Heb je misschien een evrgoeding dan wil ik het wel inbouwen voor je
Posts by alexruter
-
-
Ik wil mensen behoeden voor dat er geen misbruik van "Sponsors" wordt gemaakt...
-
Ik heb het dus al paar keer doorgelezen. En ik ben in totaal al 7x de tutorial over nieuw aan het maken geweest. Ik vraag dus nu echt jullie help. Ik kom er gewoon echt niet meer uit :$
-
Beste,
Ik ben al een tijd bezig om aan een nieuwe ingame + outgame te komen. Helaas laten iedere keer de designers die ik krijg me stikken. Ik ben daarom dus zelf begonnen. Helaas lukt het mij gewoon echt zelf niet en ik krijg er gewoon hoofdpijn van.
Ik wil dus vragen of iemand voor mij de tutorial wou maken
http://www.ourtuts.com/design-…site-layout-in-photoshop/Als het kan het liefst gratis, ben al geld verloren aan designers die nog niet eens wat hebben geleverd/gemaakt
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Paisley waarom doe je je voor als MArk op je profiel:S
Zielig man ze bannen je niet zomaar en je dan anders voordoen.. Ik hoop dat een mod je pakt.! je bent altijd al vervelend geweest. En sponsors voor hosting + domein, zeker omdat je het weer zelf niet kan betalen. Scripten kon je zelf toch zij je? En designen ook want top35.nl dat design had je toch ook zelf gemaakt? Heb je allemaal tegen mij op msn gezegd. -
Ik vindt het juist goed hoe die bodyguard tegenover de politie is. Wat nou als die politieagent groot fan van Micheal Jackson is en die bodyguard zeg dat het hier om Micheal Jackson gaat. Dan gaat zelfs die politieagent trippen, en dat hoort niet!!
-
Dankjewel BiggBoss:D
Een layout in PNg formaat gemaakt laten worden is geen probleem. Hete nigste wat je dan krijgt is dat e de layout niet kan opvullen met tekst etc. En het dus blanco moet maken. Tevens is er al iemand bezig. We krijgen een compleet nieuwe outgame en ingame met een stijl die je op een criminals site niet zal verwachten. Zo zal in ieder geval het uiterlijk uniek worden. Daarnaast heb ik een scripter die flink bezig is met nieuwe opties etc.
Tevens hebben wij ook besloten om de prijsjes wat omlaag te gooien voor de aantal credits. (Dit zal wel tijdelijk zijn)
Een sms systeem voor banditi. Hoe bedoel je dat mensen kunnen smssen, en dat ze dan credits krijgen? Of dat je iedereen een smsje kan sturen.
Een smsje voor callcredits kan je makkelijk aanmaken bij TargetPay.
En iedereen een sms sturen. Dan zou je je smsjes moeten inkopen.. Dan zou je met een criminals zeer veel verlies gaan draaien. -
Ik kan weer de afbeelding niet zien. Ik weet niet wat voor bug dit is..
En is het weer dezelfde?:P
-
Niete cht is.. Hoezo niet..
Het staat op TMZDaar heb ik het vanaf
-
lol.
Hoe bedoel ik probeer gamecoll aan te prijzen. Omdat hij de eigenaar van CP is betekend niet dat je hem hoeft aan te prijzen...
Wij mogen ook geen reclame maken -
Beste,
Ik heb even rondgezocht. En ben dit tegen gekomen. Het is het telefoontje naar de 911 (112) centrale voor een oproep aan de ambulance. Dit is een gesprek tussen de medewerker en een bodyguard van Micheal Jackson.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Truxo is paisley...
Iedere keer nieuw account aangemaakt als die evrbannen wordt.. Zielig. -
truxo kan ik jou even vasthouden er is momenteel ieman bezig voor me maar ik w8 zijn resultaat af.
ik zoek nog wel een slicer
-
Ik ben al bezig met de ideal betaling in de layout te verwerken
-
Ik weet niet, de design dingen die ik van hem heb gezien zijn amateuristisch sorry. Maar dat zoek ik niet echt
-
Beste, Ik kan voor u een aanbieding doen. U kunt mij toevoegen op msn [email protected]
-
Ik ben nu alleen momenteel nog op zoek naar een ingame:
Die gebased moet zijn als het kan. Kan het niet zoek ik voor het basen iemand anders.
Het is voor mijn criminals game Crimepatrol.
Voor link ff een PM.En ik zoek nu nog een baser die een JPG bestand kan slicen...:$
-
Topic kan weg klein foutje sorry. Misrekening:$
-
Even nog snel een mailtje gestuurd naar hem:
Beste,
Ik wil graag antwoordt op het forum van http://www.criminalspoint.nl
Daarnaast wordt er niet gereageerd op e-mails. Iedere half uur dat ik niks ontvang stuur ik deze e-mail opnieuwMet vriendelijke groet,
A. Ruter -
Nee, geen slotje. Vindt het nog wel ff leuk (A)