Posts by alexruter

Beste,

De minimale prijs wat ik voor dit systeem hanteer is 25 Euro. En zal dan geleverd worden zoals u hier precies vraagt.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

1. De content en het menu zijn veel te groot.
    2. De lay-out kan never nooit zo op een mooie manier gesliced worden.
    3. Het ziet er te simpel en onafgewerkt uit.

Tip:
    Probeer de lay-out vulling iets kleiner te maken (De contenten en menu etc). Daarnaast goed zorgen voor frisse en of verschillende kleuren. Tevens is transparantie een ergenis aan de slicers. Ook zou ik meer werken met shadows en stroke's.

Mijn mening:
    Voor de rest ziet alles er goed enz uit, werk mijn tips even af, en je zult merken dat je een geheel nieuwe en mooiere lay-out zal krijgen.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik heb er helaas geen gratis script voor u liggen. Heeft u misschien een budget ter beschikking, want dan zou ik het voor u kunnen realiseren.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

bESTE,

dIE WEBSITE VAN LIVESTREAM.COM WERKT NIET ZOWEL HTTP ALS HTTPS. wWAT IS DE GODE WEBSITE :P

mET VRIENDELIJKE GROET,
    a. rUTER

Oeps sorry voor caps:$

Beste,

Dit is zeker beter, die andere lay-out. Ik zal hem maar snel online zetten. tevens wil ik vragen waar je die live streaming vandaan hebt.

Met vriendleijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Wat pannekoek wat weer beginnen. Ik vindt dat mensen hier teveel verwachten met ze:
    GRATIS GRATIS GRATIS. Niks is gratis we betalen over 20 jaar zelfs voor lucht die we inademen zo ongeveer. Ik wordt dus een beetje gek. Zorg altijd dat je een budget heb zeker voor designs scripts logo etc. Dat een je een logo of design vraagt ok. Maar niet de hele fucking complete website!. Het slaat gewoon enrgens op, we zijn hier geen slaven, of je hondje!

En Woutr van mij mag je me reactie evrwijderen, maar zal het zeer naaiend vinden. Ze moeten nou maar is weten dat dit geen onzin meer is. Wij werken ons de Tyf*s voor designs etc, en iemand komt hier weer ff dood leuk na 200 waarschuwingen weer vragen voor ene gratis design en ook nog is een gratis logo, Wat is het volgende... Van wie mag ik gratis 2000 euro krijgen?:S

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik vindt het best wel netjes gedaan. Al wil ik wel zeggen dat aan de website nog heel veel mag gebeuren. Tevens vindt ik de lay-out ook veel te makkelijk en niet mooi. De lay-out mag wel uitgebreider en de website ook;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

U vroeg ook al een design. En nu ook nog is een logo, zonder budget. Dit betekend zovere ik dit vroeger ook heb gedaan. Voor iemand een opdracht aannemen maar dit zelf niet kunnen. Ik vraag me dus af wanneer je budget beschikbaar komt, want je kan nu absoluut niet verwachten dat er even een design of logo wordt ontworpen voor je. Een logo dient namelijk uniek te zijn en 1x gebruikt te mogen worden. Omdat een logo de herkenning en een bewijs van een bedrijf is.

Ik wens je dus veel succes!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik heb momenteel xeron.nl dit kan je eventueel gebruiken voor je hosting site. Startbod is 25 euro

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Alle Buy-Now aangepast!
    Startbod aangepast!
    Alle opbieden met: aangepast!

Beste,

Hierbij verkoop ik een aantal domeinen. Het wordt een veiling, tevens is er op tbforum ook een paar topics aangemaakt voor deze domeinen.

http://www.xeron.nl (Mooie bedrijfsnaam)
    Startbod: 15 Euro
    Opbieden met: 1,00 Euro
    Buy-Now: 100 Euro
    Geboden op TBFORUM: (Niks)
    Laatste bod op Criminalspoint: (Niks)
    Geboden op DomeinMarktplaats.nl: (Niks)

http://www.vistastyle.nl
    Buy-now: 120 Euro

http://www.gprsactief.nl
    Buy-Now: 100 Euro

Reden verkoop:
    Geregistreerd voor de verkoop

Domeinen geldig tot:
    06-08-2010

Hosting Inbegrepen
    Nee, maar is wel makkelijk aan te vragen eventueel.

Veilingen eindigen:
    Iedere veiling eindigt 48 uur na laatste bod! ;)

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Diester:
    Vanaf nu gaat iedereen ON-TOPIC, volgende krijgt +1 uur.
    Heb alle berichten verwijderd aangezien die niks met verkoop te maken heeft.

Beste,

Terrorsheep, jij bent (tot nu toe) de enige met deze reactie, best lame!
    En het neemt ook zeker veel in beslag met die onnodige reacties zoals die van jou! ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Dat zijn er weer 34 minder. We zijn op de goede weg zo. Nu kunnen we is even alles schoonmaken in die database van CriminalsPoint :p

Eigenlijk als ze nou slim waren, zouden ze ook alle gesloten topics die ouders als een half jaar zijn moeten verwijderen. Niemand kijkt er nog naar om volgens mij :p

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

De telling klopt nu op de startpost. Aangezien er al een groot deel was verwijderd, voordat Woutr melde hoeveel results er nog in de database aanwezig waren. Bedankt voor het meewerken Woutr:D

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Hier merken ze niks van. De meeste bekijken dit niet eens. Ik zou zeggen ga de criminals site's af. Deze hebben 9/10 geen log file's of iets dergelijks tot beschikking en zullen dit ook nooit merken. Ik snap dat je het legaal met toestemming wilt doen. Maar ik denk dat veel mensen nee gaan zeggen. Dit meerendeels om hun bestanden te beschermen. Omdat ze er niet van overtuigd kunnen zijn of jij ook werkelijk niks met de bestanden doet. ik zou zeggen probeer http://www.crimepatrol.be ook maar even dan van mij. (Die is namelijk van mij). Alles is .php en als je dan toch weer html enz krijgt, is het dus een site ripper;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Banex & Startex mag je gebruiken indien je het zelf maakt. Het ontwerp van dutchleader mag niet gebruikt worden, omdat deze nooit is vrijgegeven. En rechten op de namen van het programma staat er ook niet. Het is dus wettelijk gewoon toegestaan zulke dingen na te maken;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Inprincipe zou ik zeggen probeer het op 3 verschillende willekeurige website's. En kijk wat je krijgt. Krijg je bestanden met de volgende extensies: .htm/.html/.css/.jpg (etc. alle afbeeldings formaten). Dan kan je er vanuit gaan dat het een Site Ripper is. En een PHP ripper is namelijk bijna nergens te vinden, en dient meestal voor betaald te worden. Meestal ook afkomstig van buitenlandse website's zoals van amerika enz. Ik zou dus zeggen probeer het nog op 3 site's maakt niet uit welke. En je zal er zelf snel achter komen.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter