Als is dat doe blijft de pagina wit.
short tags gebruik ik overigs niet.
Posts by eeyk
-
-
Pagina blijft nog steeds wit een is er geen html bron code.
ok worden heel veel stukken code in paginas die wel werken niet weergeven. terwijl andere stukken wel worden weergeven en die hebben de zelfde opmaak.
-
mijn website is geupdate naar php 5.4 en nu werken heel veel pagina's niet sommige werken gewoon goed maar andere zijn compleet wit.
Is er een manier om een witte pagina errors te laten zien?
-
er staat op de envelop geadresseerd aan "bedrijf"
-
10 MB uploaden per seconde wat wil je gaan uploaden?
want uploaden bestaat nog niet sneller voor de consument. -
Microsoft zelf had geen logo alleen een naam en dan was de M door lopend. maar nu heeft Microsoft het logo van windows genomen.
-
De coupons staan op naam dus je heb er niks aan.
op mijn coupon staat ook mijn bedrijfsnaam. -
ik zoek een java/ajax script die gecontroleerd of een e-mail adres juist is.
dus dat er geen !#$%^&*( ingevuld is en dat @ wel is ingevuld en dat er minimaal een . in zit. heeft iemand zo'n open-source script?
-
welke processor en moederbord heb je ik wil het voor je doen.
zet ook even neer wat voor cooler en geheugen je hebt en welk merk voeding en de wattage van de voeding. -
Sinds wanneer worden I processoren door AMD gemaakt? en de i9 bestaat tot op heden niet.
http://www.tomshardware.co.uk/forum/284919-10-core-core
in 2009 was er spraken van een I9 alleen is dit veranderd naar een I7 Gulftown ook wel bekend als : http://www.alternate.nl/html/p…tion/736346/?tk=7&lk=4229
Vorige generatie processoren.
http://www.techpowerup.com/img/09-06-24/47a.jpg
Sandy bridge en ivy bridge zijn de huidige generatie met chipset 1155 of 2011.
en als je nog een half jaar wacht krijgen we de 2500 chipset.
-
Ja dat is de snelste processor die intel verkoopt op het moment.
de Xeon E5-2687w is ook goed maar als je wil gamen zou ik toch gaan voor de 3960x alhoewel de 2600k ook nog gewoon top is. -
Ja ik ben al sinds 14-10-2004 lid van world of warcraft en speel dit nog wekelijks, en ik heb me credit card er ook neer gezet.
alleen dit is niet in Europa gebeurt alleen de Amerikaanse/Canadese servers zijn gehackt.
-
"Wel basic" maar 0% is gemaakt door jou zelf. (c)
-
Topic kan dicht :slotje:
-
ik heb net wat gekocht met een paysafecard,
van 25 euro maar wat ik kocht was 22 euro dus ik hou 2.40 euro over.Stuur een prive bericht met wat je wil hebben ik koop het voor je via paysafecard ik kan geen code geven omdat de dingen die ik heb gekocht te achterhalen zijn.
de eerste die pb verstuurt krijg een pb terug.
-
Citaat van ismail123
eeyk
Als je niks bovenaan of ergens rondom de iframe wilt hebben, waarom ga je dan uberhaupt iframe gebruiken?
Dan kan je meteen de url via php verwerken.
ik denk dat je @ verkeert is want ik ben niet de TS en de website is niet van mij. -
ik zie nu een zwarte balk boven aan het scherm hoort dat?
-
Waarom koop je niet gewoon een domein via ideal? of Paypal ik zie het probleem niet met die methodes?
-
style="height: 100%;" moet toch gewoon werken?
-
ik dacht dat dit ging over de mysql while. sorry