Posts by alexruter

Beste,

Xtreempje kan je mij die codes misschien geven. Ik zelf snap er namelijk de ballen niet van :p

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Hartstikke bedankt:D Alles werkt nu naar behoren ;)
    Zijn er nog meer dingen waarvan je de wachttijden kan opvragen, en zoja kunt u mij dan de code geven:$

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Geluksrad werkt nu goed, alleen bij "Hoger Lager" heb ik het probleem nog steeds. Kunt u mij hier ook mee helpen?

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik heb net PHP 5 for dummies gedownload en uitgeprint. (411 pagina's(xD))

En ik moet zeggen ondanks dat het engels is is hete rg makkelijk te begrijpen;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Momenteel ben ik bezig met mijn nieuwe crime. Waarbij ik ook op de news pagina de wachttijden wil weergeven. Maar bij sommige geeft hij de wachttijden wel goed aan. En bij andere niet.

Bijvoorbeeld:

Geluksrad Oginele wachttijd: 3:45 minuten
    News Pagina Wachttijden: 33:67

Hier de code:

Kan iemand mij hier mee helpen a.u.b?

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik kon deze jongeman helaas niet helpen. Misschien is er iemand anders ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Wanneer komt deze versie uit? En zijn er alle dingen beschikbaar. Ik zou het graag willen op mijn website:D

Beste,

Ik ben bezig met mijn website, en wil graag mijn tekstvelden doorzichtig hebben.

Net zoals bij drugs upgrade kan je een aantal invullen via ene tektsveld. Deze wil ik transparant maken.

Maar het lukt niet.

Dit is de code:

PHP
    <input type="text" name="number" class="input" size="5">

Zou iemand mij kunnen helpen?

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Het is op dit moment al opgelost. Iemand hielp me net snel. Alsnog bedankt voor het kijken naar mijn topic;)

[offtopic]Je privebericht was naaiend :p[/offtopic]

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Darsstar edit: volgens mij heeft wouter toch echt een heel nieuwsbericht gemaakt over het verkeerde gebruik van die oplossing knop...

Beste,

JeroenH
    Heeft u misschien een KvK nummer of een BTW nummer. Aangezien u BTW rekent;). Daarnaast bent u programmeur, wilt u hiermee zeggen scripter of?

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

@All
    Stop met zeueren laat hij ze praktijken uitvoeren zoals hij ze wilt;) Als jullie het beter kunnen bieden jullie jezelf toch ook aan:s

Daarnaast wordt er op de website 18+ content getoond ja. Maar er wordt voor een bevestiging gevraagd of diegene 18+ is voor dat je de 18+ content kan zien. Alles is dus legaal ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik heb geporbeerd het rijtje van wachttijden aan te passen. Zodat dit mooi onder elkaar zou komen te staan. Maar helaas verdwijnen alle wachttijden.

Normaal staat er: 00:00
    En nu staat er:

Alleen bij "Auto Stelen" en "Misdaden" werkt het goed, en staan die 00:00 gewoon weergegeven en tellen ze ook goed af.

Maar bij de andere dus niet, zou iemand me heir a.u.b mee kunnen helpen?

Hier de code:

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Naar aanleiding van uw reactie. Zie ik dat u beschikbaar bent als designer. Wij hebben op dit moment geen designer nodig.;)

We zijn nog steeds op zoek naar een scripter ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Is dit met paint gemaakt? Aangezien er sommige delen niet mooi afgewerkt zijn;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter