Beste,
Joshua
Vooral wil ik jou bedanken voor het melden van deze oplichterij praktijk. Ik hoop dat de mensen die hun eigen brood niet kunnen maar is moeten gaan beseffen dat ook wij onze brood niet kunnen betalen, door ons voor de rechter te laten slepen. Omdat hij/zij zegt dat de source niet illegaal is, of dat diegene doorverkoop rechten heeft.
Luc
ik denk dat de meeste mensen die een eigen source maken en hem verkopen een .PDF bestand maken met daarin de overeenkomst. Met handtekeningen!
az
Ik vindt het zeer triest van je dat je nog dood leuk durft te zeggen dat je je winst eruit heb gehaald. Mensen hebben er voor betaald terwijl ze er niet eens recht op hebben. En dat weten ze nog niet eens!. Ik hou absoluut niet van mensen die alles zo vervalsen. Ik had al het idee dat je loog en vroeg dus om bewijs. Heb het nooit van je gehad. Tot nu!. Ik hoop dat je verbannen wordt, en anders zal ik er wel voor zorgen dat je geen zin meer hebt om op CP te komen. Zulk soort mensen als jou, zouden ze internet huisarrest moeten geven!.
Tevens ga ik je aangeven bij de makers van het product, en zal al je gegevens door spelen. Dit is geen bedreiging, dit is jou laten voelen wat andere door jou moeten voelen!
@Nush
Waarom de website tonen waar die gratis te downloaden is. Het gaat hierom dat mensen hem niet mogen downloaden of doorverkopen.
@Mijn mening
Stop met zeuren, en iedereen die nog iets fout doe, door het beweren van doorverkooprechten te hebben of illegale sources verkopen. Of bestanden evrkopen aan mensen die ze gratis kunnen krijgen. Die zal ik zekerste weten via de PM even flink aanspreken.
[offtopic] az ik wens je nog een fijne tijd[/offtopic]
Met vriendelijke groet,
A. Ruter