Posts by alexruter

    Probeer dit is?


    PHP
    CREATE TABLE `jail` (
      `id` int(4) NOT NULL auto_increment,
      `rechter` varchar(40) NOT NULL default,
      `login` varchar(17) default NULL,
      `reden` varchar(30) default NULL,
      `straf` varchar(17) default NULL,
      `date` varchar(25) NOT NULL default,
      UNIQUE KEY `id` (`id`)

    Wat ik me afvraag is waarom microsoft zo dom is om te denken dat ze het van google kunnen winnen:p


    Eerlijk gezegd: Ik ziek microsoft gewoon lekker, i stay with google!(c)

    Beste,


    Ik heb het bestel systeem gecontroleerd en het werkt gewoon. Sowieso tijdens de domein check laadt die de extensie en kijkt die eerst of het bestaat voordat hij ze toont dus dient je even te wachten. Maar alles werkt naar behoren.


    Het dataverkeer is ten opzichte gewoon hetzelfde gebleven. Indien u meer dataverkeer wenst kunt u dit persoonlijk bespreken met mij eventueel via een PM. Ik zal dan kijken of we dit voor u kunnen betekenen.


    Hier kunt u bestellen: http://www.svghosting.nl/?p=bestel

    Freakie78


    Kan je mij vertellen wat er niet werkt?
    Ga maar uit van de dataverkeer die hier op criminalspoint vermeld staan. Ik ben namelijk nog druk bezig alle pagina's te vernieuwen en te herbouwen.


    Onze excuses.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    @ Freakie,


    Ik zal dit direct even door meten. Ik zal melden zodra het bestelsysteem weer volledig werkt. Onze excusses voor het ongemak.


    En dat je van 4 mensen reactie's heb gehoord van de 17 miljoen mensen die in nederland wonen. Ik zou zeggen, laat je reactie achterwegen paisley, we hebben dit al uitgevochten.

    @ Paisley


    Ik werd bedreig door jou, en overige dingen zijn er gebeurd. Dit gaat CriminalsPoint verder niet aan. Maar SVG Hosting is ten alle tijden, bevoegd om jou offline te houden en je pakket op te zeggen. Aangezien je bedreigende uitingen enz heb gedaan, zijn wij genoodzaakt jou pakket niet langer door te voeren.


    @ Alex
    Sorry voor de typfouten. In mijn Disclaimer staat al vermeld: Älle typfouten voorbehouden".


    Maar zal ze zo snel mogelijk wijzigen ;)
    Bedankt voor het melden! :D


    De actie is tot een bepaalde tijd geldig, zal dit nog even vermelden in het topic.

    Beste,


    De dataverkeer is vermeld. Indien jullie meer informatie willen weten met betrekking tot de actie of specificaties. Gelieve even contact op nemen via een privebericht.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Deze actie is alleen geldig op CriminalsPoint. Code's mogen alleen gebruikt worden door leden van Criminalspoint!. Wij controleren dit!


    Met toestemming van: K.rens
    SVG Hosting heeft besloten het dataverkeer te verhogen!
    Beste, leden.


    Ik ben momenteel druk bezig met mijn website, en om in een goede sfeer te starten wil ik graag een leuke actie houden voor de leden van CriminalsPoint.


    Deze actie is door SVG Hosting opgericht zodat mensen ideaal, en goedkoop een hostingpakket kunnen krijgen zodat hun site zelf online kan. Tevens bieden wij ook nog is support aan.


    Welk Support leveren wij?
    CMS Installatie
    Website Installatie
    Kleine fouten oplossen.


    Alle prijzen zijn incl. BTW.
    DE ACTIE!!
    --------------------------
    Basis Pakket
    1 Domeinnaam (Inbegrepen in prijs!)
    25000 MB Dataverkeer (p/m)
    2500 MB Schijfruimte (2,5GB)
    999 Mailboxen
    Unlimited MySQL
    ControlPanel: DirectAdmin


    Prijs: €35,00
    Prijs CP leden: €22,50
    *Code: 887F34aab3
    --------------------------
    Medium Pakket
    1 Domeinnaam (Inbegrepen in prijs!)
    35000 MB dataverkeer (p/m)
    5000 MB Schijfruimte (5GB)
    999 Mailboxen
    Unlimited MySQL
    ControlPanel: DirectAdmin


    Prijs: €45,00
    Prijs CP leden: €32,50
    **Code: 33Jk87pM
    --------------------------
    Premium Pakket
    2 Domeinnamen (Inbegrepen in prijs!)
    45000 MB Dataverkeerd (p/m)
    8000 MB Schijfruimte (8GB)
    999 Mailboxen
    Unlimited MySQL
    ControlPanel: DirectAdmin


    Prijs: €55,00
    Prijs CP leden: €42,50
    ***Code: 3358gjs56
    --------------------------
    Deze actie is geldig t/m 1 juli 2009'


    Wij bieden ook 24/7 support aan voor onze klanten. Dit houdt dus in dat wij klaar staan voor al uw vragen of overige informatie die u wilt weten. Voor een prijs van €2,50 (p/m)!!


    Op al onze actie's en pakketten etc, zijn de algemene voorwaarden van SVG Hosting van toepassing.


    Let OP!! In de algemene voorwaarden staat vermeld dat er geen criminals site's mogen gehost worden. De regel is op non-actief gesteld!. U mag dus gewoon uw criminals site hosten bij ons.


    Legenda:
    * Dit is de code voor het basis pakket, vergeet deze niet in te vullen tijdens uw bestelling.
    ** Dit is de code voor het medium pakket, vergeet deze niet in te vullen tijdens uw bestelling.
    *** Dit is de code voor het premium pakket, vergeet deze niet in te vullen tijdens uw bestelling.

    Hij linkt naar deze pagina
    4gr1.php


    Dat betekent dat dit waar schijnlijk de pagina is waar de informatie wordt weergegeven wat erbij is gezet of iets dergelijks. Wat je kan doen is deze leeg laten of zelf je paginanaam invullen en daarop een bedankt tekst vermelden.

    Beste, Criminalspoint.nl


    Ik ben op een idee gekomen die vast wel ergesn bekend vandaan komt.


    Het gaat hierbij om real life statussen, aangezien er veel mensen zijn die vaak een pagina refreshen todat iemand reageert. Terwijl hij/zij niet door hebben dat diegene afwezig is en online blijft staan. Lijkt het me wel handig om eventueel statussen te kunnen toevoegen.


    Bijvoorbeeld:
    Online (Standaard, zodra je bent aangemeld)
    Bezet (Optie naast de image LEDEN paneel in een dropdown)
    Afwezig (Zelfde als BEZET)
    Offline Standaar, zodra hij of zij uitlogt. Maar ook handig als je wel op de site wilt blijven.)


    Graag hoor ik jullie mening. Vooral die van de crew ;)


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Ik vindt de reactie's wel serieus, maar naar mijn mening op dit moment niet juist geplaatst. Ik begrijp dat er vele gratis scripts zijn. Maar ik bied mijn diensten aan. Zoals vele anderen mensen het doen. Ik wil dus graag alleen serieuze reactie's.


    Alvast Bedankt!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Helaas heb ik geen portfolio wel ben ik zeer geïnteresseerd in het aanbod. Graag wil ik u vragen mij toe te voegen op msn.
    Deze kunt u vinden op mijn profiel.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Indien, als je ze op internet vindt er eventueel copyrights op zitten of verouderd zijn. Daarnaast ondersteunt mijn scripting de nieuwste php versie 5+. Tevens is het de eige keuze van de mensen dien een script bbij mij willen kopen/bestellen. Dit is dus altijd een eigen keuze. Indien je het niet wilt, wil ik je gelieve vragen niet te reageren in dit topic. Om zo het topic mooi en netjes te houden.


    Voor meer vragen kunt u mij een PM sturen.


    Alvast Bedankt!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste, Leden.


    Aangezien ik veel mensen heb gehoord die nog een Contact formulier of een ander script nodig hebben. Wil ik me graag aanbieden om dit voor een hele goedkope prijs te maken.


    Ik ben een beginnende scripter maar met een mooie scripter structuur. Daarnaast zorg ik er altijd voor dat het script beveiligd is.


    Wat kan ik?


    Contactformulier
    Gegevens posten in DB
    Gegevens ophalen & Weergeven uit DB
    (Voor andere scripts, graag eerst even contact opnemen. Ik zal dan kijken of ik dit voor je kan realiseren.)


    Per script betaal je een zeer goedkope unieke prijs van maar liefst €2,50


    Indien je interesse hebt. Kan je altijd contact opnemen via dit topic of PM.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    @ Db-maffia


    Hoe zorg ik dan als in tekstvak1 tekst onder elkaar moet staan maar in dat vak, dat ze zonder <br> onder elkaar worden weergegeven?


    PS: Ik werkt het liefst met div's ik heb gehoord dat dit op te lossen is met divjes alleen hoe?

    Beste,


    Ik ben momenteel bezig met mijn Webhosting website. Ik ben alle pagina's aan het vernieuwen en de indeling en de opbouw van de code, aan het verbeteren. Alleen nu stuit ik op een probleem.


    Ik wil 3 vlakken naast elkaar...


    Text1===================Text2==================Text3


    En daaronder wil ik tekst hebben. Alleen deze tekst wilik verwerken zonder steeds continue een <br> te plaatsen.


    Zou iemand mij hier a.u.b mee kunnen helpen?


    Alast Bedankt!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter