Posts by alexruter

Beste,

Het schijnt zo te zijn dat malliet en ik in een conflict liggen. Ik zou dit graag met hem in een topic willen uitpraten wat hem nu precies dwars zit. Ik benoem dus dit topic tot ons topic. En dat we hete even kunnen uitpraten en dat niet in andere topics hoeven te doen.

Mijn eerste mededeling aan malliet:

Ik ben geen geldwolf ik laat mensen alleen een design maken wanneer ik het echt wil. Jij smeekte nog om een 2e kans...

Omdat je geld nodig had om op vakantie te gaan:

(13:15) Malliet: Wil je hem ook niet kopen voor een lager bedrag zodat je hem als "reserve" layout kan bewaren?

(13:17) Malliet: Oke
    Want ik heb best wel wat tijd gestopt in die layout
    En kon het geld goed gebruiken voor de vakantie

(13:18) Malliet: 50 Euro mag hij weg, oke?

(21:45) Malliet: ik ga vrijdag op vakantie
    en met die 50 euro bij mn verzameling
    zou ik mn vakantie goed kunnen doorbregen :p

Is al genoeg bewijs dat je alleen maar uit was op geld.!! Maakt mij niet uit hoor. Ik hoop voor je dat er nog wat te zeggen valt...

Admins/Moderators hou dit topic open de leden hier moeten gaan inzien hoe er met mensen op msn naast CP worden omgegaan en hoe ze zich op CP gedragen! Dit zal misschien een goede les zijn!

Met vriendleijke groet,
    A> Ruter

Nee klopt.

Ik wil dus vragen of iemand na kan kijken. Ik heb 5 euro als vergoeding via (Overschrijving)

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A> Ruter

Bij deze beantwoordt ik je PM

1. Een designer die hulp nodig heeft bij zijn portofolio is gene designer.
    2. Het zeuren om geld wordt wel erg brutaal
    3. Ik annuleer de opdracht aangezien ik het niks vindt
    4. Is niet om je omlaag te halen, is omdat dit mijn mening is

5. Ontopic a.u.b dit is geen topic om mijn te contacteren

Flatliner ad me op msn [email protected] dan stuur ik je wel een goed contact scriptje.

truxo

Ik wil voor diegener 1 zelf maken. Omdat het dan uniek is, het is geen geldwofl zijn het is iemand de kans bieden zijn eigen unieke contact script te hebben.

En over pampers hou mijn kind er even buiten ja. Dit soort gedrag toloreer ik absoluut niet. Begrijp nog steeds niet waarom 1 van de beheerders je niet weer heeft verbannen!

Bij ideal en wallie heb ik nog geen problemen gehad. Dit wacht ik ook af todat er een klant is geweest het gaat me nu voornamelijk om de beloptie. Dus als dat nagekeken kan worden a.u.b.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Mijn excuses diester, moest hem even ergens posten want als ik hem hier poste kreeg ik een 404 error.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik heb een criminals game, maar mensen kunnen daarmee credits verkrijgen via bellen/wallie en of Ideal. Nou heb de 2 volgende problemen.

1. Geen credits
    Mijn klanten krijgen na het bellen geen credits toegeschreven op hun account.

2. Geen inkomen
    De bellers bellen, maar bij mij komt er op mijn Targetpay of mollie account niks bij.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Targetpay Account: 25155
    Mollie Account: 159001

Mijn code: (Kon hem heir niet plaatsen dan kreeg ik een 404 error)
    http://www.plaatscode.be/137015/

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

@ Killingdevil

1. Hartstikke bedankt voor je mening :D
    2. Ik ben wel volwassen, krijg godsamme binnenkort ene kind!
    3. Als ik de prijs laat dalen is dat mijn eigen pakje aan. Wees maar blij dat het zo goedkoop kan! Het is nooit goed bij jullie, dan is het weer te duur. Dan is het weer te goedkoop.
    4. Hoe hij oordeelt over mijw eet ik ook niet maar vindt het wel leuk:D

En nou is een keer ontopic ja!!! nadat er 2 moderators alweer in me topic zitten!!!

Jesse,

Als ik mijn prijs wil evranderen evrander ik mijn prijs. Daar heb jij niks op te zeggen. Wat denk je dat je bent? "God" ?
    Ga toch spelen man...

Nou dan betaal je 10 euro per maand.:p Ik probeer gewoon van de reseller af te komen. En als ik mijn eigen winstje er ook uit kan trekken probeer ik dat. Dus je mag hem ook hebben voor 10 ;)

Nush
    Dan wil ik je bij deze goed laten weten dat je moet oppassen;)
    Maarja, graag ontopic!

En mijn excuses dan voor de verwarring
    Prijs verlaagd naar 20 euro per maand!

35 euro per PSD

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.06.09 21:13:57:
    Is er toevallig nog iemand die mij wilt helpen.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

(Gelieve op factuur)

Het is een reseller die ik kwijt wil. En ik wil alleen mensen met intresesse ik verwacht dus dat je je reactie verwijderd. En hou die commentaar is voor je.

Beste,

SVG Hosting is voor 2 jaar gestopt. Dit vanwege privacy redenen. En ik binnenkort met een wereld wondertje in mijn armen loop.

Wat jij kan aanbieden ligt helemaal aan jou. Dat zijn dingen die jij zelf moet uitzoeken, en moet vergelijken met jou concurrenten.

Maar Bijvoorbeeld:

Gratis .nl domein inbegrepen
    350 MB Webspace
    25GB Dataverkeer
    Onbeperkt MYSQL
    Onbeperkt E-mail
    Blablabla...

Voor: 1,50 per maand ofzo

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter