Nee, ikw eet het al;)
En het is een mislukte actie kreeg ik net te horen
Dus topic slotje a.u.b;)
Nee, ikw eet het al;)
En het is een mislukte actie kreeg ik net te horen
Dus topic slotje a.u.b;)
Topic leeg gehaald
Okej dankjewel:D
Ik ga nu gelijk beginnen aan een eerst design, die ik gratis op criminalspoint.nl zal weggeven;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Topic slotje graag:$
Beste,
Misschien is dit om prive redenen. Ik wil graag eerst de ernst van de zaak weten voordat ik ga uitzoeken hoe ik in contact kan komen met deze persoon.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ik zelf heb hem niet gezien, kunt u mij via een PM wat meer informatie vrijgeven. Ik zal dan kijken wat ik voor u kan doen.
tevens wil ik u vragen waarom dit ernstig is?
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ik wil momenteel wat meer vaardigheden opdoen in het maken van layouts. Maar nu is mijn vraag. In welke afmetingen maken jullie de layouts. Wat zijn de standaard afmetingen?:$
Ik hoor graag van jullie!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ik denk ik hou CP even wakkeer, ondanks dat het zomer is en iedereen wil liggen luieren op het strand
Ik heb een spelletje bedacht, nou bestaat het al. maar vondt het wel leuk.
Het is zomer, en denk je dus ook aan de zomer. Nou gaat het erom dat je 1 woord noemt wat jou aan de zomer doet denken;)
Mijn woord: Coctails
Misschien ook een leuk idee. Vakantie ban...
Iemand geeft op hoelang die op vakantie gaat en voor die bepaalde tijd wordt zijn account verbannen. Dan zit je ook niet met spanning op je vakantie dat je account wordt gehackt of iets
Jeminee, kan je dat zelf niet vinden. In config.php misschien
Beste,
En dat is alleen bij uw dikgedrukte optie of ook bij onderstreept etc. Want ik kan namelijk geen fout vinden.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ik ben op zoek naar een mooi systeempje met een laadbalk. Zodat er soort van wordt aangegeven dat er gegevens worden geladen. Zou iemand mij hieraan kunnen helpen? Heb namelijk al op internet lopen zoeken, maar daar kom ik scripts tegen van 1990 enz.. En die werken niet echt meer.
Alvast Bedankt!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
En hoe zit het met de registratiegegevens van de simkaart? Zoals je naam etc...
Die profiel informatie je bij de leden kon bekijekn. Als je met je muis erover heen ging. Hij bedoeld dan of dat dan ook komet met de profiel van de familie als je met je muis erover heen gaat...