Posts by hukkie

    Gaan ik toch een topic bumpen...


    Ik werk voor een zeer groot bedrijf (buitenland) en wij hebben het zelfde concept (ik doe alle betalingen die onze ondernemers krijgen) Om je een voorbeeld te geven hoe werkt hier een bereking (gebaseerd op een van onze ondernemers)


    Bestuurder a verdient 1782.63 euro cent per week (gemiddeld)
    Ze krijgen bij betaald elke 4 weken dat maakt dus: 7130.52


    Echter komen er kosten!
    Als ondernemer moet je belasting betaling (je wordt gezien als ondernemer .... )
    Benzine of Diesel (bestuurder a heeft zijn eigen busje en heeft daar een gas tank ingezet ( rijdt goedkoper...)
    als je geen busje bezit huur je er eentje van ons samen met verzekering is dat 650 euro per 4 weken!
    Heb je je eigen busje moet je alles zelf betalen (verzekering en verzekering voor het voeren van goederen!!)


    Denk hier nog bij na dat je dus ook nieuwe banden moet kopen (elke 5 tot 6 maanden !)


    Als je alles bij elkaar optelt houd deze bestuurder aan het einde van de maand nog 3,5 tot 4 k over (euro)
    echter kom je je afspraken niet na (te laat bezorgen, ongeluk, niet opdagen etc... worden er kosten in rekening gebracht)



    Conclusie:


    Het is een zeer uitdagende baan, je kan er zeker wel geld mee verdienen echter moet je je de volle 100% voor gaan: bestuurder a werk van 6 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds (12 uur! en dat is zonder reistijd dus puur 12 uur vol uit werken!.. Deze bestuurd doet ongeveer 160 pakketjes per dag op een stopkost van 2 euro en nog eens 50 tot 60 pakketjes op zaterdag op een stopkost van 2.99!)


    Hoop dat dit je helpt..


    hoop dat dit helpt... (h)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.10.09 21:52:31:
    je moet nog wel een include van je config doen natuurlijk ;)