Posts by alexruter

Beste,

Sander wat is je budget voor een banner. Met de formaten en wensen van jou;)

Als je dit meld, kunnen we even kijken wat wij kunnen betekenen voor jou;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Je hebt al eerder een topic geopend hierover. Hou het dan ook bij dat topic. Des te meer topics jij oevr 1 ding gaat openen. Des te sneller mensen zich gaan irriteren, en de Admins/Moderators zullen het toch verwijderen.

En als je verder in het andere topic niks hoort. Dan gebruik je hem toch.!;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Hier was al een topic over gemaakt, over deze lay-out. Dus dit is zeer onnodig.!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Tevens gereport bij moderators/admins

Beste,

Eventueel misschien een idee, om hun link in de schijnwerpers te laten zetten. Doormiddle van te bellen etc.;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Helaas heb ik daar op dit moment niks aan. Ik heb geen website's meer tot mijn beschikking. Dit zal pas later gebeuren. Ik wacht dit topic af, en de resultaten. Indien er echt niks komt of iemand. Dan ben ik eventueel bereid een gratis bannen te ontwerpen.

Edit:
    Even snel wat gemaakt, misschien dat het iets is voor je. Maar 70 CM bij 430 CM is het neit. Dat zijn de pixels :p

Hier het voorbeeld:

Ik heb de PSd + JPG voor je als je hem wilt ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Bod staat genoteerd.

Layout mocht niet gebruikt worden, daarom staat er in het topic dat de lay-out nietis inbegrepen. Omdat vele mensen op CP mijn website al hebben gezien, met de lay-out die dus niet mocht.

Ze zijn uniek, ze horen dan wel bij elkaar maar ze zijn wel alle 3 apart.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.08.09 14:19:27:
    Bod binnen gekregen van 16 euro!

Beste,

Bij deze verkoop ik het domein Crimepatrol.be en 3 unieke scripts.

Domeinnaam: Crimepatrol.be
    Eindigt op: 06-03-2010'

Scripts:
    Vliegtuig Stelen
    Vliegtuig Kapen
    Vliegtuig Garage
    Scripts alleen te koop voor 10 euro! ;)

Layout:
    Niet inbegrepen!

Source
    Is standaard banditi.

Statistieken Domeinnaam:
    http://crimepatrol.be/statistieken.jpg

Veiling:
    Start Bod: 15 Euro
    Opbieden met: 1 Euro
    Buy-Now: 50 Euro
    Veiling eindigt 48 uur na laatste bod!

Overige Informatie:
    Voor overige vragen etc. Deze via PM melden a.u.b! Alle ongewenste reacties zal ik laten verwijderen.

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

[offtopic]
    Hier ga ik niet op in. Het is gewoon de waarheid, en de mensen moeten maar is onder ogen gaan zien, dat wij allemaal werken voor ons geld. En dus iets gratis krijgen zit er niet meer in ;) Dag CWCW;)[/offtopic]

Zou u misschien een aanbieding kunnen maken voor een nieuw design, ik heb namelijk nog een nieuw design nodig ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

[offtopic]
    CWCW, jij wil gewoon dat ze gratis worden weggegeven zodat je ze kan gebruiken. Je zegt namelijk overal dat alles gratis moet worden weggegeven, ga geld sparen man![/offtopic]

Zien er zeer goed uit. Alleen moet wel eerlijk zeggen dat de prijs voor de jongeren hier onder ons erg duur is, maarja de prijzen van jou bepaal je natuurlijk altijd zelf ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Maak eventueel 2 pijlen aan beide kanten, en maak mooie flash headers of iets dergelijks waardoor ze hene kunnen bladeren. Met veel informatie. Spreekt de mensen van tegenwoordig veel aan ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

beste,

Een design zul je gratis vinden hier bij downloads, en topics die door mensen zijn aangemaakt. Verder zou ik niemand weten die voor u een gratis design zou willen ontwerpen of weggeven. Aangezien alles wel gemaakt dient te worden, of wordt verkocht. Ik zou je post aanpassen naar: "Op zoek naar iemand die zijn portfolio wil uitbreiden en voor mij een gratis maffia design wilt ontwerpen. Copyright vermelding toegestaan". Ik denk dat je dan zo veel meer kans maakt ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik maak voor 7,50 een lay-out. Indien u geïnteresseerd bent kunt contact opnemen via een PM.;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter