Beste,
Kunt u mij even een PB sturen met uw msn adres;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Kunt u mij even een PB sturen met uw msn adres;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ik ben bezig met mijn website, ik gebruik de banditi onderdelen.
Maar nu heb ik bij route 66 geen wachttijd.
Wat bedoel je?
Nou als je route 66 een keertje hebt gedaan, kan je daarna gelijk nog een keer dat doen.
Heeft iemand toevallig de goede route 66.
Alvast Bedankt!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ik vondt de lettertype juist mooi zo;)
Maarja, mensen kunnen de PSd downloaden dus kunnen ze alles aanpassen als ze willen
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ik heb weer een template er bij geplaatst. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
[offtopic]Ik doe niet stoer, ik doe zoals ik ben
Zielig mannetjeeeee:D Jippiejjjjjj:D[/offtopic]
Lees me reactie pik!! Staat het antwoordt in!
Edit:
negeer deze reactie hierboven maar, alex doet weer stoer zoals we van hem gewoon zijn.
Moet zijn...
negeer deze reactie hierboven maar, alex doet weer stoer zoals we van hem gewent zijn.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Als je ook ff de fout post, die heel mooi op je index staat:D
Edit: Owh wacht ik heb hem al, is gewoon niet te missen(xD)
Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/zirion/public_html/motherrussia.nl/layout/v1/right.php on line 21
Misschien oplossing: Gebruik single qoutes
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ik vindt het opzich wel een leuk idee. Nou maar afwachten:D
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
truxo
Bij deze ben je aangenomen. Je krijgt bericht zodra de website online is.
@TimD
Je reactie slaat echt nergens op, of je nou een eigen source bouwt of ene source hebt. En ik hoef jou dingen niet te weten ze intresseren me absoluut niet.
[offtopic]Ik erger me ana je TimD sinds dat ik dit topic ben gestart kan je niet eens normaal doen. Als je jaloers bent donder je maar gewoon lekker op. Ben jij gedrag een beetje spuugzat aan het worden;)[/offtopic]
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ja dat is mogelijk. Maar ik vraag me af waarom jij je zo druk loop te maken. Heb je niks anders te doen
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
De crew wordt ook niet groot er is er pas 1 aangenomen. En er zijn nog 2 plekken vrij;)
In totaal zal de crew dan uit 4 moderators bestaan en 1 administrator.
Ze hebben dan wel ervaring, maar de concurrentie ligt er ook nog
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Aangezien ik al vernomen heb dat u druk met uw website bezig bent, wil ik toch even vragen of u hier tijd voor heeft?
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
We zijn nog op zoek naar 2 moderators
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Het gaat hier om de banditi script, compleet omgebouwd met nog meer functies uit andere versies;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
De wilde ik heb u als het goed is al op msn. Zoniet vraag mijn msn dan even via PB. Bij deze bent u aangenomen als moderator;)
Tevens wil ik nog melden dat doorgroeimogelijkheden er zijn;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
ALs ze mij kunnen overtuigen mogen ze best binnen de crew. Maar zodra ik merk dat er 1 keer een berichtje of wat dan ook gedaan wordt met zijn/haar website ligt die uit de crew;)
Er is grote concurrentie binnen de criminals website's daarom
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Omdat de kans dan bestaat dat er gepromoot wordt door de moderator over zijn eigen crime. Zo kan ik mijn crew blijven evrnieuwen en dit wil ik liever voorkomen
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Snep12, zoals ik al aangaf in mijn topic zijn de eisen dat je geen eigen criminals bezit. Helaas kan deze taak als moderator niet in jou handen
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Momenteel is er geen voorbeeld van mijn website online, dit omdat wij pas 20 juli de lucht in gaan;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ik heb momenteel bijna me nieuwe criminals af. En ben daarom op zoek naar een paar stevige, leuke, motiverende moderators. Die dit vrijwillig willen doen.;)
Werkzaamheden
~ Opletten
~ Strafpunten uitdelen indien nodig
~ Bannen (Alleen in overleg met Administrator)
Vergoeding:
Het is vrijwillig werk, dus als je het leuk lijkt kan je dus meedoen
Hoeveel zoek je er?
Ik zoek momenteel 3 moderators.
Eisen:
~ Geen eigen criminals
~ Zwijgplicht over persoonsgegevens
Indien je geïnteresseerd bent meld dit dan als volgt, doe je dit niet als hieronder aangegeven zal ik geen contact opnemen.
Alvast Bedankt!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter