Posts by eeyk

ik heb perrongelijk 2 3vcash vouchers gekocht online nou kosten deze 32 euro omdat ik toch iets terug wil van mij geld bied ik er eentje aan van 30€ voor 28€.
    http://www.3vcash.nl/ hier kunt u dan de voucher invullen en dan heeft u een 30 euro visa kaart tot u beschikking.

Op = Op ik heb maar 1 code van 30 euro en die wil ik verkopen via Bank transactie.

De voucher is gevekocht

ik word echt gek van die deprecated al is het al heel lang aangegeven ik had er niks van gehoord.
    als mij hosting update naar een nieuwe versie kan ik heel veel gaan vernieuwen. :thumbdown:

probeer dit eens en zet GÉÉN ENTER op line 1.
    line een moet <?php zijn.

1&2
    Het is hetzelfde systeem als marktplaats dus jullie komen met elkaar in contact precies zoals marktplaats.

Dit gaat een groot oplichtingsbede worden, want je ontmoet elkaar nooit alles gaat via de mail.
    stel je voor ik koop een script bij uhhhh

ik zeg : Kees ik vind jou inlog script mooi ik wil hem wel van je kopen hoeveel vraag je er voor.
    Kees "voor 10 euro is die van jou".
    ik zeg : ok wat is je bank rekening nummer dan stort ik het vanavond.
    kees "blabla bla ing!"
    ik zeg : ok ik maak het nu over.
    kees "ik stuur het script naar je als ik het ontvangen hebt."
    1 dag later.
    Kees "ik heb niks ontvangen gaat de deal nog door?"
    ik zeg : ik heb het naar je gestuurd : Attach foto : ing.png
    kees "dat is geen bewijs!"

en je hoort nooit meer wat van kees.

Dit is toch wel vrij basic?!

PHP
    <?php
    $gewonnen = rand(0,2);
    if($gewonnen == "0" or $gewonnen == "1"){
    echo "hoera";
    }else{
    echo "jammer";
    }
    ?>

de rest mag je zelf doen.

Ook een tip is als er misschien een mee kijker is om je internet verbinding uit te schakelen.

Gezakt :( op 1 ding en ook nog eens in de laatste straat.

Een kind die wil oversteken in eens ik zag hem maar mijn examinator keek naar mij, ik wil remmen want het kind draait in eens naar de zebrapad.
    ik trap op de rem maar hij was net iets sneller en dat was dus een ingreep volgens hem volgens mij rij instructeur was het goed wat ik deed, maar een examinator staat boven hem.

dus gezakt. en het voelt k*t omdat ik dat kind wel zag en remde.

Bij welke domein provider host je maak-vrienden.nl?
    ik wil hem misschien van je over nemen zet er ook even bij tot wanneer de domein nog geldig is.

Als iemand al heeft geboden bied er wel over heen "misschien" heb een interessant idee voor die website.