Posts by alexruter

    Beste,


    Ik heb momenteel internet van mijn buren door een conflict met telfort. Momenteel wordt 12 juni mijn nieuwe pakket geleverd en zit ik tot dan op mijn internet van mijn buren. Ik wil alleen graag sneller internet als nu. Ik heb nu momenteel een download snelheid van gemiddeld 300KB/per seconde.


    Ik zou graag willen vragen of iemand een programma weet, om internet sneller te kunnen laten werken. Of dat ik precessen kan uitzetten, die mijn internetverbing belemmeren.


    Alvast Bedankt!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Ja, ik vroeg veel dingen dat kan. Ik heb ook mijn kennis moeten opbouwen. Tevens is de support goed, en heb jij daar geen enige ervaring mee gehad. Tevens is het geld wat de mensen betaald hebben aan hun hostingpakketten allang overlegd. En vraag ik me dus af waar jij het in godsnaam over hebt. Alles is al met de oude klanten geregeld, en alles is goed verlopen.


    Maar ik laat het hierbij, als er mensen zijn die alsnog een hosting pakket willen hebben. Kunnen ze deze gerust bij mij bestellen.

    Inprincipe kan je het uitbreiden naar alles wat je wilt, ik geef afstand van het script en de rechten de koper krijgt dus de volledige rechten over het script. Het doel is gewoon dat mensen hun pagina's offline en online kunnen zetten, eventueel voor onderhoud of iets dergelijks.

    Beste,


    Ik ben een tijd geleden bezig geweest met het project genaamd "Project Closed".


    Het doel van dit project is om het af te ronden, en te verkopen.


    Wat doet dit script?
    Ik wil er voor zorgen dat dit script, mensen kunnen kopen. En zo hun website eenvoudig kunnen beheren. Het doel is dus dat ze 1 bepaalde code boven alle pagina's moeten zetten. En die pagina's of pagina met een een druk op de knop offline/online kunnen zetten.


    Helaas heb ik te weinig tijd om dit project af te maken. En zoek ik dus iemand die dit wil overnemen. Er is al een groot deel gescript. Tevens is de installatie module voor het script ook af.


    Ik wil dit script dus verkopen. Ik heb geen vraagprijs, dus ik wil kijken wie hier ze hart en ziel in wilt stoppen. De veiling sluit na 48uur laatste bod.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Graag meer informatie


    Domeinnaam
    Bezoekersinformatie (STatistieken)
    Bewijs inkomsten
    Huidige registrar
    Loop tijd pakket + domein


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Include confg kan je proberen de session start te evrwijderen aangezien de config geinclude wordt en er dan op een andere pagina al een session_start is meegegeven zal hij deze dus dubbel rekene. tevens over de andere fouten kan ik geen antwoordt op geven zoveel evrstand heb ike r niet echt van. Ik ga nu slapen ;)

    In de config staat het volgende "session_start();" dit moet je op regel 44 verwijderen en helemaal bovenaan je pagina onder de "<?php" zetten.


    de cron buers bestaat niet dat betekend dat die niet aanwezig is op de FTP.

    Beste,


    Alles gaat via een javascript, ik probeer zo min mogelijk in mijn CSS te werken. Is dit dus mogelijk in mijn Javascript.


    Hier de javascript:


    Alvast Bedankt!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Hartstikke bedankt voor uw reactie, en vertrouwen killingdevil & wouter.


    Tevens wil ik even vermelden dat ik een startende onderneming ben. Ik heb mijn website vroeg online gezet, en ben nu gewoon bezig met alles op te knappen. Verder weet ik dat het er onbetrouwbaar uitziet voor bezoekers/klanten ik hou hier ook rekening mee. Indien ik dat niet deed had ik ook anders te werk kunnen gaan. Tevens wil ik vermelden dat de website zo snel mogelijk op orde zal komen. Door de vele reactie's die in dit topic geplaatst zijn. Is mijn topic eigenlijk offline. Ik wil dus graag vragen alle reacties per PM te vermelden. Indien er iets fouts is wat noodzakelijk is kunt u dit melden door een e-mail te sturen naar [email protected]. U zult dan binnen 24 uur bericht verwachten. tevens willen wij melden dat wij deze aanbieding doen met 30 dagen proef versie. Dit houdt in dat u 30 dagen lang zonder te betalen gebruik kunt maken van onze service (Uitsluitend de domeinnaam).


    Graag wacht ik af op reactie van geintreseerde mensen.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Ik ben momenteel bezig met het opknappen van mijn website, alleen nu stuit ik op een probleem. Ik heb een script waarbij je via een link een stuk tekst kan weergeven of verbergen. Alleen nu is het probleem dat de tekst automatisch al open staat. Maar ik wil dus dat deze automatisch verborgen is en pas geopend wordt zodra er op de link geklikt wordt.


    Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?


    Indien jullie de .js moeten zien dan hoor ik het wel.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Zijn er nog mensen geïnteresseerd in onze speciale aanbieding?


    We zijn ook druk bezig met alles aanpassen. De prijzen kan je hier in dit topic staan. Er is ook aangegeven dat je per jaar betaald!.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Werkt dit wel?


    PHP
    CREATE TABLE `jail` (
      `id` int(4) NOT NULL auto_increment,
      `rechter` varchar(40) NOT NULL default '',
      `login` varchar(17) NULL default '',
      `reden` varchar(30) NULL default '',
      `straf` varchar(17) NULL default '',
      `date` varchar(25) NOT NULL default '',
      UNIQUE KEY `id` (`id`)
    )


    Sorry voor dubbelpost, maar je kan je post niet editen etc. Is beetje lastig :P