Posts by alexruter

Dan moet je dezelfde stappen uitvoeren. t/m 6

en dan verder:

7. Zoek veld "Admin"op
    8. Verander 0 naar 1
    9. Zoek veld "Moderator"op
    10. Verander 1 naar 0
    9. Druk op start.

Zo moet het gedana zijn:D

Zo niet... dan heb je een zware bugged source ;)

Beste,

Ik ben momentele bezig met mijn eigen criminals. En nou ben ik op zoek naar een sponsor.

Wat voor sponsors:
    1. Scripter
    2. Baser

Werkzaamheden:

Scripter:
    Zorgen dat sommige bugs worden opgelost. En af en toe een voor gescript bestand implanteren.

Baser:
    Momenteel zijn mijn lay-out's (Ingame + outgame) volledig gesliced, de baser moet er dus voor zorgen dat er overal tekst kan komen te staan. Hou er wel rekening mee. De lay-out is zo gesliced dat deze kan meerekken indien er meer tekst in het vakje komt te staan als dat het al is.

Wat krijg je ervoor terug:

1. 250px x 250px advertentie ruimte (Maandelijkse nieuwsbrief)
    2. Advertentie op de homepage van de website (Dus voordat leden zich inloggen)
    3. Massa e-mail (Ongeveer 2 á 3 keer per week wordt er een bericht naar iedereen toegestuurd. Hierin wordt dan een link geplaatst van jullie website)

Contractsduur:

Baser: 1 jaar!
    Scripter: Zolang als hij/zij blijft werken voor ons.

Statistieken:
    Leden: 173
    Actieve leden: 100
    Nieuwe leden (Per Dag): 3
    Verwachting (Tot eind december): Z'n 500 leden.

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Graag alleen serieuze reactie's gelieve vragen per PM.

preskill

1. Ga naa PHPMyadmin
    2. Log in
    3. Zoek de tabel users op aan de linkerkant.
    4. Klik bovenaan op "Verkennen"
    5. Zoek jou gebruikersnaam
    6. Eenmaal gevonden klik op de potlood (Naast jou gebruiekrsnaam).
    7. Zoek veld "Admin" op
    8. Verander 0 naar 1
    9. Druk op start

a.y.b je bent admin, en zal worden weergegeven worden in de crewlijst ;)

Ja maar als het goed is staan in de oude criminals en zelfs de neuwe ene dubelle header location daarom.

En soms bij een login staat er een script waarnaar ze toegestuur dworden,

Dat is al gewijzigd. Heb nu alles nagekeken maar ik zet binnenkort zelf wel een systeem in elkaar ik vertrouw dit systeem nog niet helemaal volledig.

In ieder geval bedankt voor je hulp ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Topic slotje:slotje::slotje:

Faltliner moet je hem nog hebben. Ik doe het eventueel wel gratis voor je. De mensen vinden me anders toch een "geldwolf" dus voor jou maak ik gratis (A)

1. Ik vondt de 2e layout goed tot op zekere hoogte. Tevens is er aangegeven dat ik altijd mocht afhaken als ik dit wilde!

2. Ja ik heb mijn skills getest en ja ik vindt ze goed. Maar loop ik daaroevr op te scheppen. Neee!

3. Ik rpobeer mezelf niet goed te praten, ik probeer mensen van oplichters vandana te halen. 70 euro vragen voor bijna dezelfde layout die je nu aanbied. Beetje erg overdreven.

4. Waarom niet via PM??? Hmm.. Misschien omdat de harde waarheid maar is op tafel moet komen...

Hou hem nog maar ff open... Ben nog niet klaar ;)

Malliet

Je gaat niet in op mijn discussie dan wil ik graag meer uitleg...

Ik laat je een 2e layout maken omdat je om een 2e kans vroeg. Mijn hart zegt dan nou geeft die jongen nog een kans. Als je het daarna weer verputst en alleen maar loopt te zeueren dat je het geld goed kan gebruiken brengt mij argwaan op.

@ Truxo ik begrijp je reactie niet. Ik vraag nu aan jou of je op mijn discussie inga. Jezelf verdedigen ofzo. Niet beledigend bedoeld maar met dit gedrag kom je niet ver...