Geschatte prijs domeinnaam na 5 jaar actief te zijn:
Domein: 200 euro
Geschatte bezoekers: 400/500 Bezoekers per 7 dagen.
Net ff snel op een website nagekeken :p
Geschatte prijs domeinnaam na 5 jaar actief te zijn:
Domein: 200 euro
Geschatte bezoekers: 400/500 Bezoekers per 7 dagen.
Net ff snel op een website nagekeken :p
Beste,
Ikw erk momenteel aan 2 projecten, waarvan 1 momenteel voor mij stil staat omdat het design wordt gemaakt. Dit duurt ongeveer 2 a 3 weken. Daarnaast is bij mijn andere project een tijdelijke pauze ingelast omdat dit teveel ellende zorgt voor mijn leden, dus probeer ik dit op een andere manier te doen. Dus daarom reageer ik om jou nog te helpen. Als dit niet wordt geaccepteerd ok;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Het is nog jong, maar wat nou als je er oud mee wordt ;):p
Het domein is op 10 juli 2009 geregistreerd
Beste,
Nee, sorry dit is te spimel. Ik zoek een proffesioneel en uitgebreide lay-out. Het heeft niks met een portofolio te maken trouwens
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Citaat van swatcrimehttp://swatcrime.be/rm/about
wat vind u hiervan?
op 15 minuten gemaakt
[offtopic]Gunpower, beetje late en onnodige reactie, aangezien ik al meer dan 3 uur ben gestopt met reageren. daarnaast zeurde ik niet eens. Hou je reactie dus voor je! ;)[/offtopic]
Vulkeno ik wil misschien ook nog af en toe wel helpen et scripten;)
Beste,
Voor beginnende crime is dit ook zeer weining. Aangezien de beginnende crimes op een aantal zitten van 30 bezoekers per dag. Waarnaast ook nog is verschillende crons worden uitgevoerd, zit je geheid boven de bandbreedte. Inprincipe betaal je alsnog voor het pakket
IS dus een addertje onder het gras :p
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Als je dat dan even aangeeft, slimpiej :p
[offtopic] Die = dit...[/offtopic]
Ik hoor het wel van je vulkeno...
Oke.
Maar moest je nog een design hebben. Betaling bij levering;)
Nee. ik wil niet investeren heb me voorgesteld als designer. Dus wil toch wel zeker zijn van mijn geld, indien ik word aangenomen.
Daarnaast jou geld bij leggen is dus geen optie. Heb je genoeg om alles en iedereen te betalen, daarnaast geef je niet normaal reactie ik ga er dus vanuit dat je geen Noodplannen heb;)
Ik wil hierbij zeggen dat ik geen designer meer voor je wilt worden.
[offtopic]
Zeker alles laten maken gratis, en in je zak douwen ;)[/offtopic]
Ik vroeg of ik je noodplannen kon inzien, in de reactie die je daaronder gaf probeerde je het. Maar ik vindt dat geen noodplan dat is iets wat je al zei. En je aan melden op andere sites om je site te promoten moet je toch doen anders krijg je geen leden. Ik vindt het dus geen redelijke noodplan.
Tevens hoor je ervoor te zorgen dat je geld achter hebt, dat als het niet werkt dat je je mensen wle kan betalen!
Met een txt bestand ou je ze moeten nummeren, dan zou je ze misschien kunnen ophalen.
Zou ik je nood plannen mogen inzien?
Beste,
Ik ben momentele bezig met een nieuw project, en heb dus ook een nieuw lay-out nodig.
Het gaat hierbij om een website waar ik mijn zelfgemaakte scripts ga verkopen etc.
De lay-out:
De layout moet zeer proffessioneel overkomen, en mooie kleuren. Tevens moet de layout zeer uitgebreid zijn. En uniek;)
KAn iemand een prijsopgave geven, of is iemand mij bereid te sponsoren. De vergoeding als sponsor is te bespreken;)
Met vriendelijk groet,
A. Ruter
Ik kan designen ben geen proffesioneel, maar kan wel designen