Posts by alexruter

Beste,

Ik maak me er geen zorgen om. Er zal een dag komen dat iedereen sterft. Of er komt een dag dat ik ineens wordt aangereden of wat dan ook, en dan ben ik ook dood. Ik geniet van iedere dag dat ik leef. En of het nou de Mexicaanse Griep is Of K**ker ik zal blijven vechten ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik zal u vanavond 18:00 uur de .psd opsturen naar uw e-mail adres.

Indien er nog mensen zijn met opdrachten, meld dit dan. Dit is de laatste die ik dan zal maken. Daarna zullen het per tutorial 5 euro kosten.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Rickown. Heeft u misschien teamviewer indien u dit heeft kan ik u helpen met het rechtezetten van het probleem.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Als je dan even kijkt wat er in de familie enz is gewijzigd. Dan kan je zien ongeveer wat er met de shop ook moet gebeuren. Om deze bug op te lossen;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Wilt u dan een reactie plaatsen zoals in het topic is aangegeven. Dan kan ik beginnen;)

Edit: Ik ga direct aan de slag. Ik verwacht hem om 18:00 uur af te hebben ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Het leek mij eventueel wel handig, als je een topic in je favorieten kunt opslaan. Zo kan je snel zien welke topics je wilt bekijken. En hoef je niet meer zo uitgebreid te zoeken.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

De liedjes worden worden doormiddel van PHP toegvoegd toch?

Dan zou je kunnen doen dat je de titel opvraagt uit de database. En die zet je tussen de title tags. En bij meta tags ja, weet niet precies :$

Beste,

Hierbij verkoop ik mijn designs die ik heb gemaakt. Ik heb toch besloten een uniek design te laten ontwerpen;)

Biedingen zijn toegestaan

Wat krijg je geleverd?
    .PSD
    Msn: (Persoon die voor 5 euro based/Sliced per lay-out/Template)

Template Ingame:

Startbod: 5,00 Euro
    Opbieden: 1,00 Euro
    Buynow : 15,00 Euro
    Code: 2344

Template Outgame:

Startbod: 10,00 Euro
    Buynow : 20 Euro
    Code: 2355

Vermeld als volgt:

PHP
    Naam:
    Code:
    Bod:

Bieden op allebei:
    Startbod: 15,00 Euro
    Buynow : 35,00 Euro
    Code: 2366

Geen gezeur over te duur of wat dan ook, alleen reageren als je geïnteresseerd bent. Anders zal ik een moderator vragen je post te verwijderen.

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Demo = Iets wat je kunt bekijken, en alvast van tevoren kan bekijken zodat je ongeveer weet wat er gaat komen. Inprincipe moet je er verder nog niks mee kunnen.

Beta = Een test evrsie die bijna zo goed als af is. Deze wordt vaak online gezet en met een paar anderen gedeeld zodat deze kunnen testen of alles naar behoren is. En indien hun vinden of er nog veranderingen dienen plaats te vinden. De uitgever dit kan naleven;)

(Official) Release = Het uiteindelijke eind resultaat wat dus het echt spel/product/etc. is en je dan dus ook echt kunt gaan doen;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

[offtopic]Ja, daar heb ik de navigatie balk vandaan ;)[/offtopic]
    Het zijn geen menus, als je goed kijkt is het inloggen en adverteren.

Omdat dit overzichtelijker is, en als je nou nog steeds zo moeilijk gaat lopen doen. En zo dom, omdat we in conflict liggen. Dit moet je niet op CP uiten, doe dat maar over msn ;)
    Volgende reactie meld ik, indien je weer zo reageert;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Bedankt voor je reactie;)
    De header ben ik nu aan het maken, zal een beetje simpel wezen:p
    Het menu is standaard vista menu, is niet uniek maar wel mooi;)
    De stats heb ikw einig opgevuld had geen zin om alles neer te zetten. Hij moet toch nog gesliced worden :p
    Dat plaatje is gewoon even opvulling :p
    Menu balk is de vista menu balk ;)
    Screens juist boven. Dan kijken ze er sneller naar en zijn ze sneller geneigd zich aan te melden ;)
    Wat kan beter aan de advertentie/login?

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Bedankt voor je reactie ;)
    De watermerk zet ik er standaard doorheen, zodat hij niet door anderen kan worden gebruikt :p

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Citaat van deathkill

Naam: Axl Hoogelander
    Functie: Designer,Baser, scripter, forum bezoeker

Cijfer: 9,1
    Pluspunten: de mooie vista menu
    Minpunten: de watermark:P

Beste,

Bedankt voor je reactie;)
    Oeps vergeten er bij te zetten, naja dat komt naderhand wel ;). Maar wat vindt je ver van elkaar af staan. Moet alles dan dicht op elkaar? (xD)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik heb een nieuwe outgame gemaakt voor me criminals. Omdat ik de lay-out die ik nu heb niet uniek vindt/is. Dus nu wilde ik vragen wat jullie ervan vinden.

Rate als volgt:

PHP
    Naam:
    Functie: (Designer, scripter, forum bezoeker)
    Dit geeft mij een beeld wat de algemene mensen er ook van vinden ;)
    Cijfer: (1 t/m 10)
    Pluspunten:
    Minpunten:

Alvast Bedankt! :)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter