Beste,
Dan zal je maar is gewoon duidelijk moeten uitleggen wat jij mooi vindt. (Laat ik niet over je site beginnen). Het gaat er mij om dat hier mensen der best proberen te doen voor je, en het enige wat we te horen krijgen is dat het niet goed is. Vertel dan ook waarom het niet goed is en waar je naar op zoek ben. Dat kunnen wij niet raden. Ja de style van je website. Maar dit is een style die past bij je website. Ik wil zeggen indien je een budget heb, zullen er betere en mooiere resultaten ter beschikking komen. Ik wens je dus veel succes bij de contest. En je zal ook zeker een preview van mij terug kunnen verwachten. Bij deze wil ik ook zeggen dat er een copyright op de preview zit die ik hier heb getoond. Ik meld dan ook: Indien de preview die door mij in dit topic wordt verkocht of gebruikt zonder enige weten van mij. Zal ik dringen contact opnemen deze te laten verwijderen. Indien dit niet gebeurd zal ik gerechtelijke stappen ondernemen.
Let op!!: Dit is geen dreigement dit is mij alleen behoeden dat ik niet iets maak wat voor fluts wordt gebruikt, terwijl er gezegd wordt dat het niet mooi is;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter