Posts by alexruter

    Bod per PM gedaan, op afwachting van meneer. ;)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.06.09 20:34:35:
    60 euro geboden!
    PM gestuurd naar eigenaar.
    Afwachting op reactie, en akkoord overeenkomst.


    Vriendelijke groet,
    A. Ruter


    (Zie dit niet als dubbelpost a.u.b) anders moest ik nog een half uur wachten:p

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.06.09 22:23:27:
    Beste,


    Ik heb de website overgekocht van Dein. Ik ben dus de nieuwe eigenaar. Ik wil jullie mededelen dat Crimepatrol in goede handen zal zijn. En er flink aan gewerkt zal worden voor nieuwe updates etc.


    Indien jullie nog opmerkingen/vragen/klachten of overige dingen hebben, kunnen jullie mij een PM sturen.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Ik wil mij graag als kandidaat opstellen. Ik ben momenteel veel bezig in de php wereld en heb er aardig me bol van opgestoken. Dit lijtk me dus ook een goede kans om mijn kennis nog meer te vaardigen dan hij op dit moment is. Ik ben zeer serieus in het overleg van projecten en of producten die mijn klant vraagt. Daarnaast ben ik erg sociaal en zou ik voor jullie team een goeie uitkomst kunnen zijn.


    Naam: Alex Ruter
    Leeftijd: 18 (06-07-1990) Bijna 19(c)
    Contact: PM me maar ;)

    Alsnog, we zijn bereid te helpen.


    Laten we zeggen. Zorg eerst dat je de strucuur hebt. De de template etc.


    Begin dan een html vragen lijst te maken. Deze bouw je langzamerhand aan de hand van PHP tutorials om naar een php vragenlijst ;)

    Beste,


    Ik heb zeer matige tot zeer goede kennis van PHP. Indien er een vergoeding is voor het werk, ben ik bereid mij voor te stellen voor ondersteuning van uw website. Wel wil ik u mededelen dat alle bedragen gefactureerd worden, ter voorkoming van werk vervalsing.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Bij deze de oplossing dan, en alsnog aanvraag voor een slotje.!


    Beste,


    Ik ben bezig met mijn teksten en plaatjes aan te passen op mijn website. Nu wil ik heel graag mijn tekst mooi naast het plaatje krijgen. De ruimte tussen de tekst en het plaatje is goed. Alleen hij gooit de tekst ver omhoog.


    Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?


    Hier de screen:


    Hier de code:


    Graag hoor ik van jullie!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Heb het topic even aangepast. Basing zit er helaas niet bij. Aangezien ik dit niet kan. Wel kan ik het laten doen, wat de prijs daarvan is hangt af van de persoon die ik inschakel.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    06-06-09': Crime layout wordt geupdate!, ben de login button vergeten:$:p


    Beste,


    Ik ben begonnen met het ontwerpen van crime lay-outs. Dit is mijn eerste resultaat en wil hem ook gelijk de verkoop ingooien.


    Wat krijg je?
    Alleen de .psd file!


    Prijs: €5,00
    Opbieden: €1,00
    Buy-Now: €10,00
    Hoe vaak: 10x wordt de .psd verkocht!
    Enige licentie: €5,00 euro extra op huidige bod! (Wordt niet meegeteld als bod!)
    Veilig sluit 48uur na laatste bod!



    Graag alleen serieuze biedingen!


    Met vriendelijke groet,
    A. Rüter

    @ Tukkie


    Wil je alleen producten verkopen, waarvan jij de eigenaar bent. Ik heb zo rond gekeken, en de reactie's gelezen. En ben namelijk tot de conclusie gekomen, dat het een behoorlijke rip-off is. Daarnaast kan er voor een crime niks meer verkocht worden. Als je goed zoekt op google, zijn er duizenden scripts pak die bij elkaar. En je hebt je tatale complete eigen crime. GRATIS!


    Ik verzoek een slotje op dit topic, zodat verdere argumenten/discussies/ruzie's worden voorkomen.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Momenteel ben ik in het bezit van een reseller, alleen hier doe ik voorlopig of eigenlijk helemaal niks mee. Aangezien ik mijn eigen dedicated server heb.


    Duur: 1 jaar
    Specificaties:


    4000 MB opslagruimte
    50 GB dataverkeer per maand
    Domeinnaam pointers (ongelimiteerd)
    50 Accounts
    Subdomeinnamen (ongelimiteerd)
    PHP en MySQL 5 ondersteuning
    Perl en CGI ondersteuning
    MySQL databases (ongelimiteerd)
    E-mail adressen (ongelimiteerd)
    E-mail aliassen (ongelimiteerd)
    E-mail forwarders (ongelimiteerd)
    Mailing lijsten (ongelimiteerd)
    Auto responders (ongelimiteerd)
    E-mail bereikbaar via IMAP/POP3
    Mogelijkheden voor SSL
    Beveiligde mappen instellen
    Cronjob ondersteuning
    FTP accounts (ongelimiteerd)
    DirectAdmin controlepaneel


    Mensen mogen dus bieden.!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter


    Bieden vanaf: 100 euro
    Opbieden met: 10 euro
    Buynow: 250 eur

    Beste,


    Als dat hier op criminalspoint.nl is, zou ik even een melding maken naar K.rens. Tevens denk ik vast wel dat ze ermee bezig zijn. Aangezien alle website's wel fouten bevatten ;)


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    @ terrorsheep
    -------------
    Okej, dan. Naja, vorige keer had ik een programma gedownload, wat best wel goed werkte. Welke dat was weet ik niet meer :)


    @ gwave
    -------------
    Sorry, maar waaom baseer je het altijd op mijn grammatica etc, let zelf maar eerst op jezelf voordat je anderen gaat verbeteren. Heb al zo vaak gezegd dat de mentaliteit op wmcity niet deugt. Dus breng dat dan ook niet naar Criminalspoint. en dan nog iets een provider stelt geen 300KB downloadsnelheid in, ze bieden je 20MB aan. Ik weet wat daar vanaf gaat je houd dan een maximum snelheid van ongeveer 8MB over. Dit kan je op een 1 of andere manier te pakken krijgen, omdat dit nooit is geconfigureerd op de pc.


    @ niels
    -------------
    Telfort ga ik nooit meer heen, als verschijnende malen op tv geweest bij "kassa" en die gast lost geen probleem op niks. Heb een eindafrekening geregen van 56 euro. Betaald, gaan ze nog zeggen dat er 180 euro betaald moet worden. Ben dus overgestapt naar tele2 hopen dat dit wat beter verloopt. Tot nu toe altijd positieve berichten (Op de storingen na dan). Maarja een provider met wat meer storingen, kan een provider betekenen met het beter updaten van de software en de hardware. En de ontwikkeling van zijn/haar producten.


    @ paisley
    -------------
    Paisley dat het topic gesloten moet worden van jou, vindt ik zeer nutteloos. Aangezien ieder topic die gestart wordt een leerpunt kan zijn voor webmasters, en of andere mensen die voorbij komen. Tevens herhaal je precies wat andere gezegd hebben. Daarnaast met de opmerking dat "iedereen dan het laagste pakket koopt & verhoogd". Zulke pakketten bestaan, en zodra je verhoogt betaal je meer. Opmerking klopt dus van geen kant.


    @ Guido
    -------------
    Dankjewel voor je tip. Dit is tenminste een reactie waar ik wat aan heb. Ik zal zeker even op google kijken. Bedankt!


    @ killingdevil
    -------------
    Ik heb al zoveel mogelijk processen die iets met internet te maken hebben uitgezet, tevens is de snelheid niet echt gevorderd.



    Het topic kan nu gesloten worden, tele2 heeft mij laten weten dat ik mijn pakket binnen 2 dagen ontvang.


    Ik vraag dus om een slotje.


    Alvast Bedankt ;)