Posts by alexruter

Beste,

Ik heb hier nog een reseller liggen waarmee ik niks meer doe. En hij blijft anders maar wegrotten.

Ik wil hem dus voor 10 euro per maand weg doen. Hieronder ziet u de status en de overige specificaties.

Je kan ook bieden, wat je per maand wilt betalen!
    Specificaties:
    4000 MB opslagruimte
    50 GB dataverkeer per maand
    Domeinnaam pointers (ongelimiteerd)
    50 Accounts
    Subdomeinnamen (ongelimiteerd)
    PHP en MySQL 5 ondersteuning
    Perl en CGI ondersteuning
    MySQL databases (ongelimiteerd)
    E-mail adressen (ongelimiteerd)
    E-mail aliassen (ongelimiteerd)
    E-mail forwarders (ongelimiteerd)
    Mailing lijsten (ongelimiteerd)
    Auto responders (ongelimiteerd)
    E-mail bereikbaar via IMAP/POP3
    Mogelijkheden voor SSL
    Beveiligde mappen instellen
    Cronjob ondersteuning
    FTP accounts (ongelimiteerd)
    DirectAdmin controlepaneel

Loopt nog tot 08/05/2010

Je krijgt alles!

Sorry admins/Moderators, maar ik moet er vanaf:$

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Klopt u bent momenteel met een design bezig, aangezien wij druk bezig zijn hebben wij besloten zelf een design te ontwerpen en deze eerst te gebruiken. Het ontwerp van uw wordt met 100% zekerheid aangeschaft en zal in een later stadium worden gebruikt. Mijn excuses voor de verwarring.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Hier wat handige tips hoe je het kan doen.

1. Adverteer op zoveel mogelijk sites doe jou doelgroep bevatten (Bijvoorbeeld: Doelgroep 12 t/m 18 jaar)
    2. Zorg daarnaast dat veel mensen veel over jou website praten mon-op-mond reclame noemen ze dat. Is in opzichte de beste reclame die er is.
    3. Zorg ervoor dat jij zou snel mogelijk met nieuwste dingetjes komt.
    4. Zorg dat je tags goed zichtbaar zijn voor bots en google-bots.
    Deze zorgene r dan zelf voor dat jou website hoog in de google rang komen te staan.
    5. Zorg daarnaast dat je veel linkpartners krijgt die jou link op hun website hebben.
    6. Huur een paar mensen in voor promotie;)

Flatliner, leer lezen.

Hij zegt hij heeft een probleem dus niet dat hij op zoek is. Ik heb hetzelfde probleem dat het niet werkt om de haven op de veiling te kopen. Je dient normaal automatisch een datum in te dienen dat de veiling voor de haven of het vliegveld eindigt. Diegene met het hoogste bod wordt dan automatisch toegewezen als nieuwe eigenaar van de haven of vliegveld. Dan wordt opnieuw weer een tijd ingevoerd dat mensen opnieuw kunnen bieden.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Voorbeeld wordt niet geleverd!

Ik ben momenteel bezig met mijn eigen ingame & outgame lay-out. Nu wil ik dat deze zo mooi mogelijk wordt. Natuurlijk ligt dat in mijn eigen handen. Maar ik wil toch dat er een designer kijkt of alles gelijk staat en of er iets aangepast moet worden, omdat het eventueel problemen kan opleveren etc.

Er zijn dus verschillende soorten werkzaamheden

Hieronder een overzicht:

Design:
    De layout controleren en waar nodig alles rechtzetten.

Slicer
    De lay-out images maken zodat het door de baser goed gezet kan worden.

Alle image's apart in .psd file's +
    Alle image's apart in (Aangeraden extensie voor images op websites)

Baser
    Het goed zetten van de images en het verwerken van tekst {Hier kan de tekst}. Zodat ik makkelijk alles kan plaatsen.

Graag ontvang ik van iedereen die dit kan een prijsopgave. Ik ben ook nog op zoek naar een sponsor, dus zie jij dit eventueel als sponsor mogelijkheid laat me dit dan weten. Ik eis een vertrouwenspersoon. Daarnaast dien je eerst een contract te ondertekenen voordat de layout door de designer/baser/slicer in ontvangst genomen te kunnen worden. Dit om fraude te voorkomen.

Meld de prijs opgave als volgende:

PHP
    Naam:
    Leeftijd:
    Portofolio (Niet verplicht):
    Aantal uren werkzaamheden (Geschatte tijd):
    Prijs (Geschat):

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Ja, laat ik het dan even anders uitleggen. Het hoeft niet unike. Maar niet zoals die GTA wijfjes enz. Die je op iedere criminals ziet. Maar het topic kan gesloten worden ik heb een andere oplossing gedaan.

Ik ben nu eindelijk begonnen aan de ingame layout. Dus ik kan dalijk mijn leden flink verwennen met een nieuwe layout :D

Slotje a.u.b:D

Je vraagt eerst nieuwe layout nu vreaag je hulp voor het inbouwen. Moeten we alles doen? Anders kan je dat gelijk vragen !

Mijn website tot een groot succes brengen, zodat als de zomer voorbij is. Ik als een bom insla:p

Nee is gekheid.
    Als het goed is wordt onze kleine dochter binnenkort geboren (Me vriendin is uitgrekend op 28 juli 2009)
    En dan ga ik zoveel mogelijk dingen met me dochtertje doen:D
    En er lekker van genieten dat ik nu diegene ben die straf mag uitdelen, hahaha

Ik bedoel, het mag ook een plaatje vanaf het internet zijn.
    Ik wil niet speciaal een plaatje laten ontwerpen. Ikw eet dat er plaatjes van zulk soort virtuele meisjes zijn. Maar ik weet niet waar ik het kan vinden.

Groetjes,
    Alex

Beste,

Ik ben momenteel bezig met het ontwerpen van mijn eigen Outgame & Ingame Lay-out. Maar nu ben ik op zoek naar plaatjes van een virtueel meisje.

Virtueel meisje?
    Ja, een meisje wat je ook wel is op een cover ziet staan van een Game of iets dergelijks.

Ik heb rond gezocht op internet maar heb tot heden helaas niks kunnen vinden. Nou wilde ik aan jullie vragen of jullie mij konden helpen?

Waar ben ik naar op zoek?
    Naar een virtual meisje wat dus staat of zit. Zoveel mogelijk dat het een witte achtergrond betreft.

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter(L)