Posts by coco
-
-
-
-
-
-
Het werkt en daar gaat het om!! Graag of niet tog.
Altijd dat dat gezeur, mollie werkt goed en targetpay ook.
-
Wallie = mollie Ideal = targetpay.
-
Klik op >>> Betaal sys wallie/ideal <<< boven aan, kan niet zo moeilijk zijn tog?
-
Nou als iedereen het gaat verkopen ( wat niet de bedoeling is als ik iets weggeef) dan geef ik hem liever zelf weg.
Veel plezier er mee!
-
Nou als iedereen het gaat verkopen ( wat niet de bedoeling is als ik iets weggeef) dan geef ik hem liever zelf weg.
Veel plezier er mee!
-
doek dan heel CP maar op, in iedergeval het banditi gedeelte
-
Killingdevil, waar het om gaat is dat iedereen met gejatte/geripte scripts werk, zie forum banditi, maar je vraagt je niet af of er ook mensen zijn die er voor betaald hebben.
-
-
Ik wil hier toch even een reactie op geven>>
Let wel, je kent mij niet, dus hoe wil jij onderbouwen dat ik (illegaal) bezig ben? Ik heb minimaal 1000 geïnvesteerd in rechten en dergelijke. Zeker Rippen is broodroof..... < ben ik volkomen met je eens!!
-
Speciaal voor De1v3c1o,
[url=http://img408.imageshack.us/img408/2391/naamloos1a.png[/url]
-
Inderdaad Westsidemg, Maar veel mensen staren zich blind op het geld, maar er komt veel bij kijken. Even een Quote op Killingdevil, ik heb inderdaad een kleine onderneming, dus betaal BTW. Maar maandelijkse inkomen verschillen erg en staat nooit vast, dus is promotie en prijzen erg belangrijk, en zo nog belangrijker, eerlijk uitbetalen van prijzen.
-
Staar je er niet op blind, het zijn momenten!8-|
-
Vandaag € 56,51
Gisteren € 83,75
Deze maand € 1694,56
Vorige maand € 3273,84 -
-
Kijk heb je intresse in een bugfix? wil ik wel doen maar dat kost tijd, heb ook heelveel nieuwe opties voor banditi, zoals hoerekeet, ripdeal, bankoverval en noem maar op maar, dat kost wel iets i.v.m. de tijd die ik er aan besteed. meer info ff Pm.:piraat: