Posts by alexruter

Foto komt misschien vanmiddag, ik ben zeer vermoeid. Dus probeer me eerst ff goed te voelen;). En moet me eigen nog scheren :p.

De derrie zit bijna om me oren :p.

Groetjes,
    alex

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.07.09 00:31:19:
    Beste,

Heb even mijn hyves erbij gevoegd. Nu kunnen jullie rustig alle foto's bekijken. En ook foto's van mij :p ;) En ja ik weet het ik ben mijzelf vergeten te scheren. Maar dat is nu gelukt. Binnenkort dus betere foto's van mij met de kleine :D

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Dat viel wel mee, tussen 8 uur savonds en 12 heeft ze wel aardig gehuild en kon ik steeds die lekkere stinkende derrie van der opruimen :p. Maar daarna heb ik lekker kunnen slapen;). Ze is erg rustig, en dat past gelukkig goed bij ons ;)

Met vriendelijke groet,
    A. ruter

Beste,

Ja ik zou het leger in gaan. Maar aangezien ik 5 jaar geleden een ongeluk heb gehad op de trampoline in spanje, tijdens een wedstrijd. Heb ik helaas zodanig mijn rug geblesseerd dat het niet meer mogelijk is. Ik en daarom nu ook hard aan het trainen. En ik ga volgende jaar de nijmeeegse vierdaagse lpen. Daarna ga ik het nog ene keer porberen door de medische keuring te komen :D;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Sorry van de vele spelfouten maar ik heb nog niet geslapen, en ben best zwaar slaap dronken :p

Beste,

Ja binnenkort, ik ben eigenlijk nog niet echt erop af gegaan voor foto met mij, als doe je dat normaal wel. Maarja als vader zijnde moet je wel alle steun bieden. Dus heb nog geen tijd gehad. Zal morgen ff foto maken:D;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Het is geen Ruba het is Rancho :p

Beste,

Hartstikke bedankt voor jullie commentaar, vindt dit erg leuk om te horen. Zelfs mijn vriendin leest alle reactie's mee. Alles gaat nu goed;) En we moeten nou kijken of we tot rust kunnen komen. Zodat we de dagritme weer in orde krijgen;)

En voor alle duidelijkheid: Nikki is 100% Gezond, geen afwijkingen en doet het erg goed;).

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Mijn hyves met nog veel meer foto's ook van mezelf!
    http://meneer-jumpertje.hyves.nl

beste,

Ja ja het was afgelopen nacht zover (Zondag op Maandag Nacht). Ze begon eindelijk der goeie weeen te krijgen. En ze kon dan ook eindelijk na 8 uurtjes bevallen:D. Ze heeft een flinke prestatie neer gezet, en er was alleen wel wat enige hulp bij nodig. Maarja, een vrouw lijdt al genoeg met zoon baby;)

Maar alsnog, ze heeft het gepresteerd om om 11:58 (27-07-2009) de kleine er dan eindelijk uit te hebben:D

En ik mag jullie melden, het is een pracht van een meisje, en ik ben dan ook zeker trots als vader zijnde :D

Hier een paar mooie foto's. Ik zal zo meteen als de kleine wakker is. Nog een betere en mooiere foto maken;)

Eerst wat andere informatie:p
    Gewicht: 3310 Gram
    Tijdstip Geboorte: 11:58 27-07-1990
    Naam: Nikki Rivka Anika

Foto 1: (Zwanger zijn is grote buik hebben :p )

Foto 2: (En dat is onze kleine mooie dochter:$)

Foto 3: (Onze kraamverzorgster met onze "Nikki" :D )

Foto 4: (Onze verpleegkunde met onze "Nikki" :D )

Regels:
    ~ Fotos niet gebruiken zonder toestemming van mij
    ~ fotos niet bewerken zonder toestemming van mij
    ~ Graag lieve reacties :p

Ik hoor het wel van jullie wat jullie vinden:D

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Ik bied 16 euro, Wanneer sluit veiling?

Beste,

Ik behandel u niet als een klein kind, ik wil voordat ik bied of de lay-out koop zeker ervan zijn dat deze niet gestolen of illegaal is;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Heeft u daar een link van, aangezien deze door webmediadesign gemaakt is.

Edit:
    Omschrijving product:
    Ik verkoop hierbij een ingame en outgame. Gemaakt voor een wedstrijd van maffiajob op sitedeals.

Eerst gemaakt voor een wedstrijd, en toen ineens gekocht...? Wat is het nu:s

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik heb een nieuw design gemaakt, en deze wil ik dan ook graag verkopen ;)

Omschrijving product:
    Een mooie stralende portfolio Lay-out!

Voorbeeld:

Startbod:
    Starten vanaf: 5,00 Euro

Opbieden met:
    Opbieden met: 1 Euro

Buy-now/prijs:
    Buy now: 20 Euro

Waarom verkopen:
    Gemaakt voor de verkoop :)

Betaalwijze:
    Overschrijving

Wat krijg ik geleverd:
    .PSD File

Veiling sluit:
    Veiling sluit 24 uur na laaste bod

Overige Informatie:
    1. Geen gezeur alleen via PB
    2. Alleen bieden of buynow prijs melden

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Als je de PSD file opstuurd, kan diegene de copyright ook zelf verwijderen. Zorg dan dus ook dat je een uitgewerkte licentie mee geeft waarbij jij ook van in het bezit bent. En zorg dat je harde bewijs heb dat deze layout van jou ia ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Bij mij doet alles het hoor, ik kan ook gewoon nromaal inloggen;)
    Alleen je moet even naar je php code's kijken. Zoals profiel staat nog niet goed met de juiste link. En ik denk dat je in je database aardig wat dingen mist;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Mitch je ervaring is nog te matig. Je kunt hier absoluut geen geld voor vragen, probeer het designen wat meer onder de knie te krijgen. Open eventueel ene topic en geef je lay-outs gratis weg;). Totdat je design ervaring hoger is;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter