Posts by alexruter

Je kan bij mij hosten. website staat in ondertitel <---
    Bij mij krijg je genoeg dataverkeer per maand, om jou website te draaien;)

En we hebben tijdelijke actie 10 euro korting op ieder pakket!!!

Xtreempje,

Die prijzen gaat niet, ik ben op zoek naar bijvoorbeeld prijzen zoals bioscoopbonnen etc. Die prijzen kunnen wel maar dan 1 keer in de maand ofzo.

En ik maak geen criminals :P

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

az
    1. Dat zou wel handig zijn, mensen uitbetalen tot een maximum van 15 euro.
    Goed idee!
    2. Wat voor leuke opties is de vraag, het is geen criminals die ik aan het maken ben!
    Graag duidelijk uitleg a.u.b!

Heeft u misschien een portfolio of iets dergelijks, waaraan ik kan zien in hoeverre u kunt scripten?

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik ben momenteel bezig met een nieuw project. Ik ben volop achter de schermen bezig met het ontwerpen van scripts en het plan.

Alleen nu heb ik een paar vragen aan jullie.

1. Wat zou jij leuk vinden om te kunnen winnen op een website (Prijs: €0,00 tot €75,00)

2. Wat voor optie's zou jij willen zien om je credits of iets dergelijks mee te verdienen.

Ik ben ook nog op zoek naar 1 vrijwilliger (Scripter). Indien je interesse hebt kan je contact opnemen. Aan het einde van het project zit er een leuke vergoeding bij voor je.

Graag hoor ik van jullie!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Zorg dat je je antwoorden en ideeën duidelijk uitlegt.

Probeer dit is:

PHP
    <?php

<object width="320" height="265"><param name="movie" value="$data->muziekurl"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="$data->muziekurl" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object> 

?>

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik heb dat geprobeerd te doen,
    CREATE TABLE gebruikers (
    id INT AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY,
    voornaam VARCHAR(255),
    achternaam VARCHAR(255),
    geboortedatum DATE,
    straat VARCHAR(255),
    postcode VARCHAR(6),
    woonplaats VARCHAR(255),
    land VARCHAR(255),
    status VARCHAR(255),
    geld VARCHAR(255) NOT NULL 0,
    credits VARCHAR(255),
    gewonnen VARCHAR(255)
    );

Maar het werkt niet hij geeft de volgende foutmelding..:

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '0, credits VARCHAR(255), gewonnen VARCHAR(255) )' at line 11

Ik heb alles al geporbeerd van comma's tot weet ik veel, maar kom er echt niet uit:$

Beste,

Ik ben momenteel bezig met alles voor een nieuwe website van mij te scripten. Maar ik ben het even helemaal kwijt met de MySQL tabellen.

Ik heb momenteel dit:
    CREATE TABLE gebruikers (
    id INT AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY,
    voornaam VARCHAR(255),
    achternaam VARCHAR(255),
    geboortedatum DATE,
    straat VARCHAR(255),
    postcode VARCHAR(6),
    woonplaats VARCHAR(255),
    land VARCHAR(255),
    status VARCHAR(255),
    geld VARCHAR(255),
    credits VARCHAR(255),
    gewonnen VARCHAR(255)
    );

Nou wil ik dat bij geld er een standaardwaarde staat maar ik weet ff niet meer hoe dit moet. Ik heb gezocht op internet maar kan er niet achter komen. Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn mij hiermee te helpen?

Alvast Bedankt! :)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Momenteel is er al iemand bezig voor me.
    Indien hij niet verder gaat of het project onderbreekt. Zal ik u voor nadere overleg contacteren.

Tot nu toe ben ik voorzien;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter
    (Slotje a.u.b(A) )

1. Wauw wat een fout. WAAR IS DE BESCHRIJVING/UITLEG!!!!
    2. Bumpen is niet toegestaan! (LEES DE REGELS)
    3. Ooit eens de regels gelezen of wat dan ook.

Wat evrwacht je van ons, dat wij jou zo kunnen helpen. Ik wordt hier gek van. Ik hoop dat je een waarschuwing krijg van een van de admins. De mensen moeten het nu maar is gaan afleren.

1. Er weinig beschrijving
    2. Geen afbeelding
    3. Hoe weten we zeker dat hij maar 1x wordt verkocht. Aangezien het een laag bedrag is voor 1x verkochte te worden.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik ben momenteel bezig met een nieuw project. En dat is een website waar mensen veel verschillende prijzen kunnen winnen, doormiddel van punten te verdienen.

Nou ben ik bezi geweest met een eigen layout te maken, helaas is dit me niet gelukt omdat mijn kennis van Adobe Photoshop CS4 nog erg laag is. Ik wilde dus vragen of iemand zijn portfolio wilde aanvullen, en voor mij een gratis design kan maken.

(JA, GRATIS zeg ik. Ik vraag het voor iemand zijn portofolio ik wil er dus ook geen gezeur over. Het is een vraag... Geen eis!)

Sowieso, komt er een uitgebreid controlepaneel in het systeem. En daar kan jij dus onderdeel van zijn. Maar om de admin zijde even aan de kant te zetten. Als er inkomsten zijn, zullen de inkomsten gedeeld worden met de designer.
    (Bewijzen van bankafschriften en inkomsten kunnen opgevraagd worden door de designer.)

Graag hoor ik van iemand, die zijn portofolio wil bijvullen.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Indien iemand een criminals wilt plaatsen, zal er inderdaad een uitzondering worden gedaan. Dit wordt dan ook per e-mail bevestigd!.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter