Posts by alexruter

[offtopic]Hahahaha, sorry. Maar ga jij maar verder zoeken op internet;) Owhja, En lees beter...[/offtopic]

Lukt het paisley?
    Of heb je hulp nodig?

Groetjes,
    Alex

Beste,

Dit is goed ;)
    Laat het maar zo staan, anders vergt het ebst veel van je bandwitdh.

In principe zijn je tags goed. Zorg er gewoon voor dat je alle tags gebruikt die met je website te maken hebben. Teveel betstaat voor tags niet, dit optimaliseert het alleen zodat ze jou beter kunnen vinden. Daarnaast zou ik je aanraden voor Google Analystics aan te melden. Zo kan je ook je Google Rank in de gaten houden, en de meeste statistieken bekijken. Zo weet je wara je precies aan moet werken. Ook wil ik je meegeven om dus alle tags (Dus het stukje van de Met-tags code enz) te plaatsen op alle pagina's. Dit optimaliseert het nog meer. Ook alle onbenodigde code's uit je script verwijderen. En zorg er voor dat er niet bijvoorbeeld dit staat...

<?php
    // Hier openen wij php mee
    ?>

Die: // hier openen wij php mee
    Belemmert ook de zicht van de bot ;) Aangezien hij je hele codes afstruimt;)

Ik hoop je heirmee voldoende te hebben geholpen.

Groetjes,
    Alex

Beste,

Ik heb momenteel een nieuwe lay-out voor mijn criminals. Nu heb ik alleen het menu aan 1 kant van de website, waardoor dus het menu heel lang wordt. Maar nu wil ik het menu verdelen aan beide kanten. Alleen zelf lukt mij dit niet en heb ik dus best wel hulp nodig.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Voorbeeld: Aanvraag via PM

Vergoeding:
    2 maanden banner onderaan de home pagina zodra leden zijn ingelogd. Staat gelijk aan 50 euro.
    Andere vergoeding via aanvraag...

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Je kan deze zelf niet omhoog halen of wat dan ook. De zoekmachinses komen gemiddled 1x per maand langs. Als het goed is staat er bovenaan je index onder de meta-tags regel een robot regel. Zet die op 1 hour. Dan komen ze om het uur. Dan woorden je tags veel sneller opgepakt en evrspreid en blijft google up-to-date met jou website ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Ik host mijn criminals ook bij one.com
    Maar dataverkeer is daar extreem laag. Ik ga me website overzetten. Dus ik raad je one.com af ;)

Groetjes,
    Alex

Ja dit weet ik zeker larsisgoed9

Nee, teveel domeinen bezet wordt hem helaas ook niet. Ik sluit het topic als ik echt weer verder moet gaan met evrzinnen. Of jullie hebben ideeen neem dan contact op via PM:D

Beste,

Dankuwel;)
    Zal er zometeen nog even 1 maken;)
    Hebben ze binnen uurtje gemaakt. ff me skills testen enz :p

Citaat van Cass

Van is alex toch vrijgevig ;) Danku!:cheer:

De w3C Validator pakt hem niet. Niet als ik de link doe of als ik hem upload. Dus ik zoek echt iemand die het even voor me kan doen;)

Beste,

U kunt mij toevoegen op msn

Daar kunnen wij verder praten ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Diester:
    Geef een tik op de vingers van A. Ruter

Geen emails plaatsen.

Ja dat denk ik dus ook, maar wat het rotste is. Ik heb op een 1 of andere manier altijd ruzie met html. Dus zoek echt iemand die het kan doen..

Kan jij het niet doen Cassy (A)

[offtopic]Omdat ik promoter voor CP ben;)[/offtopic]

Ja wel doen, he;) Iedereen moet zich aanmelden:D

Edit: Damnit Cass hoe wist je dat :p