar de vorige pagina.
    ik heb een foutje in mijn website als je terug gaat word de actie opnieuw uitgevoerd.

hoe kan ik er voor zorgen dat iemand een Redirect error krijgt zoals sessie verlopen of zo?

Wat ik niet goed begrijp is,
    Waar komt het geld heen als je het ontvangt?
    Is het zoals Paypal dat je dan eerst geld erop moet zetten,
    en dat je het dan op dat account van gmail ontvangt?
    Maar ik zag ook dat het ook naar niet gmail kan verstuurt worden, hoe ontvangen zij het dan?

aangezien het met google wallet is denk ik dat het naar je credit card bank of paypal account word gestort.

Dat is absoluut niet waar! en hierbij ook wat websites die mijn bericht ondersteunen.
    het downloaden van een torrent is gewoon legaal in nederland, alleen het uploaden van een torrent is illegaal, tevens mag je als je iets heb gedownload het ook delen met een ander alleen je mag er geen geld voor vragen.
    ik mag bijvoorbeeld call of duty downloaden en dan gratis door geven aan een vriend van mij.

https://www.security.nl/artikel/39940/
    http://www.fwdmagazine.be/fwd/…-ook-legaal-in-nederland/
    http://computertotaal.nl/softw…-torrents-downloaden.html

belangrijke citaties :

Citaat

Het downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal, zoals films en muziek, is in Nederland legaal, omdat de wet het downloaden beschouwt als het maken van een kopie voor eigen gebruik. Toch moet u oppassen. Via Bittorrent stelt u de bestanden namelijk automatisch ook weer beschikbaar aan andere gebruikers. In de meeste downloadprogramma's kunt u deze optie echter uitschakelen. U maakt daar geen vrienden mee binnen de torrent-gemeenschap, omdat u, door alleen bestanden binnen te halen en zelf niets te delen, de downloadsnelheid binnen het netwerk vertraagt. Het is vooralsnog echter de enige manier om op juridisch veilige wijze te downloaden, tenzij u torrents deelt die niet onder het auteursrecht vallen.

En wat betreft youtube, die vallen onder het millennium act daar zijn dus andere regels voor toevallig pas geleden wat over gelezen.

http://www.nu.nl/games/3475963…tube-videos-van-fans.html

Het is gewoon toegestaan alleen je mag er geen winst mee maken.
    en youtube heeft daar zijn eigen beleid voor.

Alleen de pokémon anime dus de televisie serie mag niet op youtube maar dat komt omdat televisie bedrijven daar grof geld voor betalen.
    het is maar net welke rechten en land je te maken hebt.

in nederland is het bijvoorbeeld gewoon legaal om een film te downloaden via torrent website, omdat wij al betalen als we een CD/DVD of hardeschijf of andere media apparaten kopen.

toevallig pasgeleden 7,50 extra betaald voor de Samsung galaxy s4 omdat er 10 gb ruimte was genoeg voor een film.

Dat is de spirit nog eens een paar miljoen mensen zonder werk.
    je zou er maar net werken daar gaat je brood.

Wat boeit ons die bedrijven dan? Lekker zelf maken, plastic is stukken goedkoper om in te kopen en je kan er bijna alles wel mee bouwen.. Dus waarom nog honderden euro's uitgeven ? Als je zelf elk jaar nieuwe bakjes maakt oid etc. blabla.. of nieuwe meubels etc.

Het kan zijn dat je computer drivers vast lopen op de Nvidia kaart.
    of je computer gebruikt nu te veel energie dan die eigenlijk kunt geven.
    of je moederbord ondersteund de kaart niet.

Dat de processor amd is maakt niet zo heel veel uit.