Posts by alexruter

Beste,

[offtopic]Hahaha of niet TimD :p[/offtopic]

Minpunten: Geen hosting layout. Geen fantasie voor een hostinglayout. Heel vaag gedaan!
    Pluspunten: Wel mooi gemaakt. Alleen niet als hosting lay-out;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Het werkt nog steeds niet. Zodra ik op "Load Brushes" klikt wordt er een scherm geopend. Met de map brushes open. Ik zie geen enkel bestand. Maar als ik niet via photoshop naar de map "Brushes" gaat staan alle bestanden er gewoon in.

Wel merk ik op dat photoshop de bestandsextensie aangeeft als ".ABR" en de extensies van de brushes zijn ".abr" ik weet niet of dat het hoofdletter gevoelig is?

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

De extensie van het bestand is .ABR, zoals photoshop zelf ook al aangeeft. Dient deze extensie het bestand ook te bevatten. Ik heb dit gecontroleerd en het komt overeen.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

[offtopic]Rickown, ja ik heb ook problemen prive ja. Maar dat betekend niet dat ik af en toe wat kan doen;). Tevens had ik ook geen zin meer in je opdracht. TE weinig geld voor zoiets. Had niet evrwacht dat het zoveel werk zou zijn;). Maarja daar is dit topic niet voor dus doe dat maar lekker via de PM;)[/offtopic]

az
    Het maakt niet uit waarvan ik ze laad, of het nou via bureaublad of via downloads is. Het werkt gewoon helemaal niet;)

Zijn er nog mensen die mij kunnen helpen met dit probleem.?

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Fout is opgelost. Photoshop opende de verkeerde map;). Alleen nog steeds raar dat als ik dubbelklik hij hem niet automatisch opent.

Beste,

Ik heb een brush gedownload omdat ik deze moest toevoegen. Nu heb ik hem in de juiste map gezet:

PHP
    C:/Program Files/Adobe/Adobe Photoshop CS4/Presets/Brushes/

En ik heb nadat ik dat heb gedaan. Adobe Photoshop CS4 opnieuw gestart. Maar hij kan nergens de brush vinden of openen. Tevels als ik bij brushes of in andere mappen iets wil laden vanuit photoshop. Zijn al deze mappen leeg. Terwijl als ik er gewoon zonder photoshop te gebruiken, naar de map gaat. De bestanden er toch allemaal zijn.

Wat is hier fout? Ik wil er nu even voor zorgen dat de brish werkt. Dus als iemand me daarmee kan helpen;)

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik kan dit eventueel realiseren voor u ;)
    20 euro is het minimum wat ik reken.
    Voor contact kunt u een PM sturen;)

Op dit moment beschik ik helaas niet over ene portofolio. Daarom beschik ik over de garantie. Niet goed, niet nemen, niet betalen;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik ben op zoek naar een template, die jullie eventueel nog hebben liggen en gratis weg doen. Of een template kunnen vinden die gratis is.

Ik ben al op zoek geweest maar heb niks kunnen vinden.

Categorie:
    Download/Upload

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, indien je mij kan helpen plaats dan even een preview hier:$

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Probeer dit is:

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

[offtopic]Niet vervelend bedoeld. Maar wat wil je nu dat wij gaan doen. Aangezien je je stuk code plaatst en de fout meld, maar niet eens vraagt of we je willen helpen etc.

Volgende keer hier op letten. ik ben geen moderator ofzo. Maar zo blijft CP leuk;)
    [/offtopic]

Ik zou zeggen plaats een captcha in het topic plaatsen gedeelte, zodat er een captcha ingevuld dient te worden. Dit houdt zeker de vele honderden topics tegen;)

Indien u hulp nodig hebt wil ik dit wel voor 5 euro doen;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik denk ook niet dat het zich snel zal verspreiden. Aangezien Nederland goed genoeg is voorbereid om zulke epidemie's tegen te gaan of voor het ergste te stoppen;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Het is een mooie Navigation Bar, maar ik zou toch flink inzoomen tijdens het plaatsen van de lijnen. Deze staan namelijk scheef. Daarnaast mag voor het mooie de lijnen tussen de tekst even breed zijn. En een kleine shadow meegeven. Zo lijkt het alsof de lijnen wat naar voren komen.;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Hij is te simpel, en je gebruikt voor de tijd van nu, veel te donkere kleuren. Daarnaast zijn het vlakken die je in principe "Standaard" kan plaatsen. Probeer eventueel wat te experimenteren met photoshop, door bijvoorbeeld een contour of een shadow of een wisselend kleurtje mee te geven. Probeer je kleurrijke fantasie te delen met photoshop. Bijvoorbeeld: Denk over hoe je je huis wilt inrichten hoe mooi. Maak aan de hand daarvan een lay-out... Met de shadows die je denkt dat er komen etc. Misschien helpt het;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter