Beste,
Icecold
Ik heb je design skills gezien, en zijn voor mij helaas niet de optimaalste die ik zoekt. Sorry, en er worden al een paar gemaakt.;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Icecold
Ik heb je design skills gezien, en zijn voor mij helaas niet de optimaalste die ik zoekt. Sorry, en er worden al een paar gemaakt.;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
icecold
Dit mag, zodra alles af is
Zijn er nog mensen die willen investeren, of ene design willen ontwerpen etc.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
1. Plaats banner op CP
2. Werk met Google Adwords
3. Bekende sites op adverteren
4. Richt je op de doelgroep voor je website
5. Veel mond-op-mond reclame maken.
Beste,
Hier een demo account voor de nieuwsgierige mensen:
Inlognaam: demo
Wachtwoord: demo
1. Het is een standaard Banditi source, is dus absoluut niet veel waard.
2. Heeft geen 1500 maar 1448 leden!
3. Website bij sommige pagina's helemaal uit zijn frame
Vermeld dit bij je veiling:
1. Buynow
2. Opbieden met ...
3. Hosting hoe lang?
4. Domeinnaam hoelang??
5. Huidige registrat
En natuurlijk bewijs van je de bezoekers en inkomsten!
Indien u eenmaal over het domein beschikt, kunt u de nameservrs laten wijzigen of het domeinnaam doorsturen naar uw eigen hosting pakket
Beste,
@swatcrime
Ik heb u een privebericht verzonden ;). Ik wacht uw reactie af
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste
stephen
Die 25 leden per 7 dagen zijn gebaseerd op de aantal bezoekers die ik denk te verwachten natuurlijk kan ik niet zeker weten dat het er zoveel zijn. Dus het is een schatting naar aanleiding van de originaliteit, en de vraag naar scripts etc. Tevens zullen er ook templates te downloaden zijn voor criminals etc. Aangezien er veel mensen hier geïnteresseerd zijn.
De promotievormen gaan van Backlinks tot golle adwords en banners op websites.
Hyves is daar de eerste van.
De promotie vorm of die aanslaat is natuurlijk af te wachten, maar door ene grijpende banner zou dit zeker wel moeten lukken
Indien je meer informatie nodig hebt, zeg je het maar
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
@ Schwarzkopf
Ik moet heel eerlijk zijn dat deze een beetje uit de tijd zijn, het zijn nu echt meer moderne achetrgronden die worden gebruikt;)
Neem anders een relax achetrgrond van het strand ofzo :p
Beste,
Hoeveel procent aandelen krijg je,en voor hoelang ?
Kan je deze even nader toelichten a.u.b
Hoeveel mensen verwacht je te gaan krijgen ?
Aangezien ik een groot connectie gebied heb, en de website dus veel kan promoten verwacht ik dat er ongeveer 15 t/m 25 nieuwe leden per 7 dagen zullen bijkomen. Aangezien er honderden downloads enz opkomen, en deze pas gedownload kunnen worden ndat je je regitreerd is dus zeker een trekker voor de leden
En wat is de inkomsten die je verwacht te maken
Ik verwacht de eerste maand niet veel, natuurlijk probeer ik door ontsnappingsplannen, zoals tijdelijke actie's etc hier onderuit te komen. En zoveel mogelijk binnen te halen. Tevens zullen er dingen worden verloot, hier zullen ze dus een sms of iets voor moeten sturen... Ik ben dus op voorbereid om zoveel mogelijk naar binnen te trekken. En lukt dit niet, dien ik meer dingen aan te pakken. Natuurlijk heb ik al verschillende mensen (Ik ga geen namen noemen). Die contact opnemen met de leden, soort van. En er proberen achter te komen wat de leden ervan vinden.
Ik hoop dat ik de informatie goed en duidelijk heb uitgelegd, indien je meer wilt weten zeg het maar;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Die vakjes doe je sowieso met Photoshop.
De achergrond zelf kan je gewoon google zoeken doen en dan afbeeldingen.
En dan bijvoorbeeld steen ofzo. Tevens zit er in Photohop ook een optie Pattersn hier kan je ook veel achtergronden vinden
Beste,
Ik ben op zoek naar iemand die verstand heeft van servers maken op je computer. Ik wil namelijk een eigen servertje op me computer waar ook domeinnamen op geregistreerd kunnen worden etc.
Hopelijk kan iemand mij helpen?
Hulp Op Afstand kan gebruikt worden en TeamViewer.. Indien je het voor me wilt doen;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Ik zeg niks(xD)
30 day trial... Maar ja, als je wilt kan je ook stoute jongen spelen :p
Download gewoon Adobe Dreamweaver. En klaar :p
Whahahaha :p
lol, ik begrijp er geen zak meer van :p