Hij is ook niet meer online. Ik ga verder niet met die gast in discussie. Ik laat hem online ik ga er gewoon mee verder. En wat ik de anderen aanraad.
Hou alles online!
Heb je harde bewijzen gehad? Post ze dan ff hier...(L)
Hij is ook niet meer online. Ik ga verder niet met die gast in discussie. Ik laat hem online ik ga er gewoon mee verder. En wat ik de anderen aanraad.
Hou alles online!
Heb je harde bewijzen gehad? Post ze dan ff hier...(L)
Ik haal het niet offline, wat denk je van al die leden die er geld in hebben gestoken en weet ik het allemaal. Ik ga mijn leden niet zomaar teleurstellen. Ik wil eerst harde bewijzen. Daarnaast heb ik nog steeds geen mail ontvangen @ [email protected]
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
En net wal linkforsoad zegt, aanklagen, aanklagen, aanklagen, juridisch, rechten.. blablabla... Jeminee als je mensen evrzoekt om het offline te halen. Vertel je de volgende stappen..
Wie zijn jullie?
Wat houdt de source precies in?
Waarom moet het offline?
Bedrijfsgegevens en contact gegevens etc.
Ontvang je binnen 2 weken geen reactie van diegene stuur je pas een mail over gerechtelijke stappen etc...
En aan een KvK en BTW nummer heb ik nisk die kan iedereen vinden op het internet...
Dat wordt besproken aan de hand van de werkzaamheden
CitaatToon MeerIk denk niet dat wij verder hoeven te discussiëren in dit topic.
Want er zal toch altijd een bepaalde groep zijn die het niet geloofwaardig vind of het af doet als een grap.
Dit is natuurlijk een keuze die je maakt.
Maar wij gaan nu zeer zeker stappen ondernemen tegen elk bedrijf dat illegale kopieën host.
Dit is geen vette tegen iets, maar het is tevens ook gewoon om naam behoud.
Er zijn zoveel slechte dat is eigenlijk niet eens netjes om überhaupt gebruik van te maken.
En om toch af te ronden betrekking tot deze discussie.
Wij gaan nu verdere stappen ondernemen.
Wij zijn legaal bezig, de mensen die worden benaderd zijn illegaal bezig.
Met vriendelijke groet,
Martijn
One Two Gaming
[email protected]
"Topic mag in mijn ogen dicht, wij hebben ons standpunt nu kenbaar gemaakt, Topic eigenaar moet officieel sluiten maar goed"
Ook nog opmerking maken over CP. Damnit man zoek een leven en ga je brood ergens anders halen. Zielig mannetje...
Ja, tot op heden. Sorry ik ga verder geen uitlatingen over hem doen. Maar ik ben bij hem afgekapt.
Ik zoek nog steeds met spoed een designer...!!
:$
Succes, ik blijf hem gebruiken. Had je maar sneller moeten wetzen
Ik zie de mailtjes wel tegemoet. Als je me e-mail of telefoonnummer wilt weten PM me maar
Ja, maar aangezien er al zeker meer dan 162 sources van banditi draaien hadden ze veel eerder moeten ingrijpen. Daarnaast hadden ze dan een licentie systeem moeten gebruiken. Internet is bijna geheel illegaal en legaal. Het verschil daartussen is dus onbekend. Er wordt zoveel gedownload en gebruikt. Tegenwoordig moet je overal een licentie of toegangscode voor hebben. Ik blijf de banditi source gewoon gebruiken. Ik heb nog niks gehoord, nog geen harde bewijzen. En ze hadden veel eerder moeten ingrijpen.
Beste, Jesse.
Kom met bewijs dat het iellegaal is dan...
Criminalspoint is streng tegen illegale handel.
Dus een topic over banditi en downloads van banditi sources aanbieden, zullen ze wle in de gaten houden en de nieuwste en laatste updates rondom het spel, ook wel weten. Dus is het niet illegaal!
Daarnaast draaien er al ongeveer 162 banditi sources. Dan zou OneTwoGaming allang in actie moeten gekomen zijn... en niet pas nu!
Sorry dat ik het zeg. Maar kom maar met die rechtelijke procedure "als het waar is". Hij verliest hem toch. En ik blijf banditi source gebruiken!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Ik zou die gozer zijn msn wel is willen hebben(A)
Dan zal ik de hele log hier op CP plaatsen
Laat diegene zich maar eerst legitimeren dat die van OneTwoGaming is, Misschien is het wel een herrieschopper die je gewoon probeerd te naaien. Ik kan mezelf ook voordoen als persoon van OneTwoGaming als ik genoeg informatie van ze weet
Vraag om bewijs!
Oeps foutje:$
Niet vervelend bedoled maar hier is al een topic over, door diegene die zelf het telefoontje heeft gehad
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1439.html
Deze topic kan dus inprincipe gesloten worden
Banditi source is overal vrijgegeven. Zodra Criminalspoint hem te downloaden heb staan kan je er voor 99% zeker van zijn dat de source legaal is. En gewoon gedownload mag worden..
Gewoon laten staan dus. laat ze maar eerst met bewijzen komen...
Okej, naja dan weet ik genoeg.
Ik gebruik nu TargetPay en mollie
Citaatidd, ze zijn allemaaal gratis, en dat spellenscript is die van downloadscripts.nl denk ik ..
Edit:
Dat dacht ik dus ook al dat ze van downloadscripts.nl afkwamen daarom vroeg ik een online voorbeeld (xD)
Beste,
Ik heb even ene vraagje voor de duidelijkheid.
Ik gebruik momenteel de Banditi source, hierin zijn 3 verschillende betaal opties.
Nou weet ik dat je in de pagina's je code van je Targetpay of mollie account moet verwerken. Maar moet je nou ook nog OP targetPay of mollie nog andere dingen aanmaken, zodat je het geld binnen krijgt etc.
Dus bijvoorbeeld: Zo'n betaalde toegang dat ze betalen voordat je op die pagina terecht komt?
Ik heb hier namelijk nog steeds geen duidelijkheid over.
Alvast Bedankt!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Willem,
Deze scripts he je daar even een online voorbeeld van. Aangezien ik het idee heb dat deze van een website afkomen. Die deze dingen verkoopt. Waarbij jij dus geen doorverkooprechten op hebt.