Posts by alexruter

Beste,

Sinds vandaag (18-07-2009) is mijn crime weer online gegaan. En ik kan jullie zeggen met succes.

Nu heb ik onderaan als mensen ingelogd zijn een banner ruimte, alleen tot nu toe is deze nog wit:(

Daarom wil ik hier een aanbieding doen, speciaal voor jullie ;)

Statistieken:

Prijzen:
    1 week (€5,00)
    2 weken (€9,50)
    3 weken (€12,50)
    1 Maand (€15,00)
    6 Maanden (€90 euro)

Afmeting
    De banner dient binnen de breedte van deze afmetingen te zijn, of even groot.

517PX (Breed) x 60PX (Hoog)

Betalingen:
    Het bedrag dient te worden overgeschreven naar het rekeningnummer wat u krijgt indien u geïnteresseerd bent;)

Indien u geïnteresseerd bent, kunt u contact opnemen via PM.

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik heb al een andere oplossing Wachten tot de volgende reset en dan iedereen zich opnieuw laten aanmelden :p

Maarja;) Topic kan ik niet zelf sluiten;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ja dat snap ik. Maar het gaat erom het zijn 2 verschillende databases en ik wil nu dus alles zo makkelijk mogelijk in elkaar voegen. Doormiddel van de database van ThugXL te gebruiken. En alles wta daar nog niet in staat in te zetten en alle inserts van de database van crimepatrol ook toe te voegen aan de ThugXL database maar zonder dat er andere data verloren gaat. Maar aangezien er met de ThugXL database ook dingen zijn gedaan. Moet dus heel veel aangepast worden wil het niet overgeschreven worden;)

Edit: Ik ga het anders aanpakken, in ieder geval bedankt voor jullie hulp ;) Topic kan gesloten worden.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik heb momenteel de website ThugXL.nl overgenomen. Daarin zitten ook optie's en leden en dus ook een geheel nieuwe SQL Database.

Nu wil ik de oude Database van Crimepatrol en de Database van ThugXL gebruiken. Aangezien ik ze allebei nodig heb.

Maar nu is mijn vraag: Hoe kan ik het beste alles samenvoegen. Aangezien soms ID's dubbel kunnen zijn enz.

Graag hoor ik van jullie;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Hier het script voor de wachttijden op de "news" pagina;)

Hier de code:

Beste,

Je hebt als je inlogd dan wordt je doorgestuurd naar een overzichtspagina genaamd "news" hier staat een kolom met "wachttijden" op die laat zien als je bijvoorbeeld een auto heb gestolen of aan het geluksrad heb gedraaid. Hoe lang je nog moet wachten.

Hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik de wachttijd ophaal?

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Het script werkt allemaal maar niet goed. De wachttijd wordt niet weggeschreven naar de wachttijden op de index. Tevens staat er als je hem gedaan hebt, "Wachten" meer staat er niet. En me hele layout valt uit elkaar. Dus iets klopt er nog niet denk ik:$

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Hij werkt nog steeds niet. Ik zie de pagina en alles wel. En heb de tabel "route" met "INT 9" toegevoegd aan "users". Maar niks werkt ik kan Route 66 opnieuw blijven doen. Zonder enige wachttijd ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik toon respect;)
    Alleen het wordt hier gewoon gevraagd, als mensen niet willen helpen hoeven zij dit ook niet. Ik verplicht ze tot niks;)

daarnaast wil ik je er op wijzen dat alleen offtopic reageren niet is toegestaan;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

@larsisgoed9
    1. Je script werkt niet!
    2. Ik kan het niet daarom vraag ik het!;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Meer kan ik niet doen voor u helaas;)
    Aangezien ik zelf weinig tijd heb en dus niet kan zoeken. Als je op google zoek naar javascript mouseovers zal je genoeg vinden;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Bij deze het route 66 script;)

Hier de code:

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Sorry ik kom er echt niet uit misschien dat u het script voor mij goed wil zetten:$

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik zal het proberen ik zal hem hier dan wel posten ;)

Edit: Heb het geprobeerd want dit is wat er moet komen, maar werkt niet:(

PHP
    <?
    	$data2            = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`route66`) AS `route66`,0 FROM `users` WHERE `login`='$data->login'");
    	  $data1            = mysql_fetch_object($data2);
    $datijd = $data->oc;
    	$tijdverschil1        = $data1->route66-3600+$datijd-time();
    	if($data1->route66 + $datijd > time()){
       list($uur,$min,$sec)=explode(":",date("H:i:s",$tijdverschil1));
    $error = autostelen;
    $countdown = $data1->route66+$datijd-time();
    ?>

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Nee ik bedoel echt Route 66, waar je je auto moet kiezen je helpers en je hulpmiddel ;)

Weet u misschien hoe ik daar een wachttijd kan in zetten?

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter