Posts by alexruter

Beste,

Joshua
    Vooral wil ik jou bedanken voor het melden van deze oplichterij praktijk. Ik hoop dat de mensen die hun eigen brood niet kunnen maar is moeten gaan beseffen dat ook wij onze brood niet kunnen betalen, door ons voor de rechter te laten slepen. Omdat hij/zij zegt dat de source niet illegaal is, of dat diegene doorverkoop rechten heeft.

Luc
    ik denk dat de meeste mensen die een eigen source maken en hem verkopen een .PDF bestand maken met daarin de overeenkomst. Met handtekeningen!

az
    Ik vindt het zeer triest van je dat je nog dood leuk durft te zeggen dat je je winst eruit heb gehaald. Mensen hebben er voor betaald terwijl ze er niet eens recht op hebben. En dat weten ze nog niet eens!. Ik hou absoluut niet van mensen die alles zo vervalsen. Ik had al het idee dat je loog en vroeg dus om bewijs. Heb het nooit van je gehad. Tot nu!. Ik hoop dat je verbannen wordt, en anders zal ik er wel voor zorgen dat je geen zin meer hebt om op CP te komen. Zulk soort mensen als jou, zouden ze internet huisarrest moeten geven!.

Tevens ga ik je aangeven bij de makers van het product, en zal al je gegevens door spelen. Dit is geen bedreiging, dit is jou laten voelen wat andere door jou moeten voelen!

@Nush
    Waarom de website tonen waar die gratis te downloaden is. Het gaat hierom dat mensen hem niet mogen downloaden of doorverkopen. ;)

@Mijn mening
    Stop met zeuren, en iedereen die nog iets fout doe, door het beweren van doorverkooprechten te hebben of illegale sources verkopen. Of bestanden evrkopen aan mensen die ze gratis kunnen krijgen. Die zal ik zekerste weten via de PM even flink aanspreken.

[offtopic] az ik wens je nog een fijne tijd[/offtopic]

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

[offtopic]Mijn ervaring met deze persoon: Hij heeft geholpen aan crimepatrol, Alles wat hij maakte of plaatste functioneerde niet goed. Tevens waarom de scripts kopen? Als ze in een ander topic gratis worden geproduceerd;)[/offtopic]

Leuk dat je ze aanbied;)
    Maar kan je voorbeeld plaatsen

Beste,

Zoals ik al eerder in topic's aangaf, ben ik een tijdje bezig geweest met een gratis lay-out te ontwerpen. Dit omdat ik mijn vaardigheden wil opbouwen in het designen.

Wat heb je gemaakt?
    Hieronder bevindt zich de link waar u een preview de lay-out kan bekijken.
    http://94.103.150.3/~aruter/Preview Project Criminalspoint.png

Opmerkingen/Vragen:
    Ik wil graag dat opmerkingen en of vragen per Privebericht worden gedaan zodat dit topic schoon kan blijven vanwege de volgende reden...

Welke reden dan?
    Ik wil dat alleen mensen die ze lay-out gebruiken/gaan gebruiken dat ze dit hier melden. Ik wil namelijk kijken wat de populariteit van mijn design is. En of ik eventueel in de toekomst nog meerdere voor Criminalspoint Leden en anderen wil gaan maken.

Kan je ook een lay-out voor mij maken?
    Ja, dit is mogelijk ondanks dat ik een amateur ben ben ik altijd bereid een lay-out voor jullie te maken. Aangezien ik het werk ook met moeite doe vraag ik er een kleine vergoeding voor van €10,-. Natuurlijk als de lay-out niet goed is of niet naar uw wensen. Kunt u altijd stoppen. En zal ik de opdracht afbreken zonder kosten! ;)

Hoe lang ben je met deze lay-out bezig geweest?
    Ik ben aan deze lay-out om precies te zijn.
    1 uur & 37 minuten
    Bezig geweest

Is deze lay-out ook als .PSD te downloaden?
    Ja, dit is mogelijk hieronder vindt u de link om direct de .PSD file te downloaden.
    http://94.103.150.3/~aruter/Project Criminalspoint.psd

Doneren?:$
    Ja, als jij wilt doneren dan kan dat. ik vraag de mensen om te doneren omdat ik namelijk nog vele andere lay-out's voor Criminalspoint gratis wil maken. En om toch nog een kleine beloning te krijgen is altijd mooi meegenomen.

Hoe kan ik doneren?
    [i]Hieronder bevindt zich de link, u hoeft maar 1x te bellen. Gesprekskosten: €1,30.
    U ontvang tevens gelijkertijd de .PSD file.
    (Wist niet wat ik er anders aan moest koppelen:p)

De link: http://www.mollie.nl/partners/…artnerid=159001&id=640685

Veel succes!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

1. Probeer onderaan wat meer op te vullen.
    2. Gebruik voor je menu een ander lettertype en niet standaard Arial.
    3. Ik zou de content wat meer kleur geven, de website is in mijn opzicht veel te licht.
    4. probeer met de achtergrond iets van een patroon te doen. geeft al een hele ander verhouding als nu. En als je een patroon meegeeft aan de achtergrond zorg dan dat de rest allemaal een schaduw bevat of iets dergelijks ;)

[offtopic]Geef dan aan dat je beginner bent :p[/offtopic]

Zal je PB morgen beantwoorden. Er komt zometeen visite. Verjaardag vieren :D

Beste,

Onder de content heeft u nog ene grootte plek over die u kunt opvullen. Pribeer daar een advertentieruimte te plaatsen of wat andere teksten zoals nieuws etc. ZOu ook mooi zijn:D

Wat je ook kan doen, is gewoon het tpl systeem leren kennen. En dan gewoon alles vanaf 0 beginnen te scripten. Zo heb je de oevrzicht van je eigen webshop en indien zich er dan fouten voordoen. Weet je precies waar deze zit;)

Snep12

[offtopic]Even een vraagje, en niet vervelend opvatten. Je vraagt nu al honderden dingen op CP die in de standaard basis van Webmaster zijn zit. Het beheren van een database dient dus zeer gemakkelijk te zijn. Indien jij je eigen database niet kan beheren, dan leef ik zeer mee met je leden.[/offtopic]

Om het toch nog even ontopic te houden, wil ik je eventueel wel even helpen.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Citaat

Deze source moet heel erg basic zijn ik ga hem namelijk gebruiken om af te kijken en zelf een nieuwe te maken...

Dit betekend dus dat je meer op zoek naar een webshop source ben om die gelijk te gaan gebruiken. Anders zou je dus de webshop source gebruiken en daarna je eigen wensen erin te bouwen. Niks voldoet aan mensen hun wensen, dit kan pas zodra diegene het zelf maakt voor zichzelf ;)

Maarja als alles naar mens de wens wordt gemaakt, hebben we nu wel 1.000.000 miljoen verschillende eurotekens... ;)