Posts by alexruter

Beste,

Het bericht van dein is gepost op 30-05-2009. Dit is dus al een aardige tijd terug. Ook heeft dein op de beginpagina van CP vermeld. Dat hij momenteel bezig is met een project voor zichzelf. Hij wil namelijk heel graag afvallen enz. Dein is voorlopig dus nog niet terug;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik heb momenteel een klein probleempje, ik ben bezig geweest de msn invite goed te maken. Maar hij doet het niet meer. Hij laat namelijk de tekst die die moet laten zien als de msn invite al is gedaan niet meer zien. En me menu is ook verdwenen.

De fout weet ik niet wat het is...
    Heb helaas geen online voorbeeld

Dit is me code:
    http://www.codedump.be/code/294/

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik ben momenteel bezig aan mijn nieuwe website. Zoals jullie weten zit net zoals in de Banditi source een kladblok. ZOdat je je tekst op kan slaan etc. Waar je je tekts in voert is een tektsvak maar die wil ik doorzichtig hebben in plaats van wit.

Hoe kan ik dit doen?

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

De basis leren van ajax...
    En opbouwen van die site bedoelt hij mee. Om inzicht te krijgen van wat je kan en of moet maken enz;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ja veel verstand van scripten heb ik niet. Dit heb ik samen met een vriend gemaakt. Ik ben het php volgens mij beetje verleerd:p
    Zou je misschien het kunnen maken voor me?

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Dit kan je het beste met flash doen, met javascript kan je het poppetje wel verslepen maar niet laten bewegen (Volgens mij).

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

En hoe kan ik dit dan doen? Want ik ben tot zover met de code, maar verder kom ik ook echt niet:$

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik ben momenteel bezig een nieuws systeempje in mijn criminals te bouwe, alleen hij wil niet echt werken.

Nou heb ik al gekeken met error reporting maar dit werkt zelfs niet eens.

Hoe ziet de pagina eruit?
    Nou zo :p : http://www.crimepatrol.be/fout.jpg

De code die ik gebruik voor de gehele pagina:

Zou iemand mij a.u.b kunnen helpen met dit probleem?

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

@swatcrime
    Het is al geprobeerd. Helaas lukt het niet. Want anders komt de layout niet uit met de menu images. Dus ik moet hem wel op 1 kant houden. Binnenkort maar ff opniew maken. Want heb de PSd niet meer...

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Zoals gewoon weer erg lastig, weer opnieuw gaan leren :P
    Ik denk dat ik gewoon bij basis php 5.3 dan maar blijf zitten.
    Maar nu je het zegt, mijn reseller is wel geupgrade naar PHP 5.3

Groetjes,
    Alex

[offtopic]Waarom verkoop jij al je scripts voor banditi, terwijl iedereen gratis update's maak. Ik vindt het naar mijn mening erg asociaal van je.[/offtopic]

Leuk script, ga hem misschien ook maken voor in me source;)

Beste,

Ik snap dat de vergoeding wat aan de zachte kant is. Eventueel als iemand het wil doen met ene vergoeding met dit dan.

Dan kijk ik wel of ik dit kan realiseren.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter