Beste,
Ik ben uitgeschreven bij de KvK, dus dat heeft er niks meer mee te maken
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ik ben uitgeschreven bij de KvK, dus dat heeft er niks meer mee te maken
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ik ben 6 juli jarig geweest en niemand vierde mijn verjaardag :(:p
Naja, het gaat om darstarr nu :p. Van harte gefeliciteerd kerel ;).
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ik wil gewoon naar school, als ik uit boeken ga leren dan komt er echt niks van. Tevens krijg ik dan ook studie financiering, en aangezien ik geen baan heb. Zou dus een jaar een opleiding doen, en een studie financiering krijgen zou voor mij me vriendin & de kleine zeer goed doen
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ja in delft zijn er meer grote scholen, dus ik zou het ook niet weten. Heb gezocht op google alles. Maar kan niks vinden.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
heb je misschien een website met informatie enz, en een studie overzicht?
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ik ben op zoek om weer een jaartje naar school te gaan. Maar wil in dit jaar het designen gaan leren. Dus ontwerpen van lay-outs en andere dingen. Maar ik heb rondgekeken kan alleen geen school vinden,
Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen?
Ik woon in Rotterdam/Ridderkerk.
Alvast Bedankt!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Nog meer mensen die willen raten??
Met vriendleijke groet,
A. Ruter
Beste,
Dankjewel:D
Ben nog sterk aan het leren, maar zal je tips zekerste weten gebruiken
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Wat meer informatie, zoals wat voor swf file. Wat staat erop en wat evranderd moet worden.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
O, mijn excuses.
ik zal even kijken wat ik ermee kan doen, ik verander in het topic de image. Dan kan je zelf kijken Ongeveer 5 minuutjes
Edit: heb de achtergrond van "Snelkoppelingen & Statistieken" veranderd. Misschien dat ze er nu goed uitzien
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Geen tips, zo dat is vereerd.:p
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
De onderste balk dient voor eventuele copyright en algemene voorwaarden/regels etc.
De lijnen die door de balkjes lopen die achter de login enz door gaan. Dat is van de achtergrond. Hij toont hem hier niet goed. Maar de achtergrond is ene hele stad. Ik ga even kijken of ik dat beter kan maken
Edit: Sorry, op de preview krijg ik het niet goed zichtbaar, dit zal bij de basing/slicing wel goed kunnen hoor;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Edit: Vermeld ook even a.u.b, wat voor prijs ik kan vragen voor de lay-out
Beste,
Momenteel ben ik bezig met designen en heb nu een nieuwe crime outgame gemaakt, graag wil ik vragen wat jullie hiervan vinden.
Alvast Bedankt!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ik ben toch wel benieuwd, aangezien ik deze website vaker heb gezien. En ik er ook zo 1 wil.
De website: http://www.tweakwindows.nl Geen reclame!
Kunnen jullie mij vertellen wat de prijs hiervan wordt?
Wat wil je dan? :p
1. Een layout, zo ongeveer als deze.
2. Zeer goed Gebased/Gesliced.
3. De volgende script met beveiliging etc. En een readme hoe ik kan doorbouwen.
Inloggen
Registreren
Activatie
Profiel
Priveberichten
Graag hoor ik jullie prijs!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
werty9021: Dat kan jij niet weten hij heeft er nog geen eens reactie op gegeven. Snikkel!
En met tabellen werken is zo NOOB!!.. Damnit leer je het dan nooit. Divs zijn striht tabellen wordne gebruikt voor beginnertjes.!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Je tekst ook gewoon een style meegeven. Het beste is gewoon 1 tab in je css aan te maken. Die voor het hele form geld, zowel de tekst als de inputs
Met vriendelijke groet,
A. Ruter