Posts by alexruter
-
-
-
-
Sorry voor de verkeerde categorie, ik hoop dat dit aangepast wordt. Daarnaast ben ik nog steeds op zoek naar designers
-
Beste,
Ik ben op zoek naar een Designer die een Ingame + Outgame wil maken. Het gaat hierbij om een design die uniek is en 1x gebruikt mag worden. Hier moet een contract voor opgesteld kunnen worden. (Bedrijfsnaam of KvK is niet nodig)
Over de prijs valt te overleggen. Indien een hostingpakket als vergoeding is ook mogelijk.
Graag hoor ik van u!
Vragen met betrekking tot de kleuren etc, gelieve in PM te vragen.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
-
En waarom horen we niks meer van of je al een naam hebt etc...
-
Gangstawar
Even uit nieuwschierigheid, waarom gebruik je zoon oude bugde site. Aangezien er al nieuwe zijn en veeel minder bugs daarin zitten.
Groetjes,
Alex -
flexdesign
.....
-
DIe klikmissie werkt niet. Mijn leden kunnen maar 1 keer klikken. En na 24 uur of zelfs nog langer wachten kunnen ze nog steeds niet klikken. Hij blijft aangeven dat er vandaag als is geklikt.
Hoe kan ik dit oplossen?
-
-
-
ff een vraagje, want zoek je specifiek een bedrijfsnaam of een domeinnaam.
Aangezien een bedrijfsnaam bij de KvK geregistreerd wordt. En dus de KvK geen rechten heeft over domeinnamen.
Kijk dus goed of jou bedrijfsnaam ook beschikbaar is als domeinnaam en zorg dat je die zo spoedig mogelijk registreert.
-
heet je file ook wel admin.php ?
-
Naja als je dat al niet weet:S
maak ze dan zelf, dan wil ik ze wel op de site zetten!
-
Niemand!
Kan je het niet zelf maken. Denk je dat iemand zijn werk zomaar aan jou gaat geven. Kom op updates zijn gratis! Niet de hele ombouw van de website.
Maar nu we toch bezig zijn, ik heb het erg warm. Heeft er nog iemand 10 kratten heineken bier, ik heb 2,50 ervoor over (A)
(Sjiiiii)Groetjes,
Alex -
DB-maffia heeft mij via msn geholpen (Zeer goed trouwens)
Aanvraag slotje dus -
DB-maffia
ik begrijp niet precies wat je bedoeld met "Hier de actie die z mogen doen..."
Zou je me dit a.u.b kunnen uitleggen?
Alvast Bedankt!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Ik heb nu Crimepatrol. maar als er mensen dood gaan, kunnen ze nog steeds doorspelen. Ik heb gezocht naar de fout maar kan er niet op komen wat er fout is. Zou iemand mij misschien kunnen helpen. Indien je meer informatie nodig heb kan je dit vragen
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -