Posts by alexruter

Waarom gratis, je verdient met je crime toch. Dan moet je ook er wat voor over hebben voor je updates;)

Beste,

Ik ben op zoek naar een Designer die een Ingame + Outgame wil maken. Het gaat hierbij om een design die uniek is en 1x gebruikt mag worden. Hier moet een contract voor opgesteld kunnen worden. (Bedrijfsnaam of KvK is niet nodig)

Over de prijs valt te overleggen. Indien een hostingpakket als vergoeding is ook mogelijk.

Graag hoor ik van u!

Vragen met betrekking tot de kleuren etc, gelieve in PM te vragen.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Gangstawar

Even uit nieuwschierigheid, waarom gebruik je zoon oude bugde site. Aangezien er al nieuwe zijn en veeel minder bugs daarin zitten.

Groetjes,
    Alex

DIe klikmissie werkt niet. Mijn leden kunnen maar 1 keer klikken. En na 24 uur of zelfs nog langer wachten kunnen ze nog steeds niet klikken. Hij blijft aangeven dat er vandaag als is geklikt.

Hoe kan ik dit oplossen?

Het werkt :)

sorry maar heb me rot lopen zoeken :p

Naja, alles werkt hartelijk bedankt :D

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Slotje a.u.b :)

Beste,

Excuses voor de onduidelijke topic titel.
    Ik ben op zoek naar het script waarin de links staan van rechtsboven die buttons van forum en missie etc. Ik weet niet op welke pagina deze staat.

Zou iemand mij dit kunnen vertellen?

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

ff een vraagje, want zoek je specifiek een bedrijfsnaam of een domeinnaam.

Aangezien een bedrijfsnaam bij de KvK geregistreerd wordt. En dus de KvK geen rechten heeft over domeinnamen.

Kijk dus goed of jou bedrijfsnaam ook beschikbaar is als domeinnaam en zorg dat je die zo spoedig mogelijk registreert.

Niemand!

Kan je het niet zelf maken. Denk je dat iemand zijn werk zomaar aan jou gaat geven. Kom op updates zijn gratis! Niet de hele ombouw van de website.

Maar nu we toch bezig zijn, ik heb het erg warm. Heeft er nog iemand 10 kratten heineken bier, ik heb 2,50 ervoor over (A)
    (Sjiiiii)

Groetjes,
    Alex

DB-maffia

ik begrijp niet precies wat je bedoeld met "Hier de actie die z mogen doen..."

Zou je me dit a.u.b kunnen uitleggen?

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik heb nu Crimepatrol. maar als er mensen dood gaan, kunnen ze nog steeds doorspelen. Ik heb gezocht naar de fout maar kan er niet op komen wat er fout is. Zou iemand mij misschien kunnen helpen. Indien je meer informatie nodig heb kan je dit vragen ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Patrick

Zou je ons kunnen vertellen wanneer deze te download wordt gebracht.

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter