Posts by eeyk

ik heb 2 uurtjes gewerkt aan een soort kalender die evenementen moet weergeven.
    enkel hij blijft zeggen "Geen evenement..." ziet iemand de fout.

het Evenement die ik test staat geplant 2 dagen vanaf de dag van vandaag (9-2-14)

de mysql waarde is

Dag : 11
    maand : 2
    jaar : 14
    Actief : 0

je moet niet leren uit een boek maar in praktijk je moet gewoon aan de slag gaan en dingen zelf uitvogelen.
    langzaam word je beter en beter.

hallo, ik heb sinds twee maanden een xbox one maar na 2 maanden fifa 14 spelen ben ik er wel op uitgekeken.
    nou is mijn tweede liefde NBA of NFL maar 69,99,- voor een game ga ik niet betalen weet iemand waar je voor normale prijzen een game voor de xbox kunt kopen.
    ik heb ook al geprobeert in dollar te betalen maar dan kosten de game 99,45 wat neer komt op 68,99,-

ik ben op zoek naar een goed app / telefoon of computer.
    waar je met meerderde mensen tegelijk op kunt om een checklijst te maken en af te werken.

wij doe nu via een ftp map een notitieblok uitdelen maar dat is zo ouderwets en we werken om elkaar heen heeft iemand misschien een goede app?

Wij gebruiken 3 notitieblokken met ze 4e het is niet veilig want iedereen die een beetje kan zoeken kan alle zwaktepunten en bugs vinden in een notitieblok op de server.

zie voorbeeld :

; sorry voor de zwarte strepen maar dat is gevoelige bug informatie van het spel waar ik en 3 andere al 3 jaar aan werken,
    en na 7 maanden pauze weer mee verder ben gegaan.

heeft iemand een oplossing / Goede app? ?(

Cas dat is gedaan omdat het dan als een lijn in de bron code van O.A Firefox / Internet explorer komt dan is het moeilijke javascripts/ajax/css codes te bekijken als er een lijn is met ongeveer 72547 letters.

kijk dan krijg je geen enters, nou hoor ik je denken onzin maar op een zeergroten pagina is dit wel degelijk een voordeel.

de fout is opgelost! het zat in me admin paneel de waardes waren verkeerd.

ik heb een systeempje als een speler zich misdraag in de bank dat ik ze een ban kan geven.
    Enkel het systeem reageert heel vreemd.

(ik zie dat ictscripters de \ voor de "" weg haalt deze zijn er wel degelijk.

Waarschijnlijk kijk ik er overheen of zo want ik ben al half uurtje aan het zoeken.
    het probleem is als ik mij zelf blokkeer om het te testen ik het ban scherm niet te zien krijg, unban ik me dan krijg ik het te zien.

Bedankt! wat bleek de router die ik gebruikte maakte conficte. ik haalde de router er af en het ip werkte in eens 40 minuten later hadden we internet.
    thx!

ziet er leuk uit alleen die logo's moeten inderdaad transparant zijn en kleurtje hebben want dit ziet er erg google afbeelding achtig uit.

btw je code is heel erg onveilig.
    je moet nooit rauwe user context in mysql plaatsen.
    je moet je gebruikers nooit vertrouwen! ik kan met dit script alles invullen wat ik wil.
    gebruik

mysql_real_escape_string($blaah); om zit te voorkomen! anders is jouw website binnen no-time gehackt.

goede dag, ik heb het idee dat ik ben afgesloten van internet net zolang tot er een monteur komt.
    ik ben overgestapt naar een ander internet snelheid bij upc hier kreeg ik ook een nieuwe modem de TC7200.

Alleen werkt deze niet na 4x bellen en 4x 45 minuten C.A 10cent per minuut kwijt te zijn komt er een monteur langs.
    maar als ik de zelfde modem bij me zus aansluit 2km verder werkt die binnen 20 minuten. ik heb nu stroom testes gedaan en wat blijkt de coax kabel geeft geen singaal meer.
    dus ik dacht hij is kapot ik heb een nieuwe gekocht en nog steeds geen signaal volgens mij meet apparaat.

dus kan het zijn dat upc mij expres afsluit zo dat ik die monteur van 90 euro moet betalen of is dit te ver gezocht? :?:

ik moet het nu doen met een 3G telefoon tethering maar ja na 2GB is mijn data bundel op en kost het me 5 euro om het te resetten.

Dat heb ik gedaan.

Alleen die reageren niet daarom vroeg ik me af is het bij mij alleen of ook bij jullie.

ik probeer net wat geld via de paypal dienst money2 te storten maar ik krijg steeds een error en aangezien het zondag is,
    is hun helpdesk morgen pas beschikbaar.

ik krijg deze error :

"
    Helaas kunt u momenteel geen geld toevoegen aan uw PayPal-rekening.
    De PayPal foutmelding: Internal Error
    Wij raden u aan om contact op te nemen met de PayPal helpdesk om de problemen met uw PayPal-rekening op te lossen.
    "

Iemand anders hier ook last van?